обезвъздушаване
Започната от нели, 07 авг 2007 - 17:55:08
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 август 2007 - 17:55
Здравейте пичове.Моля Ви да ми помогнете!
Скоро си купих Мерцедес Е200 1994г.Имаше теч от маркуча на хидравликата на волана,и тъй като нямаше в момента оригинален ми направиха такъв.След това започна да се чува виене и нещо като вибрация която се усилва с увеличаване на оборотите на двигателя.Ако причината е въздух в системата как да я обезвъздушим.Предварително Ви благодаря!
Скоро си купих Мерцедес Е200 1994г.Имаше теч от маркуча на хидравликата на волана,и тъй като нямаше в момента оригинален ми направиха такъв.След това започна да се чува виене и нещо като вибрация която се усилва с увеличаване на оборотите на двигателя.Ако причината е въздух в системата как да я обезвъздушим.Предварително Ви благодаря!
#2
Публикувано 07 август 2007 - 18:10
Здравейте пичове.Моля Ви да ми помогнете!
Скоро си купих Мерцедес Е200 1994г.Имаше теч от маркуча на хидравликата на волана,и тъй като нямаше в момента оригинален ми направиха такъв.След това започна да се чува виене и нещо като вибрация която се усилва с увеличаване на оборотите на двигателя.Ако причината е въздух в системата как да я обезвъздушим.Предварително Ви благодаря!
Проблема е сериозен и може да те докара до голямо"изваждане",както казват тарикатите!Съвета ми е да се прегледа от специалист,а дотогава да не караш много-много колата!!!И да смениш филтъра на хидравликата и да използваш само оригинална течност-30лв/литър!
#3
Публикувано 07 август 2007 - 18:25
Тая система май се обазваждушава сама или поне на 123 е така,там имах подобен проблем,но си се оправя от каране само.Сигурно ли е,че маркуча не пуска въздух?
.
#4
Публикувано 07 август 2007 - 19:33
Честито за Бу-то и добре дошъл/дошла във форума(може да е рапърът Нели!)
Системата се обезвъздушава сама при въртене ляво-дясно - 3-4 пълни пренавивания на волана в двете посоки са достатъчни. Навярно проблемът ти е друг, а не въздух в системата - досега трябваше да се е обезвъздушила. Пиши после какво е "лечението", и успех!
Системата се обезвъздушава сама при въртене ляво-дясно - 3-4 пълни пренавивания на волана в двете посоки са достатъчни. Навярно проблемът ти е друг, а не въздух в системата - досега трябваше да се е обезвъздушила. Пиши после какво е "лечението", и успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#5
Публикувано 07 август 2007 - 19:56
А каква течност наля?
Най-доброто или нищо!
#6
Публикувано 07 август 2007 - 20:05
Здравейте пичове.Моля Ви да ми помогнете!
Скоро си купих Мерцедес Е200 1994г.Имаше теч от маркуча на хидравликата на волана,и тъй като нямаше в момента оригинален ми направиха такъв.След това започна да се чува виене и нещо като вибрация която се усилва с увеличаване на оборотите на двигателя.Ако причината е въздух в системата как да я обезвъздушим.Предварително Ви благодаря!
Ако не си оставял кормилната кутия без масло,а също така и хидр.помпа.то най веройтно са ти изработили маркуч с дроселиращ ефект-т.е. сечението му не отговаря на дебита!
Прецени добре това което чуваш дали е виене или свистене,дали вибрацийте не са пулсаций!
Сподели отново!
#7
Публикувано 07 август 2007 - 20:20
просто забележи 4е течноста ти е като на пяна,светло розова,взима ваздух отниякаде,пени се и помпата издава тозу звук..открии откаде взима вьздух и готово
#8
Публикувано 07 август 2007 - 22:00
отиваи сменяи марку4а с подходяст.
както колегата LYNX ти е казал и аз състо си мисля така -просто има некакав дроселирашт ефекти или несто от сорта.
Ако казан4ето е пално с те4ност -влизането на въздух в тая система е невазможно .
по патя - помпа -кормилна кутия -налягането е голямо -а по обратния пат е по малко но е доста4но .Така 4е ако има дупка ефекта е 4е маслото из4езва а не да влиза въздух в системата.
както колегата LYNX ти е казал и аз състо си мисля така -просто има некакав дроселирашт ефекти или несто от сорта.
Ако казан4ето е пално с те4ност -влизането на въздух в тая система е невазможно .
по патя - помпа -кормилна кутия -налягането е голямо -а по обратния пат е по малко но е доста4но .Така 4е ако има дупка ефекта е 4е маслото из4езва а не да влиза въздух в системата.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 07 август 2007 - 22:15
Авторката на темата я няма,дано се появи,че само си гадаем тук има ли течност или не,губи ли или...........
.
#10
Публикувано 07 август 2007 - 23:11
Значи аз колата я видях. Има някакво виене идващо откъм главата на мотора някак много ясно изразено. Съжалявам че видях темата чак сега. Сменили са им моторното масло и гореупоменатия маркуч на хидравликата и се е разсвирила. Подходящия маркуч го поръчахме и получихме но се оказа че е съвсем друг . Съмнява ме че е с по-малко сечение но вече утре ще видим какво да правим. Лощото е че в момента при нас е обявено бедствено положение и има проблем с получаването на стоките а и не само това . . .
#11
Публикувано 07 август 2007 - 23:22
Значи аз колата я видях. Има някакво виене идващо откъм главата на мотора някак много ясно изразено. Съжалявам че видях темата чак сега. Сменили са им моторното масло и гореупоменатия маркуч на хидравликата и се е разсвирила. Подходящия маркуч го поръчахме и получихме но се оказа че е съвсем друг . Съмнява ме че е с по-малко сечение но вече утре ще видим какво да правим. Лощото е че в момента при нас е обявено бедствено положение и има проблем с получаването на стоките а и не само това . . .
По добре локализирайте от къде идва виенето!
Сваляне на ремъка и прослушване при запален мотор!
Принципно всеки шум след някакъв ремонт се дължи на нещата които са ремонтирани-при вас вероятностите са сведени до две неща!
#12
Публикувано 07 август 2007 - 23:46
Без ремъка не свири значи е маркуча ама бера ли му лайката къв е щот на TRUCTEK това ми излиза- хидравличен маркуч 124 и W201 - 36 лв. Да ама не. Утре ще се наведа да го видя какъв е и много ме е яд че бавя хората.
В Разград станахме двама( е има и един отцепник - с него трима). Очаквайте снимки от събора
В Разград станахме двама( е има и един отцепник - с него трима). Очаквайте снимки от събора
#13
Публикувано 08 август 2007 - 01:21
Определено се обезвъздушава сама системата аз го имам сащият проблем с нивомата на комбито си 124 и маЙ LYNX Е ПРАВ СЕЧЕНИЕТО НЕ ОТГОВАРЯ НА ДЕБИТА АЗ ТАКА СМЕНИХ МАРКУЧА НА ХИДРАВЛИКАТА НА НИВОМАТА ДЕТО ИЗЛИЗА ОТ САМАТА ПОМПА И ТО НЕ С ОРГИНАЛЕН,А МИ ПРЕНАщАМПОВАХА щУЦЕРИТЕ И СЕ ЧУВА ПОЧУКВАНЕ ОТ ПУЛСАЦИИИ. ПРИМЕН ВЪПРОСНИЯТ МАРКУЧ Е ОКОЛО 200ЛВ.НАЙ ДОБРЕЕ ДА СЕ СМЕНИ С ОРГИНАЛЕН МАРКУЧ ,НО ЗА СЕГА И АЗ ТАКА КАРАМЗдравейте пичове.Моля Ви да ми помогнете!
Скоро си купих Мерцедес Е200 1994г.Имаше теч от маркуча на хидравликата на волана,и тъй като нямаше в момента оригинален ми направиха такъв.След това започна да се чува виене и нещо като вибрация която се усилва с увеличаване на оборотите на двигателя.Ако причината е въздух в системата как да я обезвъздушим.Предварително Ви благодаря!
#14
Публикувано 08 август 2007 - 09:02
Здравейте!Благодаря Ви много за бързите отговори.Първо ще започнем издирването на въпросния оригинален маркуч което при нас ще отнеме доста време,защото нямаме нито морги ,нито големи магазини ,но все пак сте опитаме.Парите са най-малкия проблем,но не мога да сменя всичко в което се съмняваме.Засега чао.Ако има благоприятно развитие на нещата сте Ви пиша
#15
Публикувано 08 август 2007 - 09:56
Само доляха около 100гр.хидравлично масло,смениха филтрите и маслото(IGOL 10W40)френскоА каква течност наля?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни