Най после открих решение за заместител на катализатора
Started by EvilLION, 05 Aug 2007 - 17:44:16
16 replies to this topic
#1
Posted 05 August 2007 - 17:44
Здравейте колеги ! Искам да споделя с вас една моя тревога която ме мъчи от извесно време а съм сигурен че има доста хора които ще се зайтересуват от темата. Карам 190 Е 2.0. Преди около месец ми се разфарфори резонатора и реших да го сменя (повечето италианки са с резонатори вместо катализатор). Тогава започна ужаса. Неможах да намеря такъв резонатор какъвто ми беше на колата и затова сложих някакъв друг. Страшна работа. Направо ме беше срам да подавам гас защото на около 2000 оборота се чуваше шум наподобяващ дрънкане на тенджери. Направо ужас. Изтърпях го една седмица и отидох да го махна защото повече неможах да го търпя. Реших да сложа пура, никакъв ефект. Махнах пурата и сложих тръба. Ефекта беше същия. След това прочетох някъде за някакъв трикамерен резонатор. Вършел перфектна работа. Перфектна ама чушки. С резонатора не дрънкаха тенджери а се чупеха чинии. В чудо се видях. Замислих се и за нов катализатор но несмеех да си помисля колко ще струва. Все още се надявах на алтернатива. Тогава започнаха експериментите и успях. Този трикамерен резонатор го свалих и го отворих. Ебати резонатора, в двата края заглушители а в средата гола ламарина. Взех една разпробита тръба, заварих я посредата на резонатора за двата заглушитела, натъпках вата и затворих гърнето. Монтирах го обратно на колата, запалих и... благодат. Няма дрънкане, няма гъргорене няма бръмчене. Работи така както когато я купих. Без никакви дразнещи шумове. Мисълта ми е че ако ви се случи такова нещо не се хвърляйте на скъпи резонатори, заместители на катализатори и тем-подобни. Решението е в "направи си сам"
#2
Posted 05 August 2007 - 19:14
Здравейте колеги,
и при мен се появи такъв проблем! За сега набедих средното гърне което и поръчах.
И при мен при 2000 об. почват да дрънкат тенжери и тигани.
Дано да не се окаже че е катализатора. / W 124 ТЕ 93 Е200
и при мен се появи такъв проблем! За сега набедих средното гърне което и поръчах.
И при мен при 2000 об. почват да дрънкат тенжери и тигани.
Дано да не се окаже че е катализатора. / W 124 ТЕ 93 Е200
#3
Posted 05 August 2007 - 19:14
Здравейте колеги,
и при мен се появи такъв проблем! За сега набедих средното гърне което и поръчах.
И при мен при 2000 об. почват да дрънкат тенжери и тигани.
Дано да не се окаже че е катализатора. / W 124 ТЕ 93 Е200
и при мен се появи такъв проблем! За сега набедих средното гърне което и поръчах.
И при мен при 2000 об. почват да дрънкат тенжери и тигани.
Дано да не се окаже че е катализатора. / W 124 ТЕ 93 Е200
#4
Posted 05 August 2007 - 19:55
Колега ти сигурен ли си че имаш катализатор а не резонатор. Катализатора няма как да се изпразни ( или поне не съм чувал за такъв случей ). Попринцип тоя гадния звук идва точно от катализатора (резонатора) ако той е наред няма как да се чува дори да ти е заминало средното гърне.Здравейте колеги,
и при мен се появи такъв проблем! За сега набедих средното гърне което и поръчах.
И при мен при 2000 об. почват да дрънкат тенжери и тигани.
Дано да не се окаже че е катализатора. / W 124 ТЕ 93 Е200
#5
Posted 05 August 2007 - 23:14
Това за прословутото трикамерно гърне на Лазаров, с 2те години гаранция ли става въпрос, или за нещо друго - да не стане някоя грешка!След това прочетох някъде за някакъв трикамерен резонатор. Вършел перфектна работа
Идната седмица точно този проблем мислех да си разреша, бъди по-конкретен, моля! Четох във форума за гърнето на Лазаров, той самият се самопредложи да ни разреши проблемите с издухалите катализатори, така, че пишете по темата докато не е станало късно ...
#6
Posted 06 August 2007 - 00:41
[quote name='EvilLION' date='Aug 5 2007, 08:55 PM' post='55131']
Колега ти сигурен ли си че имаш катализатор а не резонатор. Катализатора няма как да се изпразни ( или поне не съм чувал за такъв случей ). Попринцип тоя гадния звук идва точно от катализатора (резонатора) ако той е наред няма как да се чува дори да ти е заминало средното гърне.
С катализатор е. Жъркането не изчезна и след здраво издухване на ауспуха, затова реших да сменям.
майсторите не искаха да пипат защото отдолу изглежда като ново и не им се разбутваше. Надяваха се да го издуха, но не стана, поне до този момент.
Ако не се получи ше свалям катализатора /резонатора/
Колега ти сигурен ли си че имаш катализатор а не резонатор. Катализатора няма как да се изпразни ( или поне не съм чувал за такъв случей ). Попринцип тоя гадния звук идва точно от катализатора (резонатора) ако той е наред няма как да се чува дори да ти е заминало средното гърне.
С катализатор е. Жъркането не изчезна и след здраво издухване на ауспуха, затова реших да сменям.
майсторите не искаха да пипат защото отдолу изглежда като ново и не им се разбутваше. Надяваха се да го издуха, но не стана, поне до този момент.
Ако не се получи ше свалям катализатора /резонатора/
#7
Posted 06 August 2007 - 08:18
Този Лазаров не го знам. Става въпрос за трикамерно гърне на една фирма за която неискам да споменавам как се казва за да нестане като реклама или по скоро антиреклама. Гърнето представлява следното. Като го погледнеш през отвора се виждат от двете страни тръби с отвори. Дълги са по около 8 см. едната. А по средата на гърнето няма нищо. Ако на този лазаров е такова забрави.Това за прословутото трикамерно гърне на Лазаров, с 2те години гаранция ли става въпрос, или за нещо друго - да не стане някоя грешка!
Идната седмица точно този проблем мислех да си разреша, бъди по-конкретен, моля! Четох във форума за гърнето на Лазаров, той самият се самопредложи да ни разреши проблемите с издухалите катализатори, така, че пишете по темата докато не е станало късно ...
#8
Posted 06 August 2007 - 09:52
Този Лазаров не го знам. Става въпрос за трикамерно гърне на една фирма за която неискам да споменавам как се казва за да нестане като реклама или по скоро антиреклама. Гърнето представлява следното. Като го погледнеш през отвора се виждат от двете страни тръби с отвори. Дълги са по около 8 см. едната. А по средата на гърнето няма нищо. Ако на този лазаров е такова забрави.
Кажи я тая фирма,за да си я знаеме-защо да не и направиш анти-реклама,залужили са си я!
#9
Posted 06 August 2007 - 10:58
Както казах по горе смених две резонаторни гърнета. Едното беше на ASPO другото на VITOКажи я тая фирма,за да си я знаеме-защо да не и направиш анти-реклама,залужили са си я!
#10
Posted 06 August 2007 - 19:17
Така и не разбрах това трикамерно гърне дето е перфектно, ама чушки, е VITO, ASPO, или някакво друго?
#11
Posted 07 August 2007 - 08:05
Трикамерното беше на ASPO а преди него слагах пак резонансово гърне на VITO. И на двете фирми неструват.Така и не разбрах това трикамерно гърне дето е перфектно, ама чушки, е VITO, ASPO, или някакво друго?
#12
Posted 07 August 2007 - 08:07
Здравейте, колеги. Реших да направя някои уточнения за да не стават грешки, както вия споменавате. Само като информация:
Ауспуховата инсталация е система-съвкупност от затворени обеми със зададени параметри, строго индивидуални за различните ДВГ. При подмяна на отделен елемент с друга техническа характеристика се получава нежелания ефект (шумност) за , който говорите-плюс повишен разход на гориво, неприятни вибрации и намаляване дълготрайността на гърнетата след катализатора.
В частност за трикамерното гърне. То е само един вид аналог-заместител на катализатора, най- разпространения. В съвременния автомобилен парк има петкамерни, блок-колекторни, разширително-проходни, комбинирани и много други видове катализатори. Те са с изключително различна вътрешна инсталация и констуктивни решения (като визия и местоположение). Там нещата са още по- сложни и прецизни, тъй като системата е свързана с електрониката на автомобила. Съобразявайки се с всичко казано до тук, аз работя само с мои ауспуси, които изработвам по поръчка, индивидуално за всеки модел автомобил. Само по този начин, мога да дам писмена гаранция за качество-(1, 2 или повече години). За да добиете по-точна представа за работата ми потърсете на Google-"Ауспуси Лазаров" или във форумите на Audi и WV. На колегите там решавам подобни(катализаторни) проблеми от години.
От 1990г. се занимавам с ауспуси. На тази база, знания и опит мисля, че мога да бъда полезен, дори и само със съвет или информация.
Абсолютно разбирам и напълно оправдавам недоверието ви. Взех отношение по тази тема, защото се споменава за мен и сметнах за редно да направя някои уточнения.
Ауспуховата инсталация е система-съвкупност от затворени обеми със зададени параметри, строго индивидуални за различните ДВГ. При подмяна на отделен елемент с друга техническа характеристика се получава нежелания ефект (шумност) за , който говорите-плюс повишен разход на гориво, неприятни вибрации и намаляване дълготрайността на гърнетата след катализатора.
В частност за трикамерното гърне. То е само един вид аналог-заместител на катализатора, най- разпространения. В съвременния автомобилен парк има петкамерни, блок-колекторни, разширително-проходни, комбинирани и много други видове катализатори. Те са с изключително различна вътрешна инсталация и констуктивни решения (като визия и местоположение). Там нещата са още по- сложни и прецизни, тъй като системата е свързана с електрониката на автомобила. Съобразявайки се с всичко казано до тук, аз работя само с мои ауспуси, които изработвам по поръчка, индивидуално за всеки модел автомобил. Само по този начин, мога да дам писмена гаранция за качество-(1, 2 или повече години). За да добиете по-точна представа за работата ми потърсете на Google-"Ауспуси Лазаров" или във форумите на Audi и WV. На колегите там решавам подобни(катализаторни) проблеми от години.
От 1990г. се занимавам с ауспуси. На тази база, знания и опит мисля, че мога да бъда полезен, дори и само със съвет или информация.
Абсолютно разбирам и напълно оправдавам недоверието ви. Взех отношение по тази тема, защото се споменава за мен и сметнах за редно да направя някои уточнения.
#13
Posted 07 August 2007 - 10:18
Благодаря и на двамата за конкретизацията-ето така по-трудно могат да станат грешки, пък и нали точно това целим пишейки и четейки в този форум-да не преоткриваме топлата вода...
#14
Posted 19 August 2007 - 19:11
Да спомена как се развиха събитията с катализатора.
Бенца явно е бил с катализатор, защото иначе защо при едни тарамбуки да ми го сменят с гърне ASPO и то без пари и с 2 год. гаранция! Това го направих по-скоро като Тома-Неверни, след като прочетох доста по темата, и сгреших-звука не беше като на оркестъра на EvilLion, но със сигурност доста дразнещ.
И така стигнах до план Б - Лазаров 90. Предният ден си поръчах трикамерно гърне конкретно за модела и на следващия вече си карах отново колата с удоволствие...Оказа се, че съм малко закъснял с тези действия, защото в средното гърне се чуваше леко дрънкане на частици от стария катализатор.За сега няма да бързам да хваля Лазаров 90, защото не съм изминал много километри, но факт е, че ми разреши проблема!
Та, ако някой тръгне по моите неволи - някъде изкупуваха катализатори - това ще покрие голяма част от цената на заместителя.
Бенца явно е бил с катализатор, защото иначе защо при едни тарамбуки да ми го сменят с гърне ASPO и то без пари и с 2 год. гаранция! Това го направих по-скоро като Тома-Неверни, след като прочетох доста по темата, и сгреших-звука не беше като на оркестъра на EvilLion, но със сигурност доста дразнещ.
И така стигнах до план Б - Лазаров 90. Предният ден си поръчах трикамерно гърне конкретно за модела и на следващия вече си карах отново колата с удоволствие...Оказа се, че съм малко закъснял с тези действия, защото в средното гърне се чуваше леко дрънкане на частици от стария катализатор.За сега няма да бързам да хваля Лазаров 90, защото не съм изминал много километри, но факт е, че ми разреши проблема!
Та, ако някой тръгне по моите неволи - някъде изкупуваха катализатори - това ще покрие голяма част от цената на заместителя.
#15
Posted 21 August 2007 - 17:59
Да ти кажа как се разжиха нещата при мен. Смених 2-рото гурне и ... се оказа че не е то! Сега се чудя кализатор лиДа спомена как се развиха събитията с катализатора.
Бенца явно е бил с катализатор, защото иначе защо при едни тарамбуки да ми го сменят с гърне ASPO и то без пари и с 2 год. гаранция! Това го направих по-скоро като Тома-Неверни, след като прочетох доста по темата, и сгреших-звука не беше като на оркестъра на EvilLion, но със сигурност доста дразнещ.
И така стигнах до план Б - Лазаров 90. Предният ден си поръчах трикамерно гърне конкретно за модела и на следващия вече си карах отново колата с удоволствие...Оказа се, че съм малко закъснял с тези действия, защото в средното гърне се чуваше леко дрънкане на частици от стария катализатор.За сега няма да бързам да хваля Лазаров 90, защото не съм изминал много километри, но факт е, че ми разреши проблема!
Та, ако някой тръгне по моите неволи - някъде изкупуваха катализатори - това ще покрие голяма част от цената на заместителя.
да сменям
или даслагам гърне от Лазаров? Незнам катализатора с колко е по-скъп от резаонатора?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users