Mercedes Vito 110CDI 1999гТъпо разположение на акомулатора
Started by saturnde, 04 Aug 2007 - 23:30:43
8 replies to this topic
#1
Posted 04 August 2007 - 23:30
Преди 1-2 седмици ми докараха от Германия Mercedes Vito 110CDI 1999г и реших да погледна акомулатора. Беше напълно изсъхнал незнам как палеше колата и долях вода обаче акомулатора е много разреден и не може да се зареди от алтернатора на колата (достатъчно) и мислех да го дам в фаяд да го заредят и въпросът ми е как се сваля акомулатора от под седалката ?
#2
Posted 05 August 2007 - 00:16
Преди 1-2 седмици ми докараха от Германия Mercedes Vito 110CDI 1999г и реших да погледна акомулатора. Беше напълно изсъхнал незнам как палеше колата и долях вода обаче акомулатора е много разреден и не може да се зареди от алтернатора на колата (достатъчно) и мислех да го дам в фаяд да го заредят и въпросът ми е как се сваля акомулатора от под седалката ?
Надупваш се зад седалката и ако има капак,сваляш го и изтегляш батерията назад.
Ако няма капак-сваляш седалката с шините и го вадиш нагоре.
#3
Posted 05 August 2007 - 00:26
Е тва е едно от малкото глупави неща в витотоПреди 1-2 седмици ми докараха от Германия Mercedes Vito 110CDI 1999г и реших да погледна акомулатора. Беше напълно изсъхнал незнам как палеше колата и долях вода обаче акомулатора е много разреден и не може да се зареди от алтернатора на колата (достатъчно) и мислех да го дам в фаяд да го заредят и въпросът ми е как се сваля акомулатора от под седалката ?
#4
Posted 05 August 2007 - 00:28
[quote name='saturnde' date='Aug 5 2007, 01:26 AM' post='55059']
Е тва е едно от малкото глупави неща в витото
[/quot
Произведено в Испания!
Е тва е едно от малкото глупави неща в витото
[/quot
Произведено в Испания!
#5
Posted 05 August 2007 - 01:28
Е то колко проблеми имаше докато доиде тая кола
Тръгнали от германия и светнала лампичка за изгоряла подгревателна свещ и отишли в сервиз и там счупили свеща при свалянето в главата и от там свалят и главата и при слагането на главата нето с няква преса натиснали и главата се счупила (докараха счупеното парче. Голям резил е било ) и сменили и главата с дюзите. Ама тва отваряне малко ме плаши щото си нямам и грам идея от CDI а и двигателя е много нагръчкан нищо не може да се види без да се свалят половината части
ама дано всичко е наред
#6
Posted 20 August 2007 - 20:43
Е то колко проблеми имаше докато доиде тая кола
Тръгнали от германия и светнала лампичка за изгоряла подгревателна свещ и отишли в сервиз и там счупили свеща при свалянето в главата и от там свалят и главата и при слагането на главата нето с няква преса натиснали и главата се счупила (докараха счупеното парче. Голям резил е било ) и сменили и главата с дюзите. Ама тва отваряне малко ме плаши щото си нямам и грам идея от CDI а и двигателя е много нагръчкан нищо не може да се види без да се свалят половината части
ама дано всичко е наред
По принцип лампичката за подгревните свещи светва и като лампичка за друга авария защото на мен ми светеше от спукан маркуч от кулера към колекторите и беше влязла в авариен режим (достигаше до 3000оборота мах) или най-много 110км..Моето вито също е Испанско скоро го купих от една авто къща прави ми впечетление,че много трудно му влизат скоростите ако някои е имал подобен проблем да сподели от кво мо да е.
#7
Posted 20 August 2007 - 20:47
По принцип лампичката за подгревните свещи светва и като лампичка за друга авария защото на мен ми светеше от спукан маркуч от кулера към колекторите и беше влязла в авариен режим (достигаше до 3000оборота мах) или най-много 110км..Моето вито също е Испанско скоро го купих от една авто къща прави ми впечетление,че много трудно му влизат скоростите ако някои е имал подобен проблем да сподели от кво мо да е.
Нови жила/приводи/за превключващия механизъм и прецизна регулировка при условие че съединителя е здрав!
#8
Posted 21 August 2007 - 21:28
А мога ли да си ги сменя сам жилата или само сервизно.В смисъл някви по специални инструменти или уреди трябват ли.Щото нещо не ми се ходи в Балкан стар
#9
Posted 26 August 2007 - 15:31
Мисля, че не е нужно да ходиш в сервиз, за да си смениш жилата. Но преди това провери две неща. Първо си виж какво е маслото в скоростната кутия. Някъде прочетох, че Вито заводски се зареждат с АТФ. Ако е така и някой по някаква причина ти е сложил по-гъсто масло, можеш да имаш проблем с трудно превключване. Второ - самият механизъм за превключване под скоростния лост може да е поразбит и оттам да идват трудностите. Може да го провериш, като свалиш маншона или отдолу под лоста май се вадеше пепелника и там имаше два рапида. Отвиваш ги и механизма става достъпен отдолу заедно с накрайниците за регулиране. Вито включват трудно задна. Аз направих друго. Порегулирах си механизма, както на мен ми е удобно да влючвам и с една дървена лопатка вкарах твърда нетопима грес върху тефлоните, ябълката и жилата. Забележимо се облекчи включването. Мисля, че има ремонтен кит за лостовия механизъм. Провери си и шарнирното включване долу при скоростите. Понякога се разбива и там. Ремонтира се, а някои дори заваряват там, но аз не бих го препоръчал. Ако не е разбито, може и там да смажеш, макар че после ще ти събира прах. Пробвал съм няколко Вито и всичките включват различно. При мен преди да тръгна при ниски температури трудно включвам задна. Може и маслото да не е от предписаното. При едни коли включването е леко, при други се усещат фиксаторите. Напиши как си се справил, защото за Вито няма много информация.А мога ли да си ги сменя сам жилата или само сервизно.В смисъл някви по специални инструменти или уреди трябват ли.Щото нещо не ми се ходи в Балкан стар
Ако регулираш, помни че регулировката става като разконтриш двете гайки (за всяко жило), но едната е с лява резба. Май че е белязана.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users












