Колко коня е буса 210D
Започната от operator, 31 юли 2007 - 14:50:34
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 юли 2007 - 14:50
Здравейте колеги, ще взимам един бус 210D 3000 кубика 5 цилиндъра..
интересува ме добър избор ли е с този мотор и колко коня е..
интересува ме добър избор ли е с този мотор и колко коня е..
#2
Публикувано 31 юли 2007 - 16:57
100 кс и е голям катър
#3
Публикувано 31 юли 2007 - 20:02
100 кс и е голям катър
катър?
#4
Публикувано 31 юли 2007 - 20:05
100 кс и е голям катър
катър?
нещо се бъгна и станаха 2 поста.. извинявам се
#5
Публикувано 01 август 2007 - 09:49
колегата иска да каже 4е е много здрав и надежден.катър?
става дума за модела преди Спринтера предполагам стото от Спринтера нагоре ги осраха и ве4е не е толкова здрав колкото преди.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 01 август 2007 - 10:17
колегата иска да каже 4е е много здрав и надежден.
става дума за модела преди Спринтера предполагам стото от Спринтера нагоре ги осраха и ве4е не е толкова здрав колкото преди.
да.. модела преди спринтера.
#7
Публикувано 01 август 2007 - 21:56
Не така за "спринтера" де. Вярно е че си имат болести и то най вече предницата и скоростите но тези със стария мотор 2,9tdi са много добри машини. CDI-то произведени след 2000г. обаче наистина са доста проблемни и много хора се оплакват най вече от 2,2 мотора оказа се слаб и капризен за тези микробуси а главоболията с предницата си остават и при тях.колегата иска да каже 4е е много здрав и надежден.
става дума за модела преди Спринтера предполагам стото от Спринтера нагоре ги осраха и ве4е не е толкова здрав колкото преди.
#8
Публикувано 01 август 2007 - 22:41
опа.. да питам още нещо.. буса бил с автоматични.. правят ли проблеми ? и дали 12 000лв за 210D 3.0k 5 цил. 100к.с автоматик, си заслужават
#9
Публикувано 01 август 2007 - 23:09
Стой далеч от тази машина.Автоматични скорости още повече на бус забрави ! Подчти сигурно е че ще имаш проблеми с тях още повече че и машината е на доста години и вероятно километри което е предпоставка за проблеми с автоматика.А ремонтите на тези кутии са скъпи и може значително да оскъпят покупката ти. За цената не знам но съм сигурен че с повече търсене за 14-15 хил.лв. можех да си намериш приличен "Спринтер" 210,310 дори и 312 от първите години на производството им. А като возия сигурност, комфорт и икономичност "210" няма нищо общо с тях,но зависи за какво ще използваш буса и на какво ще наблегнеш.опа.. да питам още нещо.. буса бил с автоматични.. правят ли проблеми ? и дали 12 000лв за 210D 3.0k 5 цил. 100к.с автоматик, си заслужават
#10
Публикувано 02 август 2007 - 11:18
Стой далеч от тази машина.Автоматични скорости още повече на бус забрави ! Подчти сигурно е че ще имаш проблеми с тях още повече че и машината е на доста години и вероятно километри което е предпоставка за проблеми с автоматика.А ремонтите на тези кутии са скъпи и може значително да оскъпят покупката ти. За цената не знам но съм сигурен че с повече търсене за 14-15 хил.лв. можех да си намериш приличен "Спринтер" 210,310 дори и 312 от първите години на производството им. А като возия сигурност, комфорт и икономичност "210" няма нищо общо с тях,но зависи за какво ще използваш буса и на какво ще наблегнеш.
микробуса е на 200 000 км. каран е в България 2 години.. нито един път не е влизал в сервиз, човека е приятел, никога не се е оплакал, карал е едни шивачки сутрин и вечер, друга работа с него не е вършена, и сега иска да ми даде буса с работата ,която не е за малко пари 1250 лв. на месец само да караш едни шивачки на 80 км. и да ги върнеш само ,че аз си плащам нафтата..разхода му е 10/100.. едва ли някой спринтер е под него.. а и чух ,че има ли дефекти както в предните постове се писа и сега съм резервиран към тях.. само автоматика ме претиснява..но буса не е да кажем на 500 000 км..сравнително малко е за бус 93-94..
#11
Публикувано 02 август 2007 - 18:02
За бус 93-94г. ми се виждат малко множко парите при това пътнически и вероятно къса и ниска база може би е доста запазен за да му иска тези пари.Щом ще разкарваш само шивачките и ще минаваш по 80км.дневно по един и същ маршрут мисля че е изгоден вариянт.Наистина тогава няма какво толкова да му се повреди вероятно дори и километрите може да са му реални макар че не ми се вярва.За спринтерите не знам какви са ти наблюденията и информацията но ще ти кажа че не са толкова дефектни и проблемни.Моят е "310"произведен 97г. дълга и висока база товарен вариянт имам го от 2 години и половина през което време му навъртях 180хил.км.общо е на 370хил.км. и трябва да ти кажа че съм нямал много други главоболия освен предницата но 200лв.ремонт един път в годината при тези километри и каране поне за мен не са проблем.За разхода също не си прав няма как автоматика да е по икономичен от ръчните скорости.Вярно е че и на мен ми гори 10-10,5л. но на дълък път рядко падам под 110-120км.ч.Иначе карам ли го до 90 на дълго ми пада на 8,2-8,5л. но тази машина е грехота да се кара с такава скорост понеже върви като лека кола и подчти не се усеща скороста.Най-важното за човек който кара много като мен е удобството, комфорта , лекотата в управлението и сигурно поведение на пътя което притежава тази машина и което ми дава възможност да преодолявам по-дълги разстояния за по-кратко време без да се уморявам много. Например е имало случай за един ден да минавам по 1500км. в страната при това безпроблемно но това са подробности.
#12
Публикувано 02 август 2007 - 20:50
За бус 93-94г. ми се виждат малко множко парите при това пътнически и вероятно къса и ниска база може би е доста запазен за да му иска тези пари.Щом ще разкарваш само шивачките и ще минаваш по 80км.дневно по един и същ маршрут мисля че е изгоден вариянт.Наистина тогава няма какво толкова да му се повреди вероятно дори и километрите може да са му реални макар че не ми се вярва.За спринтерите не знам какви са ти наблюденията и информацията но ще ти кажа че не са толкова дефектни и проблемни.Моят е "310"произведен 97г. дълга и висока база товарен вариянт имам го от 2 години и половина през което време му навъртях 180хил.км.общо е на 370хил.км. и трябва да ти кажа че съм нямал много други главоболия освен предницата но 200лв.ремонт един път в годината при тези километри и каране поне за мен не са проблем.За разхода също не си прав няма как автоматика да е по икономичен от ръчните скорости.Вярно е че и на мен ми гори 10-10,5л. но на дълък път рядко падам под 110-120км.ч.Иначе карам ли го до 90 на дълго ми пада на 8,2-8,5л. но тази машина е грехота да се кара с такава скорост понеже върви като лека кола и подчти не се усеща скороста.Най-важното за човек който кара много като мен е удобството, комфорта , лекотата в управлението и сигурно поведение на пътя което притежава тази машина и което ми дава възможност да преодолявам по-дълги разстояния за по-кратко време без да се уморявам много. Например е имало случай за един ден да минавам по 1500км. в страната при това безпроблемно но това са подробности.
като го взема ще пусна някой снимка да видете колко е запазен.. абе май в Германия е бил гаражен.. и да е каран най-много 3 годинки.. и тук 2.. общо 5.. мисля ,че е добре.. а тия километри са си реални гаранция.. а на ден 160км. ходене и връщане..по 80.. някой път и двойно ..320.. разхода е точно 10 литра..при задръствания 11..просто буса не е каран с повече от 90..човека толкова го пази ,че си нямате напредстава..отиде до Германия..огледа го..кара го на сервизи да види дали нещо му има.. нищо му нямаше..само масло му е сменяно и предница му е правена.. а в България само малко му е слагано.. ражда/изгнило просто няма.. като кукла.. на това викам човек да си обича автомобила..
нищо неказахте за автоматика.. толкова ли е зле..
#13
Публикувано 03 август 2007 - 10:07
95 коня е и не е тди! Т'ва е най-добрия мотор на Т1. Върви осезаемо повече от 209 въпреки разликата от само 5 коня. Цената която са ти предложили е чудовищна за този модел, още повече че е автомат. Аз моя 307Д го дадох за 3300, много добър технически, с малко лош външен вид. 210, 310 има вече по 5-6 бона. Ако е някакъв супер мега запазен да дадеш макс 8.
#14
Публикувано 03 август 2007 - 13:49
като го взема ще пусна някой снимка да видете колко е запазен.. абе май в Германия е бил гаражен.. и да е каран най-много 3 годинки.. и тук 2.. общо 5.. мисля ,че е добре.. а тия километри са си реални гаранция.. а на ден 160км. ходене и връщане..по 80.. някой път и двойно ..320.. разхода е точно 10 литра..при задръствания 11..просто буса не е каран с повече от 90..човека толкова го пази ,че си нямате напредстава..отиде до Германия..огледа го..кара го на сервизи да види дали нещо му има.. нищо му нямаше..само масло му е сменяно и предница му е правена.. а в България само малко му е слагано.. ражда/изгнило просто няма.. като кукла.. на това викам човек да си обича автомобила..
нищо неказахте за автоматика.. толкова ли е зле..
Да цената и на мен ми се вижда дебела - то толкова струваха преди 10 години .
300Д мотора е пу6ка и милион изкарва -сега верно 4е би било по добре да е с ръ4на кутия от страна на тва 4е ако се сдуха сте се оправи по лесно ама тия старите кутии нямат електроники и ве4е и в Бг има тука там хора дето ги правят -така 4е не е проблем. А и тия кутии састо карат бая време-по4ти вси4ките таксита в немско са автоматик и 500 000 си изкарват.
Оба4е има едно друго не6то -тва които ти каже 4е диселова кола,пак за бус да не говорим - в немско е била гаражна- тва е смехотворно .
Такова несто няма тука. На дисела се пла6та много як данак (данака на моита 300Д с катализатор евро2 е 500евро на година а без кат е...... ) и наи малкото от тая при4ина кат се купи дисел му се касат 6ортите от каране.
Осте пове4е 4е тая дето разправя6 е патни4еска и ония в Немско няма на4ин да я пусне кат товарна (товарните са с по малко данак).
та огледаи добре преди да купува6 - но ина4е модела е един от наи свесните.
Sprinter - ти си с впе4атления от 1-2 Сринтера а аз от 100 -200 дето са минали през сервиза на Мрецедес дето работих.Така 4е От спринтера натака осраха положението.
е по добре е от Форд и други амбалажи ама има сериозно вло6аване на ка4еството на Сринтера спрямо предходните Булдогести Бусове.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#15
Публикувано 03 август 2007 - 15:39
Това не е 300Д мотора! Моторът на 210Д е 2,9 и е 95 коня, 300Д нема такъв мотор. На 307Д двигателят е като на 240Д, леко дефорсиран, ама 2,9Д си е бусов мотор и се слага само на бусове, той е след 1990 или 1991.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни