EDC-ПОМОЩ
Започната от TONINO, 28 юли 2007 - 21:11:06
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 юли 2007 - 21:11
Светка ми жълта лампа-EDC и колата ми гасне.Прави го само сутрин докато загрее.Моля ако някой знае нещо да пише.Благодаря предварително!
#2
Публикувано 28 юли 2007 - 21:14
Забравих да кажа,че колата е C220 DIESEL 1995 г.
#3
Публикувано 28 юли 2007 - 21:14
отпред вдясно под пластмасовия капак на ел.блок има едно алуминиево реле с предпазител отгоре!
Почисти му клемите,ако искаш и си смел отвори го и му прегледай спойките с лупа,....презапои ги!
отиди на диагностика и виж кои кодове за неизправност записва в системата на мотора!
Постни ги тук и ще ти помогнем!
Почисти му клемите,ако искаш и си смел отвори го и му прегледай спойките с лупа,....презапои ги!
отиди на диагностика и виж кои кодове за неизправност записва в системата на мотора!
Постни ги тук и ще ти помогнем!
#4
Публикувано 28 юли 2007 - 21:28
Бях на майстор.Изчистих старите грешки.Когато пак светна лампата излязоха следните грешки:
Датчик за преместване на иглата.
Регулатор за налягане на помпата.
Датчик за положението на коляновия вал L5/6.
Датчик за преместване на иглата.
Регулатор за налягане на помпата.
Датчик за положението на коляновия вал L5/6.
#5
Публикувано 28 юли 2007 - 21:35
Бях на майстор.Изчистих старите грешки.Когато пак светна лампата излязоха следните грешки:
Датчик за преместване на иглата.
Регулатор за налягане на помпата.
Датчик за положението на коляновия вал L5/6.
Когато пак светна лампата колата загасна ли ти ? като загасне след това пали ли веднага?
#6
Публикувано 28 юли 2007 - 21:41
Светне ли лампата след около 10 секунди колата гасне.Това го прави 5-6 пъти и след това се оправя.Обикновено сутрин,след това цял ден нямам проблеми.
#7
Публикувано 28 юли 2007 - 21:48
като загасне след това пали ли веднага?
#8
Публикувано 28 юли 2007 - 21:51
пали веднага.след около 10сек светка отново,и така около 5 пъти.после цял ден няма проблеми
#9
Публикувано 28 юли 2007 - 21:54
От кеде си?
#10
Публикувано 28 юли 2007 - 21:54
от пловдив
#11
Публикувано 28 юли 2007 - 21:57
Кой ти я чете?
#12
Публикувано 28 юли 2007 - 21:58
бях на сервиз-СБА.там имам познат
#13
Публикувано 28 юли 2007 - 22:06
Отиди в сервиза на Бош -Авел!
Там ще ти я прочетат отново и ще ти кажат какво трябва да се ремонтира!
Вероятно е електрониката на диз.помпа-Лукас!
Те са единствения сервиз за Лукас във вашия град!
Помоли ги да проверят инсталацията на мотора,защото много често изолацията и се нарушава и блока записва безразборни кодове вследствие на лош контакт,късо съединение,протрити кабели.....
Успех и пиши какво е станало!
Там ще ти я прочетат отново и ще ти кажат какво трябва да се ремонтира!
Вероятно е електрониката на диз.помпа-Лукас!
Те са единствения сервиз за Лукас във вашия град!
Помоли ги да проверят инсталацията на мотора,защото много често изолацията и се нарушава и блока записва безразборни кодове вследствие на лош контакт,късо съединение,протрити кабели.....
Успех и пиши какво е станало!
#14
Публикувано 28 юли 2007 - 22:17
благодаря
#15
Публикувано 30 юли 2007 - 11:46
Деба и Лукаса! Добре, че го има тоя сервиз, дето е единствен за цялата страна май. Дано да го оправят проблема, че и нова помпа не е решение, чул съм даже да присаждат Бош на мястото на Лукаса като крайно лечение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни