скоростна кутия за С 180
Started by zaaax, 26 Jul 2007 - 19:45:50
33 replies to this topic
#1
Posted 26 July 2007 - 19:45
Здравейте приятели ! Някой може ли да каже от къде да намеря схемата на скоростната кутия на С 180 1994 год бензин. е разбира се ако има и малко описание покрай схемата ще е добре
#3
Posted 26 July 2007 - 20:16
какъв тип кутия-автоматична или ръчна?
#4
Posted 26 July 2007 - 20:26
какъв тип кутия-автоматична или ръчна?
Ръчна
#5
Posted 26 July 2007 - 20:29
какво и е?
#6
Posted 26 July 2007 - 20:38
какво и е?
На моята и няма нищо ...да чукна на дърво....но на един приятел като застанеш под колата от долу се чува нещо като ...как да го нарека ...лек неравномерен шум като от леко износен лагер но не вие
#7
Posted 26 July 2007 - 21:46
А този шум дали не идва от лагерчето на съединителя???
Кога се появява шума или го има постоянно?
Кога се появява шума или го има постоянно?
#8
Posted 27 July 2007 - 01:46
Ако този звук чезне при натискане на съединителя то това е лагера за които говорят колегите.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
.
#9
Posted 27 July 2007 - 07:35
Ако този звук чезне при натискане на съединителя то това е лагера за които говорят колегите.
Ма и ти как почна - скоростна кутия,кажи че за ръчка става въпрос,tам проблеми няма.
при натискане на съединитела не изчезва....има си го постоянно... и идва от скорстната кутия....е малко относително но там се чува най добре
#11
Posted 27 July 2007 - 14:24
Вероятно е пазнала циментация на лагера на първичния вал.На моята и няма нищо ...да чукна на дърво....но на един приятел като застанеш под колата от долу се чува нещо като ...как да го нарека ...лек неравномерен шум като от леко износен лагер но не вие
Лекува се с добавка в маслото
#12
Posted 27 July 2007 - 18:28
Ако при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
#13
Posted 27 July 2007 - 22:01
Ако при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
Не няма приттракване или придърпване колата си върви съвсем нормално...това нещо се чува единствено когато си на канала под нея ....за това мисля че ALEXONE е прав ....каква добавка трябва да му сложиме ???
#14
Posted 27 July 2007 - 23:16
Red Line MTL Manual Transmission Lubricant
Red Line Transmission Lubricants are designed to provide excellent low-temperature shiftability and improved gear protection at higher temperatures. . The synthetic base stocks used have tremendous thermal stability and provide the best film strength available. The unique combination of base stocks and additives allow Red Line transmission oils to carry higher loads compared to petroleum lubricants. The stability of these products allow them to be used for extended periods.
MTL® Manual Transmission Lubricant
- a 75W/80W GL-4 gear oil designed for use in manual transmissions and transaxles. Provides excellent protection of gears and synchronizers and its balanced slipperiness provides a perfect coefficient of friction, allowing easier shifting.
MT-90 Manual Transmission Lubricant
- a 75W90 GL-4 gear oil which is designed for manual transmissions which require 75W90, or 90 GL-4 gear oils or motor oils. Uses the same chemistry as MTL , but is a 90 WT in order to satisfy certain manufacturers which recommend SAE 90 GL-4 gear oils.
Или това
Избора е ваш но внимавайте това не е панацея
Red Line Transmission Lubricants are designed to provide excellent low-temperature shiftability and improved gear protection at higher temperatures. . The synthetic base stocks used have tremendous thermal stability and provide the best film strength available. The unique combination of base stocks and additives allow Red Line transmission oils to carry higher loads compared to petroleum lubricants. The stability of these products allow them to be used for extended periods.
MTL® Manual Transmission Lubricant
- a 75W/80W GL-4 gear oil designed for use in manual transmissions and transaxles. Provides excellent protection of gears and synchronizers and its balanced slipperiness provides a perfect coefficient of friction, allowing easier shifting.
MT-90 Manual Transmission Lubricant
- a 75W90 GL-4 gear oil which is designed for manual transmissions which require 75W90, or 90 GL-4 gear oils or motor oils. Uses the same chemistry as MTL , but is a 90 WT in order to satisfy certain manufacturers which recommend SAE 90 GL-4 gear oils.
Или това
Избора е ваш но внимавайте това не е панацея
#15
Posted 27 July 2007 - 23:34
Извинявам се , да попитам само бензиновите двигатели ли имат маховик ?? и какво точно му се разтраква , че аз имам С200 и искам да съм запознатАко при натиснат съединител,този шум остава и ако правилно го оприличаваш с тракане,опитай как е когато гасиш двигателя?
Има ли го?
Претраква ли три -четири пъти при гасене?
Този бензинов двигател има маховик,който с течение на годините и километрите се разтраква!
Провери при потегляне дали съединителя претръпва/придърпва,притриса/!
MB C200
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users