на clk се прави по друг начин,....почети,...погледни в аутодата.///там е описано!
мн.мерси ама би ли ми дал линк щот се увъртях като прасе в калчища
Публикувано 09 юли 2008 - 22:09
на clk се прави по друг начин,....почети,...погледни в аутодата.///там е описано!
Публикувано 09 юли 2008 - 22:14
Публикувано 10 юли 2008 - 09:42
Публикувано 03 септември 2008 - 20:07
Публикувано 03 септември 2008 - 20:29
Публикувано 03 септември 2008 - 21:12
Стана от разВкл.на контакт и натискаш два пъти бутон 0-/в рамките на 1 сек натискаш 2 пъти/
Изкл.контакт.
Натискаш бутон 0 ,задържаш го натиснат и вкл. на контакт.
Чакаш около 12 до 15 сек и новия серв.интервал ще се появи на дисплея!
Публикувано 03 септември 2008 - 21:51
А за C 230 Kompressor 2005? Таблото му прилича като на GL-a, ама не знам сервизното му меню същото ли е? И каде му е масленият филтър на този малкия (1.8 Л редови) на 6-таците е отгоре, ама този с тоя компресор, да не са го наврели отдолу?по същия начин!
Публикувано 03 септември 2008 - 22:47
Публикувано 04 септември 2008 - 20:45
Публикувано 24 юни 2012 - 23:37
Публикувано 25 юни 2012 - 23:31
Извинявай,но точно пътя до сервизния интервал не ми е ясен.От там нататък с бутон R e ясно.Не съм много сигурен но пробвай така .
Oтива се на менюто за сервизен интервал
Натиска се два пъти бутона R
Натиска се и се задържа бутона R
Този пост е редактиран от daimler1: 25 юни 2012 - 23:51
Публикувано 26 юни 2012 - 14:34
Публикувано 27 юни 2012 - 02:11
Публикувано 27 юни 2012 - 23:44
Публикувано 28 юни 2012 - 00:35
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни