на clk се прави по друг начин,....почети,...погледни в аутодата.///там е описано!
мн.мерси ама би ли ми дал линк щот се увъртях като прасе в калчища
Posted 09 July 2008 - 22:09
на clk се прави по друг начин,....почети,...погледни в аутодата.///там е описано!
Posted 09 July 2008 - 22:14
Posted 10 July 2008 - 09:42
Posted 03 September 2008 - 20:07
Posted 03 September 2008 - 20:29
Posted 03 September 2008 - 21:12
Стана от разВкл.на контакт и натискаш два пъти бутон 0-/в рамките на 1 сек натискаш 2 пъти/
Изкл.контакт.
Натискаш бутон 0 ,задържаш го натиснат и вкл. на контакт.
Чакаш около 12 до 15 сек и новия серв.интервал ще се появи на дисплея!
Posted 03 September 2008 - 21:51
А за C 230 Kompressor 2005? Таблото му прилича като на GL-a, ама не знам сервизното му меню същото ли е? И каде му е масленият филтър на този малкия (1.8 Л редови) на 6-таците е отгоре, ама този с тоя компресор, да не са го наврели отдолу?по същия начин!
Posted 03 September 2008 - 22:47
Posted 04 September 2008 - 20:45
Posted 24 June 2012 - 23:37
Posted 25 June 2012 - 23:31
Извинявай,но точно пътя до сервизния интервал не ми е ясен.От там нататък с бутон R e ясно.Не съм много сигурен но пробвай така .
Oтива се на менюто за сервизен интервал
Натиска се два пъти бутона R
Натиска се и се задържа бутона R
Edited by daimler1, 25 June 2012 - 23:51 .
Posted 26 June 2012 - 14:34
Posted 27 June 2012 - 02:11
Posted 27 June 2012 - 23:44
Posted 28 June 2012 - 00:35
0 members, 1 guests, 0 anonymous users