Сервиза на ПеткоБратя Миладинови
Започната от vladi1, 23 юли 2007 - 11:07:41
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 04 април 2008 - 00:41
До миналата седмица и аз бях доволен от сервиза , докато не ми се появи проблем с охладителната система. Смениха термостатен клапан, виско съединител и трябваше да бъдат почистени радиаторите-нещо за което си платих. След като проблема не бе отстранен и ходих още веднъж при тях в рамките на няколко дни ,но казаха че нямат възможност да ми обърнат внимание- да отида след няколко дни, аз попитах няколко пъти радиаторите почистени ли са и отговорът бе да. Т.к не ми се рискуваше да прегрея колата отидох в друг сервиз (отново прехвален мерцедески на бул.Владимир Вазов-където не се показаха в по добра сшетлина,но това не е темата тук) и там се оказа че между двата радиатора само дето няма птиче гнездо(това лично го видях-не е номер на завистлив конкурентен майстор)- т.е. не са почиствани 4 дни по рано. Не е въпроса за парите който съм дал за почистване , а не е направено, но няколко пъти да питам конкретно за това и да ме лъжат в очите (не че очаквам нчкои да си признае) е доста непочтенно, да не говорим колко време още изгубих да се връщам при тях и да ходя до друг сервиз , а и можех да прецакам дшигателя .Та ето как един сервиз в който има има доста знаещи и можещи, поставяйки парите пред проблема, ми превърна един рутинен ремонт в невероятна загуба на време (3 дни ) , нерви и както се досещате на средства.Като краен резултат- не бих се доверил отново на сервиза
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#17
Публикувано 04 април 2008 - 10:10
Колега никого не искам да оправдавам, но до момента в който казваш за гнездото си мислех, че говориш за прочистване на радиатора от утайки и котлен камък (т.е. отвътре) така или иначе за термостат се източила охл. течност и е било добре да се промие системата, а ти си искал да му измият мухите от ламелите. май нещо не сте се доразбрали.
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#18
Публикувано 04 април 2008 - 21:15
И какво? Значи като го промиват, чистенето отвън не влиза в сметката и не трябва да се прави?! Останаха ли нормални сервизи в България? Някой може ли да формулира причината? "Комисия за защита на потребителите" ли? Закони ли? Господ не може да оправи тази държава...
#19
Публикувано 05 април 2008 - 23:15
Тук може да не съм го обяснил много ясно за което се извинявам, но в сервиза говорихме за външно почистване и ми обясниха как това е проблем на модела и се събира боклук между радиатора на климатика и този на охладителната система и как трябва да се свали този на охлаждането за да може да стане това, а за промивка не сме говорили не са ми казшали и че са правили и не съм плащал за това. Мога да ви уверя че недоразумение няма-говорихме за външно почистване на радиаторите (от мухите и други механични частици дето задръстват) -клима и охлажданеКолега никого не искам да оправдавам, но до момента в който казваш за гнездото си мислех, че говориш за прочистване на радиатора от утайки и котлен камък (т.е. отвътре) така или иначе за термостат се източила охл. течност и е било добре да се промие системата, а ти си искал да му измият мухите от ламелите. май нещо не сте се доразбрали.
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#20
Публикувано 09 април 2008 - 16:54
Мда при Петко и аз съм ходил.Как да ви кажа.....със смесени чувства съм.Оправяли са ми доста работи там и не го отричам.Смениха ми изпарител на климатика и окабеляването на дивегателя.Доста голям скъпчия е станал Пецата,но нямам оплаквания от тези два ремонта.Имам оплакване относно същия проблем със прегряването като на колегата.Колата прегряваше и я закарах там да открият проблема.Взеха ми 500лв като казаха че е подменен един датчик,промита е системата и са почистени радиаторите на колата.Е взех я и пак прегряваше.Върнах я и Пецата ми вика:"Нормално е бее,всичко е тип-топ".Прибрах се и махнах металната част над двата радиатора, за да видя чисто ли е между тях.И кво да видят очите ми?!??Както каза колегата имаше гнездо, както и един чувал мухи.Само малките пилета липсваха вътре!!!!И за това платих 500лв!!За един датчик дето скоро го гледах че струва 60лв и малко пръскано по колата с маркуч.И все пак по добре е от Балкан Стар!!!
#21
Публикувано 09 април 2008 - 18:00
Koлеги, тази тема и я следя с интерес.
Доколкото разбирам този пич Петко е разбирач на Мерцедеси.Никога не съм го виждал нито съм го чувал нито пък знам къде е сервиза.
От това което чета оставам с убеждението че той наистина разбира от колите ни и ако се хване сам да ги прави ще е всичко на шест.Но явно че колкото и да е добър и да си взима работата присърце за него работят хора.А те как възприемат това което работят е друг въпрос.Ако някой майсторче в този сервиз отива на работа,работи толкова колкото му се плаща и му е през оная работа е нормално да се получават недоразумения.Неможем да очакваме че всеки се вглъбява в професията си и наистина е професионалист.
Както се е случило с промивката на тези радиатори,ами върнете се и се вижте с Петко,обяснете му за какво иде реч.Ако вече той не вземе отношение или пък държи на своето че е прав в което се съмнявам можете съвсем спокойно да го изпипосате тук и да му падне реномето.
При положение че му се носи славата на майсторче значи ще си нахока работниците и при още един-два такива сличаи някой ще изхвърчи понеже на монтьора му е през калинката че някой не е доволен,нали си е взел заплатката,но на шефа му ще му падне печалбата което хич няма да му е присърце,особенно както през 10 метра има сервизи да губиш клиенти заради един шльоко,никой с частен бизнес няма да си го позволи.
Така че...ако някой не си е догледал работата или го е смързяло за нещо направо търсете Шефа и той да вземе отношение.И после споделете какво се е случило...
Доколкото разбирам този пич Петко е разбирач на Мерцедеси.Никога не съм го виждал нито съм го чувал нито пък знам къде е сервиза.
От това което чета оставам с убеждението че той наистина разбира от колите ни и ако се хване сам да ги прави ще е всичко на шест.Но явно че колкото и да е добър и да си взима работата присърце за него работят хора.А те как възприемат това което работят е друг въпрос.Ако някой майсторче в този сервиз отива на работа,работи толкова колкото му се плаща и му е през оная работа е нормално да се получават недоразумения.Неможем да очакваме че всеки се вглъбява в професията си и наистина е професионалист.
Както се е случило с промивката на тези радиатори,ами върнете се и се вижте с Петко,обяснете му за какво иде реч.Ако вече той не вземе отношение или пък държи на своето че е прав в което се съмнявам можете съвсем спокойно да го изпипосате тук и да му падне реномето.
При положение че му се носи славата на майсторче значи ще си нахока работниците и при още един-два такива сличаи някой ще изхвърчи понеже на монтьора му е през калинката че някой не е доволен,нали си е взел заплатката,но на шефа му ще му падне печалбата което хич няма да му е присърце,особенно както през 10 метра има сервизи да губиш клиенти заради един шльоко,никой с частен бизнес няма да си го позволи.
Така че...ако някой не си е догледал работата или го е смързяло за нещо направо търсете Шефа и той да вземе отношение.И после споделете какво се е случило...
#22
Публикувано 09 април 2008 - 19:07
Пецата никакав майстор не е.Той си е хитър тарикат, за когото работят двама-трима наистина добри майстори.От три по-сериозни проблема, за които се сещам са решили два при,които беше ясно какво трябва да се направи.Общо взето ми е достатъчно,за да не ида там повече.Все пак замалко да ми се изкриви главата на двигателя заради прегряване.Зададох им задача да открият защо грее, а те нищо не направиха освен да сменят един датчик,който сигурно не е имал нужда от смяна,защото положението след смяната му беше същото,да ме излъжат,че са изчистили радиаторите и да ми вземат тлъста сума.Пецата ме загуби като клиент.
#23
Публикувано 14 април 2008 - 20:08
По принцип Петко преглежда колите и постоянно е в сервиза (поне аз като съм ходил е било така) та се съмнявам, че в моя случай проблема е скътавка на подчинен. Сигурен съм че е наясно какво е правено по колата ми.
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98
#24
Публикувано 25 април 2008 - 14:26
Тази година моят Бенц нямаше мощност, набираше като камила, отивам при Петко на диагностика, плащам каквото казват, излизам и пак съм с камила. На другия месец, в друг сервиз ми се изясни, че първи цилиндър не е давал искра, че свещите макар и оригинални, не са за моя модел и че дроселът отваря частично по механични причини. Та така с диагностиката при Петко. Въобще не бяха забелязали тези проблеми и съм благодарен, че все още има някои други сервизи в които се мисли и се познава марката.
Колегите с китайските компютърки май нямат друг изход освен да идат при Петко - да им слагат буксите и да сменят наред докато уцелят. Аз карам полу-класика и Петко нещо не ми върши работа.
Колегите с китайските компютърки май нямат друг изход освен да идат при Петко - да им слагат буксите и да сменят наред докато уцелят. Аз карам полу-класика и Петко нещо не ми върши работа.
#25
Публикувано 12 юни 2008 - 11:09
Къде ходи и ти решиха проблема? Ако може точен адрес или телефон да напишеш.
#26
Публикувано 27 септември 2008 - 19:40
Не забравяйте кьде е работил ПЕТКАН ДИВАКА.
#27
Публикувано 15 октомври 2008 - 14:57
днес и аз ходих при Петко .... доволен съм !!! смениха ми амортисиорче точно за 5 мин и сега вече не ми тресе предницата и за 90 кинта само , за сравнение във Варна ми искат за двата предни амортисиора по 180 лева на парче , Петко каза 153 лева ...
...1996 Мерцедес C180...
...1985 Мерцедес 230Е...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни