Малко мнения за Mercedes W123 250, 280SE
Започната от Бате Роби, 16 юли 2007 - 20:18:10
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 юли 2007 - 20:18
Колеги, дайте някакво инфо, техническа литература и статии за този модел. В бат гугъл рових, ама не намерих много. Интересуват ме моделите след фейслифта (с квадратните фарове отпред и новото табло).
Как да си намеря такова според вас, в мобиле.бг гледах ама изкочиха само няколко смотани дизела 200 и 240 - и все бараки. Аз търся двигатели бензин и то от големите 230, 250, 280SE - все пак мерцедеса трябва да си има коне и голем мотор
От Германия ли ще е най удачно да си намеря? И за цени дайте ако може ориентир.
Как да си намеря такова според вас, в мобиле.бг гледах ама изкочиха само няколко смотани дизела 200 и 240 - и все бараки. Аз търся двигатели бензин и то от големите 230, 250, 280SE - все пак мерцедеса трябва да си има коне и голем мотор
От Германия ли ще е най удачно да си намеря? И за цени дайте ако може ориентир.
#2
Публикувано 16 юли 2007 - 20:41
какво точно те инетрисува за 123-ките.Е виж ТУК ама е малко постничко що няма време...
Смотани дизели а ???Ама кат стане нещо па ние с дизеловите 123-ки ва дърпаме на въже
За широките фарове те разбрах ама това за новото табло не го схванах...
Значи сега...от 2,5 мотора бягай...Гори колкото 2,8 ама върви по-малко.А и ако решиш да му слагаш газ ще се утрепеш да търсиш плочка...Е те такова животно е в червената книга....
Бате значи за читава 123-ка трябва търсене.Ако има са гробници,а ако са хубави не се продават.Дали е от Германия или България няма значение-хубавата си е хубава.Но имай в предвид че германците си крият 124-ките вече камо ли 123-ките.
Успехи
Смотани дизели а ???Ама кат стане нещо па ние с дизеловите 123-ки ва дърпаме на въже
За широките фарове те разбрах ама това за новото табло не го схванах...
Значи сега...от 2,5 мотора бягай...Гори колкото 2,8 ама върви по-малко.А и ако решиш да му слагаш газ ще се утрепеш да търсиш плочка...Е те такова животно е в червената книга....
Бате значи за читава 123-ка трябва търсене.Ако има са гробници,а ако са хубави не се продават.Дали е от Германия или България няма значение-хубавата си е хубава.Но имай в предвид че германците си крият 124-ките вече камо ли 123-ките.
Успехи
#3
Публикувано 16 юли 2007 - 22:04
какво точно те инетрисува за 123-ките.Е виж ТУК ама е малко постничко що няма време...
Смотани дизели а ???Ама кат стане нещо па ние с дизеловите 123-ки ва дърпаме на въже
За широките фарове те разбрах ама това за новото табло не го схванах...
Значи сега...от 2,5 мотора бягай...Гори колкото 2,8 ама върви по-малко.А и ако решиш да му слагаш газ ще се утрепеш да търсиш плочка...Е те такова животно е в червената книга....
Бате значи за читава 123-ка трябва търсене.Ако има са гробници,а ако са хубави не се продават.Дали е от Германия или България няма значение-хубавата си е хубава.Но имай в предвид че германците си крият 124-ките вече камо ли 123-ките.
Успехи
Малее ето това е тема!
Това за дизелите беше тъпо изказване, просто като видя някоя хубава 123ка или 124 и чуя тия 200Д и 240Д как тракат шумно, а и не са динамични. Хубавото им е, че са много издръжливи и икономични. Ако имам избор между 250 и 280, 280 бяга повече и разхода е почти един и същ.
Това за таблата ...ето ти снимка:
Shot at 2007-07-16
Това не са ли две различни табла, долнотот което е фейслифт?
#4
Публикувано 17 юли 2007 - 09:26
123 нямат различни табла,единиствената разлика е че някои имат махон други нямат,уникат 123 за продан почти няма да намериш ,много трудно и в германия се намират ,но там е по веротно да намериш по запазенка ,2.8 (110 мотор) е много здрав мотор ,двувaлов,ама пак си зависи как е гледан ,все пак не е първа младост,най маладите представители са на 22 години.освен това е акцизен ,акциза е около 2000 евро,виждал съм в германия уникални екземпляри за продан ,обаче по 8-9-10 000 евро,пак си помисли дали искаш да затвориш над 20 000 лв в тази кола,освен ако не си запален колекционер разбира се
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#5
Публикувано 17 юли 2007 - 16:59
Има бре...такси вариянта е маааалко по-различен,стига го лъга човека123 нямат различни табла,единиствената разлика е че някои имат махон други нямат...
#6
Публикувано 17 юли 2007 - 18:40
123 нямат различни табла,единиствената разлика е че някои имат махон други нямат,уникат 123 за продан почти няма да намериш ,много трудно и в германия се намират ,но там е по веротно да намериш по запазенка ,2.8 (110 мотор) е много здрав мотор ,двувaлов,ама пак си зависи как е гледан ,все пак не е първа младост,най маладите представители са на 22 години.освен това е акцизен ,акциза е около 2000 евро,виждал съм в германия уникални екземпляри за продан ,обаче по 8-9-10 000 евро,пак си помисли дали искаш да затвориш над 20 000 лв в тази кола,освен ако не си запален колекционер разбира се
Аз само една Българска обява видях в едно ретро списание за скромната сумичка от 8000 лева с двигател 230 и перфектна боя добро състояние. Някой в БГ да е виждал подобна оферта за тия пари??
#8
Публикувано 13 януари 2008 - 01:08
Да, да 200 240Д гробници... Аз си взех една такава 240Д за нова година като подарък щото жената щеше да ми упука всичките пари. От фирмата ми дадоха 13 и 14 заплата и бях се наточил на 300Д но продадена, на 240Д клъвнах като шаран на бял червей...
Имам да кърпя "бомбета", калници, вежди, да оправям капачка на резервоара, да купувам нов акумулатор, 4 спирачни диска, 12 накладки, смяна антифриз смяна масла - двигател, скорости, хидравлика, заден мост, филтри: въздушен, маслен на двигателя, маслен на хидравликата и 2 нови гуми. Но все по съм по-доволен от Мерцедеса отколкото от Форд Ескорт-а който го имам.
Форда го продавам за 850 лева а Мерцедеса го взех да 1000, но разликата между двете коли е огромна. Вярно шумен е дизела, не е пъргав, ама пак Форд-а не може да се сравнява с него.
Имам да кърпя "бомбета", калници, вежди, да оправям капачка на резервоара, да купувам нов акумулатор, 4 спирачни диска, 12 накладки, смяна антифриз смяна масла - двигател, скорости, хидравлика, заден мост, филтри: въздушен, маслен на двигателя, маслен на хидравликата и 2 нови гуми. Но все по съм по-доволен от Мерцедеса отколкото от Форд Ескорт-а който го имам.
Форда го продавам за 850 лева а Мерцедеса го взех да 1000, но разликата между двете коли е огромна. Вярно шумен е дизела, не е пъргав, ама пак Форд-а не може да се сравнява с него.
#9
Публикувано 13 януари 2008 - 01:50
Да, да 200 240Д гробници... Аз си взех една такава 240Д за нова година като подарък щото жената щеше да ми упука всичките пари. От фирмата ми дадоха 13 и 14 заплата и бях се наточил на 300Д но продадена, на 240Д клъвнах като шаран на бял червей...
Имам да кърпя "бомбета", калници, вежди, да оправям капачка на резервоара, да купувам нов акумулатор, 4 спирачни диска, 12 накладки, смяна антифриз смяна масла - двигател, скорости, хидравлика, заден мост, филтри: въздушен, маслен на двигателя, маслен на хидравликата и 2 нови гуми. Но все по съм по-доволен от Мерцедеса отколкото от Форд Ескорт-а който го имам.
Форда го продавам за 850 лева а Мерцедеса го взех да 1000, но разликата между двете коли е огромна. Вярно шумен е дизела, не е пъргав, ама пак Форд-а не може да се сравнява с него.
Алекс, евала за ентусиазъма
#10
Публикувано 16 януари 2008 - 12:36
То не е някаква голяма философия!!! Влизам в сервиз за масла, ония тичат купуват 3-те филтъра (въздушен, маслен и хидравлика) и ми я връчват след 30-40 минути със сменени масла за цена около 150-200 лева. За спирачките е същото, купувам частите, влизам в сервиз и ми я връчват готова след време. За изкърпването е пак така, водя я в Ст. Загора и след 2-3 седмици си я взимам готова. Само пари да има!!!Алекс, евала за ентусиазъма
#11
Публикувано 16 януари 2008 - 13:00
280SE
Чакай бе нали 123 търсиш,кво SE
#12
Публикувано 16 януари 2008 - 15:55
Има 123-ки 280E, колегата се е объркал с S-a... :-)
Даже бях попаднал на една с нещо като AMG тунинг. Светла с жълта кожа... уникална кола. А моторетката й е наистина много добра.
Само дето ще е по-лесно да се намери пура с тоя мотор...
:-)
Даже бях попаднал на една с нещо като AMG тунинг. Светла с жълта кожа... уникална кола. А моторетката й е наистина много добра.
Само дето ще е по-лесно да се намери пура с тоя мотор...
:-)
#13
Публикувано 16 януари 2008 - 17:45
Има 123-ки 280E, колегата се е объркал с S-a... :-)
Даже бях попаднал на една с нещо като AMG тунинг. Светла с жълта кожа... уникална кола. А моторетката й е наистина много добра.
Само дето ще е по-лесно да се намери пура с тоя мотор...
:-)
Eто го АМГ-то
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни