

зареждането ме притеснява
Започната от sis, 11 юли 2007 - 21:26:44
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юли 2007 - 21:26
Привет! Преди известно време писах за проблем с зареждането на алтернатора на 124 200те 70амперов .Смених му релето и лагерите и започна да държи 13.6 с вкл. климатик.Прибрах се онзи ден от морето всичко ок .Отидох вчера на контролно замерване и изненада на празен ход с климатик 12.6. Днес ми пуснаха директен кабел от клемата на акумулатора до алтернатора и стана 13.8-14 на празен ход клима но като пуснах и фаровете 12.7-8..Явно наистина трябва да мисля за 90 амперов алтернатор.Защо немеца е сложил 70 амперов алт. като не смогва да помпа.

#2
Публикувано 12 юли 2007 - 07:01
Щом немеца е сложил такъв,значи такъв трябва да е! Колата е вървяла добре толкова години с него,а сега като прави такива проблеми-потърси другаде причината,със сигурност не е в алтернатора...Всяко "побългаряване" на колата(щото попадне ли в наши ръце-това е задължително)съсипва гениалната немска идея за "Mercedes-Benz"

"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#3
Публикувано 12 юли 2007 - 07:39
Само да кажа че един алтернатор за да се рециклира не се сменят само лагери и реле 
просто твоя е на 300-400к и вече ротора му е станал на ...гъз.
Той също се рециклира ама е малко повече кинти.

просто твоя е на 300-400к и вече ротора му е станал на ...гъз.
Той също се рециклира ама е малко повече кинти.

W202 C180
#4
Публикувано 17 юли 2007 - 20:19
Най вероятно е да имаш някъде слаба контактна връзка.
Имай на предвид, че дори и при еднопроводната връзка, доста често проблема е да се затвори веригата през "втория" проводник /масата/. Провери си и всички клеми.
Може така също да е от лоши контакти на колектора /изхабени четки/.Четките са 2-3 лева и се сменят почти лесно.
Реле-регулатора за напрежение или работи или - не, така че не е той. /не съществува полу-бременна жена!/
Успех.
Имай на предвид, че дори и при еднопроводната връзка, доста често проблема е да се затвори веригата през "втория" проводник /масата/. Провери си и всички клеми.
Може така също да е от лоши контакти на колектора /изхабени четки/.Четките са 2-3 лева и се сменят почти лесно.
Реле-регулатора за напрежение или работи или - не, така че не е той. /не съществува полу-бременна жена!/
Успех.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни