Към съдържанието

  •  

Снимка

зареждането ме притеснява


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 юли 2007 - 21:26

Привет! Преди известно време писах за проблем с зареждането на алтернатора на 124 200те 70амперов .Смених му релето и лагерите и започна да държи 13.6 с вкл. климатик.Прибрах се онзи ден от морето всичко ок .Отидох вчера на контролно замерване и изненада на празен ход с климатик 12.6. Днес ми пуснаха директен кабел от клемата на акумулатора до алтернатора и стана 13.8-14 на празен ход клима но като пуснах и фаровете 12.7-8..Явно наистина трябва да мисля за 90 амперов алтернатор.Защо немеца е сложил 70 амперов алт. като не смогва да помпа. :kill_myself
  • 0

#2 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 12 юли 2007 - 07:01

Щом немеца е сложил такъв,значи такъв трябва да е! Колата е вървяла добре толкова години с него,а сега като прави такива проблеми-потърси другаде причината,със сигурност не е в алтернатора...Всяко "побългаряване" на колата(щото попадне ли в наши ръце-това е задължително)съсипва гениалната немска идея за "Mercedes-Benz" ;)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#3 INTEGRALE

INTEGRALE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 юли 2007 - 07:39

Само да кажа че един алтернатор за да се рециклира не се сменят само лагери и реле :)
просто твоя е на 300-400к и вече ротора му е станал на ...гъз.
Той също се рециклира ама е малко повече кинти. :icon_welldone:
  • 0
W202 C180

#4 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 17 юли 2007 - 20:19

Най вероятно е да имаш някъде слаба контактна връзка.
Имай на предвид, че дори и при еднопроводната връзка, доста често проблема е да се затвори веригата през "втория" проводник /масата/. Провери си и всички клеми.
Може така също да е от лоши контакти на колектора /изхабени четки/.Четките са 2-3 лева и се сменят почти лесно.
Реле-регулатора за напрежение или работи или - не, така че не е той. /не съществува полу-бременна жена!/
Успех.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни