Спешно дайте съвет! - 190Е 2.3 16Vкакво знаете за този двигател
Започната от Vlado190, 21 мар 2006 - 20:12:44
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 март 2006 - 20:12
Значи понеже искам малко да се ъпгрейдна, та днес гледах една 190тка 2.3, 16V 177коня. Въпросът ми е не е ли капризен тоя мотор? Искат и около 5к. , има абс, клима, еърбег, вина в mbclub.ru изобщо не излиза а на един друг сайт казва само че е 1989г. и че е 2.3 16V и почти никаква инфо. Карах го - след моя това ми се стори страшна резачка, обаче и ме смутиха някои неща. Например возията е страшно ама страшно твърда, (а аз имам спортлине и си мислех че е твърдо обаче в сравнение с това е като лимузина) и волана е доста твърд. Та какво мислите за цената, поддръжката и т.н Всякакви мнения са ми от полза - и само да добавя - с обратни скорости е :P
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#2
Публикувано 21 март 2006 - 20:55
Глей ся братле - това е колата! Единствените по-добри варианти са 2.5-16 и Еволюциите. Принципно неразрушим автомобил - НО ако отношението към него е било правилно. Не бива да те притеснява поддръжката - не е нищо страшно, точно тази версия е с произведени между 17000 и 19000 броя (за сравнение - от 2.5-16 те са малко над 5000) и за тях има части. Неудобство е отсъствието на блокаж като серия, но е напълно възможно да попаднеш на поръчков (брат ми нямаше този късмет). Има нещо МНОГО важно точно за този модел (вкл 2.5-16) - наистина РЕДОВНИТЕ автомобили са изключителна рядкост... в повечето случаи се продават с т.нар. "прокурорско разрешение". Аз до преди 3 години имах 2.5-16, и бая нерви похабих докато го "вкарам" в относителна редовност, и въпреки че имах опита и самочувствието на "стрелян заек" - бяхме "отстреляни" с идентичен случай при брат ми - уж всичко беше ОК, но на канала в КАТ "нещо се обърка" ... и по ВИН номера излезе една 2,0л съвсем обикновена 190ка... която с мъки стана "прокурорска" (поне да може да се кара). Иначе колата е убийствена. Твърдата возия може да се дължи на сменени пружини и амортесьори (лошо ако са резани пружините - по-добре да си търсиш нови, а за този модел са скъпи). Амортесьорите със сигурност не са оригинални, защото задните принципно са "нивомат" (помпащи) - които като "умрат" са доста скъпи за подмяна (към 800лв за двата задни) и им слагат по-нормални... Ако колата е редовна - цената е добра, но ако е "прокурорска" - състоянието и за тези пари трябва да е убийствено (все пак - завинаги е твоя) . Въпрос на избор и късмет - късмета ти го желая, избора е ясен. Смятай че ако колата е наред - БМВ 325и, 320ИС (е36 и е30) са определено губещ противник (320ис съм имал) при пряк двубой (ако умееш колата де)... казвам го защото съм губил с моето БМВ навремето от 2.3-16, и това беше причината да си взема по-късно 2.5-16V...
Успех
Успех
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#3
Публикувано 21 март 2006 - 21:05
Дааа, пича е прав, това е КОЛАТА, ако съм на теб, не бих се замислил и секунда...в смисъл това е бате като Чочонето...рядка кола за ценители, сега ако се циганиш за някаква поддръжка...
#5
Публикувано 22 март 2006 - 08:14
Ами и аз съм и доста навит, - в петък ще се видят още подробности и на следващия сбор бирата може и да е от мен :P иначе има козметични забележки отвътре и отвън, и тампоните на двигателя са за смяна но те ще се оправят
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#6
Публикувано 22 март 2006 - 08:50
Моя съвет е да не я купуваш преди да е минала през 1-ви канал на КАТ!!! И през крика на доверен твой човек
#7
Публикувано 24 март 2006 - 15:28
Няма да се купува - зле е -двигателят подухва (само сегменти да се сменят - на колбеншмид струват 300лв) а на звук го докарва малко като дизел...,щракат повдигачи, боядисване задължително, интериор кофти, неработещ климатик, и други неработещи неща... ъпгрейда се отлага
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#8
Публикувано 24 март 2006 - 18:30
мдааа - радвам се че мислиш трезво!
освен любовта към марката си трябва мнооого предпазливост, иначе има опасност човек да се превърне в реставратор!
респект, Владо!
освен любовта към марката си трябва мнооого предпазливост, иначе има опасност човек да се превърне в реставратор!
респект, Владо!
#9
Публикувано 24 март 2006 - 22:43
Да,кофти работаНяма да се купува - зле е -двигателят подухва (само сегменти да се сменят - на колбеншмид струват 300лв) а на звук го докарва малко като дизел...,щракат повдигачи, боядисване задължително, интериор кофти, неработещ климатик, и други неработещи неща... ъпгрейда се отлага
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни