Проблем с вентилатора на климатроника на C200
Започната от tedpet, 02 юли 2007 - 12:41:00
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юли 2007 - 12:41
Имам много странен проблем - ако някой случайно се е сблъсквал - моля за помощ...
Става въпрос за Ц200 95-та година W202 - вентилатора на климатроника бачка постоянно - дори когато го изключиш на нула продължава да върти!
Изключва чак когато се изгаси двигателя - дори работи малко след това и се чува как некво реле вътре изключва.
За пръв път се появи този проблем при първите проливни дъждове - тогава забелязах, че има сълзене на вода под таблото от дясната страна.
Ама установих тогава, че като изсъхне и се оправя проблема. После преди 2 седмици от при проливния дъжд и градушката почна яко да тече пак от там...
И аз докато се сетя тъпака, че са запушени отворите за оттичане на водата от предното стъкло и стана наквасено положението....
Сега съм отпушил всичко, навсякъде е сухо и не тече вече при дъжд, но вентилатора тоя път не ще да се оправи....
Иначе климатроника си работи като цяло - поддържа температура - и студено и топло. Но не пада под 2-ра степен на вентилатора, дори и като му кажеш да е на 1-ва.
Освен това - може да звучи тъпо, ама аз от скоро съм притежатаел на Мерцедес - та какво прави точно REST бутона?
Щото при мен нищо не прави - натискаш го и нищо не се случва - нито му светва лампичката нито нещо се променя....???
Ще съм благодарен за всякъкви коментари и предложения!!!
Става въпрос за Ц200 95-та година W202 - вентилатора на климатроника бачка постоянно - дори когато го изключиш на нула продължава да върти!
Изключва чак когато се изгаси двигателя - дори работи малко след това и се чува как некво реле вътре изключва.
За пръв път се появи този проблем при първите проливни дъждове - тогава забелязах, че има сълзене на вода под таблото от дясната страна.
Ама установих тогава, че като изсъхне и се оправя проблема. После преди 2 седмици от при проливния дъжд и градушката почна яко да тече пак от там...
И аз докато се сетя тъпака, че са запушени отворите за оттичане на водата от предното стъкло и стана наквасено положението....
Сега съм отпушил всичко, навсякъде е сухо и не тече вече при дъжд, но вентилатора тоя път не ще да се оправи....
Иначе климатроника си работи като цяло - поддържа температура - и студено и топло. Но не пада под 2-ра степен на вентилатора, дори и като му кажеш да е на 1-ва.
Освен това - може да звучи тъпо, ама аз от скоро съм притежатаел на Мерцедес - та какво прави точно REST бутона?
Щото при мен нищо не прави - натискаш го и нищо не се случва - нито му светва лампичката нито нещо се променя....???
Ще съм благодарен за всякъкви коментари и предложения!!!
W202 C200
Бензин, Автоматик
Бензин, Автоматик
#2
Публикувано 02 юли 2007 - 21:58
REST бутона си проявява характера на загасен мотор - докато е топъл двигателя ти вкарва топлина в купето. ползва се предимно зимата, (докато чакаш гаджето например).
за другото нямам идея
за другото нямам идея
#3
Публикувано 03 юли 2007 - 08:25
Аз съм имал случай на постоянно работещ вентилатор и проблема беше в липсващ датчик за температуре на радиатора на климатика.
Всъщност липсваше целия радиатор та какво остава за датчика на него
Явно когато датчика го няма/прекъсне, контролера си мисли че температурата е висока и пуска вентилатора.
Не беше на мерцедес, астра някаква.
И пак така работеше - веднага след като се подаде контакт.
Поставихме радиатора, закачихме датчика и вентилатора спря.
При теб едва ли е от това но спокойно може да бъде от лоша връзка породена от подмокрянето...
За бутона REST, търсачката намира няколко неща, ето едно от тях
Всъщност липсваше целия радиатор та какво остава за датчика на него
Явно когато датчика го няма/прекъсне, контролера си мисли че температурата е висока и пуска вентилатора.
Не беше на мерцедес, астра някаква.
И пак така работеше - веднага след като се подаде контакт.
Поставихме радиатора, закачихме датчика и вентилатора спря.
При теб едва ли е от това но спокойно може да бъде от лоша връзка породена от подмокрянето...
За бутона REST, търсачката намира няколко неща, ето едно от тях
#4
Публикувано 03 юли 2007 - 09:31
REST бутона си проявява характера на загасен мотор - докато е топъл двигателя ти вкарва топлина в купето. ползва се предимно зимата, (докато чакаш гаджето например).
за другото нямам идея
Мерси за инфото! Книжката ми е на италиански и нищо не мога да вдена от нея
А никога нямаше да се сетя че работи при изключен двигател....
W202 C200
Бензин, Автоматик
Бензин, Автоматик
#5
Публикувано 03 юли 2007 - 11:09
Аз съм имал случай на постоянно работещ вентилатор и проблема беше в липсващ датчик за температуре на радиатора на климатика.
Всъщност липсваше целия радиатор та какво остава за датчика на него
Явно когато датчика го няма/прекъсне, контролера си мисли че температурата е висока и пуска вентилатора.
Не беше на мерцедес, астра някаква.
И пак така работеше - веднага след като се подаде контакт.
Поставихме радиатора, закачихме датчика и вентилатора спря.
При теб едва ли е от това но спокойно може да бъде от лоша връзка породена от подмокрянето...
За бутона REST, търсачката намира няколко неща, ето едно от тях
Да, ама в случая всичко си е на мястото - явно някъде е окъсило сигурно от водата....
Ама най-трудното е да намериш читав жичкаджия да ти оправи проблема...
W202 C200
Бензин, Автоматик
Бензин, Автоматик
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни