Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с вентилатора на климатроника на C200


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 tedpet

tedpet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 юли 2007 - 12:41

Имам много странен проблем - ако някой случайно се е сблъсквал - моля за помощ... :unsure:
Става въпрос за Ц200 95-та година W202 - вентилатора на климатроника бачка постоянно - дори когато го изключиш на нула продължава да върти!
Изключва чак когато се изгаси двигателя - дори работи малко след това и се чува как некво реле вътре изключва.
За пръв път се появи този проблем при първите проливни дъждове - тогава забелязах, че има сълзене на вода под таблото от дясната страна.
Ама установих тогава, че като изсъхне и се оправя проблема. После преди 2 седмици от при проливния дъжд и градушката почна яко да тече пак от там...
И аз докато се сетя тъпака, че са запушени отворите за оттичане на водата от предното стъкло и стана наквасено положението....
Сега съм отпушил всичко, навсякъде е сухо и не тече вече при дъжд, но вентилатора тоя път не ще да се оправи....
Иначе климатроника си работи като цяло - поддържа температура - и студено и топло. Но не пада под 2-ра степен на вентилатора, дори и като му кажеш да е на 1-ва.
Освен това - може да звучи тъпо, ама аз от скоро съм притежатаел на Мерцедес - та какво прави точно REST бутона?
Щото при мен нищо не прави - натискаш го и нищо не се случва - нито му светва лампичката нито нещо се променя....???

Ще съм благодарен за всякъкви коментари и предложения!!! :kill_myself
  • 0
W202 C200
Бензин, Автоматик

#2 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 02 юли 2007 - 21:58

REST бутона си проявява характера на загасен мотор - докато е топъл двигателя ти вкарва топлина в купето. ползва се предимно зимата, (докато чакаш гаджето например).
за другото нямам идея
  • 0

#3 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 03 юли 2007 - 08:25

Аз съм имал случай на постоянно работещ вентилатор и проблема беше в липсващ датчик за температуре на радиатора на климатика.
Всъщност липсваше целия радиатор та какво остава за датчика на него :rolleyes:
Явно когато датчика го няма/прекъсне, контролера си мисли че температурата е висока и пуска вентилатора.
Не беше на мерцедес, астра някаква.
И пак така работеше - веднага след като се подаде контакт.
Поставихме радиатора, закачихме датчика и вентилатора спря.

При теб едва ли е от това но спокойно може да бъде от лоша връзка породена от подмокрянето...

За бутона REST, търсачката намира няколко неща, ето едно от тях :friends:
  • 0

879897.png


#4 tedpet

tedpet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юли 2007 - 09:31

REST бутона си проявява характера на загасен мотор - докато е топъл двигателя ти вкарва топлина в купето. ползва се предимно зимата, (докато чакаш гаджето например).
за другото нямам идея


Мерси за инфото! Книжката ми е на италиански и нищо не мога да вдена от нея :dontknow:
А никога нямаше да се сетя че работи при изключен двигател....
  • 0
W202 C200
Бензин, Автоматик

#5 tedpet

tedpet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юли 2007 - 11:09

Аз съм имал случай на постоянно работещ вентилатор и проблема беше в липсващ датчик за температуре на радиатора на климатика.
Всъщност липсваше целия радиатор та какво остава за датчика на него :rolleyes:
Явно когато датчика го няма/прекъсне, контролера си мисли че температурата е висока и пуска вентилатора.
Не беше на мерцедес, астра някаква.
И пак така работеше - веднага след като се подаде контакт.
Поставихме радиатора, закачихме датчика и вентилатора спря.

При теб едва ли е от това но спокойно може да бъде от лоша връзка породена от подмокрянето...

За бутона REST, търсачката намира няколко неща, ето едно от тях :friends:


Да, ама в случая всичко си е на мястото - явно някъде е окъсило сигурно от водата....
Ама най-трудното е да намериш читав жичкаджия да ти оправи проблема...
  • 0
W202 C200
Бензин, Автоматик




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни