Най-после Mercedes показа роудстера SLR
Започната от ENOXELA, 02 юли 2007 - 11:58:51
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юли 2007 - 11:58
Три години след появата на купето SLR, Mercedes показва и версията SLR роудстер.
От фирмата очевидно са работили много, за да се появи този автомобил, при който липсват всякакви компромиси.
За разлика от много други кабриолети, роудстера SLR има същите динамични характеристики като купето SLR – от място до 100 км/час стига за 3.8 секунди и може да достигне същата максимална скорост от 330 км/час.
Двигателят е с мощност 460 kW или 626 к.с. и максимален въртящ момент 780Nm.
Това е V8 компресорът на AMG. Скоростната кутия също е на AMG - Speedshift R, петстепенна автоматична.
За да компенсират липсата на твърд покрив, инженерите на Mercedes правят шасито с повече детайли от карбон, усилват със стомана А-колонките и монтират две стоманени рамки за защита на пътуващите в роудстера при нужда.
Покривът е полуавтоматичен, като се сгъва само за 10 секунди.
Проектиран е след много изпитания в аеродинамичен тунел, като така са постигнати всички желани динамични характеристики.
От Mercedes твърдят, че покривът може да бъде сгънат дори при движение със скорост от 200 км/час. Новият Mercedes-Benz SLR роудстер се произвежда, както и купето, в завода на McLaren в Уокинг, Англия. Продажбите в Европа ще започнат от септември.
От фирмата очевидно са работили много, за да се появи този автомобил, при който липсват всякакви компромиси.
За разлика от много други кабриолети, роудстера SLR има същите динамични характеристики като купето SLR – от място до 100 км/час стига за 3.8 секунди и може да достигне същата максимална скорост от 330 км/час.
Двигателят е с мощност 460 kW или 626 к.с. и максимален въртящ момент 780Nm.
Това е V8 компресорът на AMG. Скоростната кутия също е на AMG - Speedshift R, петстепенна автоматична.
За да компенсират липсата на твърд покрив, инженерите на Mercedes правят шасито с повече детайли от карбон, усилват със стомана А-колонките и монтират две стоманени рамки за защита на пътуващите в роудстера при нужда.
Покривът е полуавтоматичен, като се сгъва само за 10 секунди.
Проектиран е след много изпитания в аеродинамичен тунел, като така са постигнати всички желани динамични характеристики.
От Mercedes твърдят, че покривът може да бъде сгънат дори при движение със скорост от 200 км/час. Новият Mercedes-Benz SLR роудстер се произвежда, както и купето, в завода на McLaren в Уокинг, Англия. Продажбите в Европа ще започнат от септември.
#2
Публикувано 06 декември 2007 - 22:26
Ето малко снимки и от мен
Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !
#3
Публикувано 07 декември 2007 - 14:41
Страшен е
#4
Публикувано 07 декември 2007 - 20:45
И още малко снимки :
Good boys go to heaven , bad boys go to Amsterdam !
#5
Публикувано 07 декември 2007 - 21:24
Уникална кола
а и малко пише на километража 360
а и малко пише на километража 360
#6
Публикувано 04 февруари 2008 - 15:34
Мале мале.....
#7
Публикувано 11 февруари 2008 - 01:04
Ше еректирам...
Е друго си е V-образния бензинец...
#8
Публикувано 14 септември 2011 - 17:15
Наскоро имах удоволствието да покарам това животно!
Ммммм, кеф
Ммммм, кеф
#9
Публикувано 14 септември 2011 - 20:07
Наскоро имах удоволствието да покарам това животно!
Ммммм, кеф
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#10
Публикувано 14 септември 2011 - 20:47
Едвам ще дочакам да започнат продажбите...
Ако ще си продавам бъбрека, няма да е за iPhone 5
Ако ще си продавам бъбрека, няма да е за iPhone 5
Mercedes-Benz - Unlike any other!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни