Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с таблото на С220


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Pl. Hinkov

Pl. Hinkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:

Публикувано 28 юни 2007 - 22:46

Колеги, изникна един проблем след като запаля колата нищо по таблото не работи и след около минута първо тръгва бензиномера след това обротомера, уреда за температурата и накрая километража.Ако някой е имал такъв проблем нека напише какво да правя колата е С220Д.Предварително благодаря!!!!
  • 0

#2 did

did

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:

Публикувано 30 юни 2007 - 08:29

Здравейте колеги!! Аз карам Ц180 1995 г и имам същтия проблем. Дори когато спра и потегля отново уредите на таблото започват да отчитат след няколко километра. А датчика за температурата си показва най - различни стойности. При тестуването се оказа че няма връзка между компютара и уреда и колата няма данни за прегряване.
  • 0

#3 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 02 юли 2007 - 14:04

Да. Аз съм С 250, имах такъв проблем, оправих го.Един месец след това (сега ) пак почна да се появява. Значи в търсачката по ключови думи "табло", "километраж", "стрелки" ще ви излезнат 3-4 теми поне. Ако има неизяснени въпроси дайте да ги решиме някой път в сряда, че са много обясненията за писане. А иначе съм бесен-толко зор да го оправя и сега пак трябва да го отварям, първо ми се прецака скоростомера, защото ограничителя е най-близо до върха на стрелката, демек най-дълго е рамото и най-лесно се задържа стрелката, ама гледам и другите се замислят.
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#4 Валентин К Г

Валентин К Г

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 04 юли 2007 - 14:34

Колеги, изникна един проблем след като запаля колата нищо по таблото не работи и след около минута първо тръгва бензиномера след това обротомера, уреда за температурата и накрая километража.Ако някой е имал такъв проблем нека напише какво да правя колата е С220Д.Предварително благодаря!!!!

Предполагам (почти съм сигурен), че това не е електрически проблем а механично залепяне на стрелките, които след неопределено време се отлепят от стоперите на индикаторите. Мисля да го оправя с почистване или използване на нещо с което да предотвратя залепването. Привет
  • 0

#5 Торсиона

Торсиона

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 09 юли 2007 - 21:17

значи проблема е следния......незнаино по каква причина се образува една гадна лепкава маса по стрелките и по ограничителите.........днес оправих моята цедка много ме дразнеше това ,датчика за темп.и оборотомера си тръгваха когато си поискат.Значи изключваш акумолатора( касетофона ако е оригинален иска код)сваляш таблото ,отваряш го внимателно и почистваш със спирт стрелките и ограничителите(аз за по сигурно си сложих и шлауфки на ограничителите.....сега всичко е перфектно.......(внимавай със стрелките да не ги прецакаш нещо че са много нежни,аз за малко да го направя,,,аиде успех!
  • 0

#6 Валентин К Г

Валентин К Г

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 11 юли 2007 - 11:36

значи проблема е следния......незнаино по каква причина се образува една гадна лепкава маса по стрелките и по ограничителите.........днес оправих моята цедка много ме дразнеше това ,датчика за темп.и оборотомера си тръгваха когато си поискат.Значи изключваш акумолатора( касетофона ако е оригинален иска код)сваляш таблото ,отваряш го внимателно и почистваш със спирт стрелките и ограничителите(аз за по сигурно си сложих и шлауфки на ограничителите.....сега всичко е перфектно.......(внимавай със стрелките да не ги прецакаш нещо че са много нежни,аз за малко да го направя,,,аиде успех!

Потвърждавам констатацията ти. Температурата в таблото (особено през лятото) нагорещява металния ограничител, който разтопява стрелката (оттам е лепкавата маса). Спасението е шлауф 1.5 квадрата(за предпочитане черен). Успех
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни