Проблем с таблото на С220
Started by Pl. Hinkov, 28 Jun 2007 - 22:46:48
5 replies to this topic
#1
Posted 28 June 2007 - 22:46
Колеги, изникна един проблем след като запаля колата нищо по таблото не работи и след около минута първо тръгва бензиномера след това обротомера, уреда за температурата и накрая километража.Ако някой е имал такъв проблем нека напише какво да правя колата е С220Д.Предварително благодаря!!!!
#2
Posted 30 June 2007 - 08:29
Здравейте колеги!! Аз карам Ц180 1995 г и имам същтия проблем. Дори когато спра и потегля отново уредите на таблото започват да отчитат след няколко километра. А датчика за температурата си показва най - различни стойности. При тестуването се оказа че няма връзка между компютара и уреда и колата няма данни за прегряване.
#3
Posted 02 July 2007 - 14:04
Да. Аз съм С 250, имах такъв проблем, оправих го.Един месец след това (сега ) пак почна да се появява. Значи в търсачката по ключови думи "табло", "километраж", "стрелки" ще ви излезнат 3-4 теми поне. Ако има неизяснени въпроси дайте да ги решиме някой път в сряда, че са много обясненията за писане. А иначе съм бесен-толко зор да го оправя и сега пак трябва да го отварям, първо ми се прецака скоростомера, защото ограничителя е най-близо до върха на стрелката, демек най-дълго е рамото и най-лесно се задържа стрелката, ама гледам и другите се замислят.
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#4
Posted 04 July 2007 - 14:34
Предполагам (почти съм сигурен), че това не е електрически проблем а механично залепяне на стрелките, които след неопределено време се отлепят от стоперите на индикаторите. Мисля да го оправя с почистване или използване на нещо с което да предотвратя залепването. ПриветКолеги, изникна един проблем след като запаля колата нищо по таблото не работи и след около минута първо тръгва бензиномера след това обротомера, уреда за температурата и накрая километража.Ако някой е имал такъв проблем нека напише какво да правя колата е С220Д.Предварително благодаря!!!!
#5
Posted 09 July 2007 - 21:17
значи проблема е следния......незнаино по каква причина се образува една гадна лепкава маса по стрелките и по ограничителите.........днес оправих моята цедка много ме дразнеше това ,датчика за темп.и оборотомера си тръгваха когато си поискат.Значи изключваш акумолатора( касетофона ако е оригинален иска код)сваляш таблото ,отваряш го внимателно и почистваш със спирт стрелките и ограничителите(аз за по сигурно си сложих и шлауфки на ограничителите.....сега всичко е перфектно.......(внимавай със стрелките да не ги прецакаш нещо че са много нежни,аз за малко да го направя,,,аиде успех!
#6
Posted 11 July 2007 - 11:36
Потвърждавам констатацията ти. Температурата в таблото (особено през лятото) нагорещява металния ограничител, който разтопява стрелката (оттам е лепкавата маса). Спасението е шлауф 1.5 квадрата(за предпочитане черен). Успехзначи проблема е следния......незнаино по каква причина се образува една гадна лепкава маса по стрелките и по ограничителите.........днес оправих моята цедка много ме дразнеше това ,датчика за темп.и оборотомера си тръгваха когато си поискат.Значи изключваш акумолатора( касетофона ако е оригинален иска код)сваляш таблото ,отваряш го внимателно и почистваш със спирт стрелките и ограничителите(аз за по сигурно си сложих и шлауфки на ограничителите.....сега всичко е перфектно.......(внимавай със стрелките да не ги прецакаш нещо че са много нежни,аз за малко да го направя,,,аиде успех!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users