Jump to content

  •  

Photo

Изпадам в тих ужасподгряващи свещи


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 21 March 2006 - 13:44

Чакай, не бързай да сваляш главата!

Нека да изясним ситуацията. Значи, развили сте свеща, тя вече се движи свободно, но подгряващата част не ще да излезне от отвора?

Случайно да имаш схема на предкамерата, напречен разрез на главата или нещо такова, от където да се види как точно идва свеща?

Препоръчвам ти да пишеш и в Този Форум. Там има хора с много опит, със сигурност ще измислим нещо.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#2 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 445 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Posted 21 March 2006 - 21:16

Изчетох отговорите ти в другия форум и като че ли има резон в два от тях.Да напръскаш през тези 2 мм отвор колкото се може от тоя спрей дето е за развиване на ръждясали болтове и то толкова че да се напълни до горе при положение на свеща издърпана до край .Тогава според мен е хубаво да се изчака поне половин час и тогава да се пробва да се издърпва по малко.И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара. Само трябва да вземеш мерки да не хвръкне и направи беля на нещо друго .Просто да и се ограничи изхвърлянето и напълно а само до някъде.Моите слава богу до сега не са пипани а съм го купил 2000година и дали ще имам и аз същия проблем по нататък ... :(
  • 0

#3 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 21 March 2006 - 21:50

Изчетох отговорите ти в другия форум и като че ли има резон в два от тях.Да напръскаш през тези 2 мм отвор колкото се може от тоя спрей дето е за развиване на ръждясали болтове и то толкова че да се напълни до горе при положение на свеща издърпана до край .Тогава според мен е хубаво да се изчака поне половин час и тогава да се пробва да се издърпва по малко.И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара. Само трябва да вземеш мерки да не хвръкне и направи беля на нещо друго .Просто да и се ограничи изхвърлянето и напълно а само до някъде.Моите слава богу до сега не са пипани а съм го купил 2000година и дали ще имам и аз същия проблем по нататък ... :(

И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара.
Това ми се струва доста добра идея!!!
  • 0

#4 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Posted 21 March 2006 - 22:36

не могат ли да се направят на фреза 2 водача(все едно разсечен надлъжно цилиндър с яка за опора) с резби 12х1,25 мм кат на свещта и с дължина колкото свещта е излязла. Слагат се връз резбовата част,държиш с "трета ръка"двете половини плътно обхванали резбата на свещта,якия момък върти свещта с 12-ката...така ще се измъкнат още 2-2,5 см..ще се поебе може би резбата в главата,после "Хеликойл"-туй май става масова практика...
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 22 March 2006 - 09:03

Това за резбата в главата е най-лошото на този метод, но и издухването може да доведе до същите последици.

Екперимента продължава - ще докладвам

Спомням си навремето на една Лада на два пъти ми озлиташе една дефектна свещ но на резбата нищо и нямаше.
Според мен въртеливото прибързано движение би замазало повече резбата от колкото излитането на свеща.Но това са само непроверени догатки.
  • 0

#6 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,768 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
Garage View Garage

Posted 22 March 2006 - 11:44

а това нещо как рАботи B)

как пристяга свещта не ми е ясно, пак и снимката е докта малка
  • 0

#7 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Posted 22 March 2006 - 12:02

Излязли са с цял комплект по тоз случай:
http://www.startekin...t/t... 00 99 00
явно проблемът е повсеместен.
Виж какво правят:
http://www.mercedess...d.php3?t=109101
накратко:
пробил е надлъжно свещта,та чак до нагревателната част.парчетата ще паднат в предкамарата,така че не е проблем. После е пробил отвор напречно на стеблото на свещта и е завинтил болт ,като в дърпал така навън.Това се оказало сполучливо при друг момък:
"

What a ride to get this glow plug out. It was a success, and the car is back and running great. This post is to incourage anyone that a broken glow plug is not the end of the world. With patience, the plug came out, and the car went back together without and extra or missing bolts.

Suggestions helped from everyone, but here are some more.

-pb blaster was a plus to get the plug out. I let it soak overnight.
-a reverse hammer was the last thing I needed.
-I tapped a 7mm bolt from a Yamaha dealer (thank the Japaneese for this)
-A reamer and at 12 mm X 1.25 tap is a must.

I hope this post helps, and thanks again everyone for the help."

При липсата на място обаче не виждам как това ще стане.не може ли да се свали нещо още? Тъй не помогнало на двамата и опитали с по-голяма бургия... и готово.

http://www.mercedess...66&d=1101763515

после втулка с вътрешна резба като на свещта..или хеликоил:
http://www.autonomme...com/vtulki.html
Мисълта ми е че ако се преебе резбата в главата да не се плашиш..Баси работата. Абе дори и да се счупи вътре,при увеличаването на резбата на новата дупка за свещта ще се отстранят парчетиите.
Надявам се да не вкарвам още повече объркване,опитвам се да помогна...никой не ще да пипа главата обаче...всеки гледа да излъже мръсна свещ ;)

kyuss
  • 0

#8 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Posted 22 March 2006 - 13:32

Нямам нет вкъщи...тука разни дечица вместо да гонят каките цъкат Каунтър Страйк..айде успех. Как ще си единственият,то епидемия това със свещите.Да не пропуснеш да сложиш медна грес или да напръскаш със меден спрей резбата(7,30лв.).Ел.проводими...
http://www.beru.com/...7&action=step04
Излаят значително по-лесно..след години... ;)
Успех.
kyuss
  • 0

#9 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Posted 22 March 2006 - 13:36

Свщта се чупи при 45 нютонметра...фниматеслката..с гресчица...
  • 0

#10 lyuben54

lyuben54

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Posts:
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили, ретро автомобили, котки.

Posted 22 March 2006 - 13:42

Вени, аз ти отговорих под името Лев4о в другия форум. Жалко, че си в Пловдив, аз съм в София, до сега да сме го решили проблема. Ако номера с гайката не се получи, пробвай с въртене и дърпане, както Николашката казва. Има и един друг инструмент. представи си тръба с вътрешен диаметър като външния на свещта. Това в долния край разцепено на 4 и малко разкрачено. Нахлузваш го на свещта и набиваш отгоре или навиваш, ако е направена външна резба една конусна гайка, която го затяга към стената на свещта. после дърпане с почукване, няма начин да не излезе.
Хайде, успех и да не забравиш да докладваш.

Лев4о
  • 0
Публикувано изображение

#11 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 March 2006 - 12:38

Браво Вени поздравления.Сигурен бях че ще я пребориш :D
  • 0

#12 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 24 March 2006 - 19:16

не ти и трябва да го миеш
двигател се мие преди голям ремонт инач по добре да си го забърсваш от вр на вр :D
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#13 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 24 March 2006 - 19:58

Браво, Вени!!!
радвам се че си се справил!
и аз съм на мнение , че двигател не трябва да се мие. само ме дразни тръбичката за маслените ми пари, дето отива във въздушния филтър, че ми е омаслена, ама... нали рядко отварям капака на двигателя - трае се :lol:
  • 0

#14 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 March 2006 - 20:07

Аз два пъти мия мотора и двата пъти колата буквално умира!!!
Следва сваляне на дистрибуторната капачка за подсушаване.
Но с дизела не е така там няма грижи :D
  • 0

#15 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Posted 29 March 2006 - 12:11

Ей, евала! Една грижа по - малко! Честито и още 3 * 200.000 км с новата свещ :P
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users