Изпадам в тих ужасподгряващи свещи
Започната от Само Дизел, 21 мар 2006 - 13:44:18
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 март 2006 - 13:44
Чакай, не бързай да сваляш главата!
Нека да изясним ситуацията. Значи, развили сте свеща, тя вече се движи свободно, но подгряващата част не ще да излезне от отвора?
Случайно да имаш схема на предкамерата, напречен разрез на главата или нещо такова, от където да се види как точно идва свеща?
Препоръчвам ти да пишеш и в Този Форум. Там има хора с много опит, със сигурност ще измислим нещо.
Нека да изясним ситуацията. Значи, развили сте свеща, тя вече се движи свободно, но подгряващата част не ще да излезне от отвора?
Случайно да имаш схема на предкамерата, напречен разрез на главата или нещо такова, от където да се види как точно идва свеща?
Препоръчвам ти да пишеш и в Този Форум. Там има хора с много опит, със сигурност ще измислим нещо.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#2
Публикувано 21 март 2006 - 21:16
Изчетох отговорите ти в другия форум и като че ли има резон в два от тях.Да напръскаш през тези 2 мм отвор колкото се може от тоя спрей дето е за развиване на ръждясали болтове и то толкова че да се напълни до горе при положение на свеща издърпана до край .Тогава според мен е хубаво да се изчака поне половин час и тогава да се пробва да се издърпва по малко.И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара. Само трябва да вземеш мерки да не хвръкне и направи беля на нещо друго .Просто да и се ограничи изхвърлянето и напълно а само до някъде.Моите слава богу до сега не са пипани а съм го купил 2000година и дали ще имам и аз същия проблем по нататък ...
#3
Публикувано 21 март 2006 - 21:50
И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара.Изчетох отговорите ти в другия форум и като че ли има резон в два от тях.Да напръскаш през тези 2 мм отвор колкото се може от тоя спрей дето е за развиване на ръждясали болтове и то толкова че да се напълни до горе при положение на свеща издърпана до край .Тогава според мен е хубаво да се изчака поне половин час и тогава да се пробва да се издърпва по малко.И втория начин да запалиш и да форсираш може пък и самата компресия да я изкара. Само трябва да вземеш мерки да не хвръкне и направи беля на нещо друго .Просто да и се ограничи изхвърлянето и напълно а само до някъде.Моите слава богу до сега не са пипани а съм го купил 2000година и дали ще имам и аз същия проблем по нататък ...
Това ми се струва доста добра идея!!!
#4 Гост_GuestГост_
Публикувано 21 март 2006 - 22:36
не могат ли да се направят на фреза 2 водача(все едно разсечен надлъжно цилиндър с яка за опора) с резби 12х1,25 мм кат на свещта и с дължина колкото свещта е излязла. Слагат се връз резбовата част,държиш с "трета ръка"двете половини плътно обхванали резбата на свещта,якия момък върти свещта с 12-ката...така ще се измъкнат още 2-2,5 см..ще се поебе може би резбата в главата,после "Хеликойл"-туй май става масова практика...
#5
Публикувано 22 март 2006 - 09:03
Спомням си навремето на една Лада на два пъти ми озлиташе една дефектна свещ но на резбата нищо и нямаше.Това за резбата в главата е най-лошото на този метод, но и издухването може да доведе до същите последици.
Екперимента продължава - ще докладвам
Според мен въртеливото прибързано движение би замазало повече резбата от колкото излитането на свеща.Но това са само непроверени догатки.
#6
Публикувано 22 март 2006 - 11:44
а това нещо как рАботи B)
как пристяга свещта не ми е ясно, пак и снимката е докта малка
как пристяга свещта не ми е ясно, пак и снимката е докта малка
#7 Гост_GuestГост_
Публикувано 22 март 2006 - 12:02
Излязли са с цял комплект по тоз случай:
http://www.startekin...t/t... 00 99 00
явно проблемът е повсеместен.
Виж какво правят:
http://www.mercedess...d.php3?t=109101
накратко:
пробил е надлъжно свещта,та чак до нагревателната част.парчетата ще паднат в предкамарата,така че не е проблем. После е пробил отвор напречно на стеблото на свещта и е завинтил болт ,като в дърпал така навън.Това се оказало сполучливо при друг момък:
"
What a ride to get this glow plug out. It was a success, and the car is back and running great. This post is to incourage anyone that a broken glow plug is not the end of the world. With patience, the plug came out, and the car went back together without and extra or missing bolts.
Suggestions helped from everyone, but here are some more.
-pb blaster was a plus to get the plug out. I let it soak overnight.
-a reverse hammer was the last thing I needed.
-I tapped a 7mm bolt from a Yamaha dealer (thank the Japaneese for this)
-A reamer and at 12 mm X 1.25 tap is a must.
I hope this post helps, and thanks again everyone for the help."
При липсата на място обаче не виждам как това ще стане.не може ли да се свали нещо още? Тъй не помогнало на двамата и опитали с по-голяма бургия... и готово.
http://www.mercedess...66&d=1101763515
после втулка с вътрешна резба като на свещта..или хеликоил:
http://www.autonomme...com/vtulki.html
Мисълта ми е че ако се преебе резбата в главата да не се плашиш..Баси работата. Абе дори и да се счупи вътре,при увеличаването на резбата на новата дупка за свещта ще се отстранят парчетиите.
Надявам се да не вкарвам още повече объркване,опитвам се да помогна...никой не ще да пипа главата обаче...всеки гледа да излъже мръсна свещ
kyuss
http://www.startekin...t/t... 00 99 00
явно проблемът е повсеместен.
Виж какво правят:
http://www.mercedess...d.php3?t=109101
накратко:
пробил е надлъжно свещта,та чак до нагревателната част.парчетата ще паднат в предкамарата,така че не е проблем. После е пробил отвор напречно на стеблото на свещта и е завинтил болт ,като в дърпал така навън.Това се оказало сполучливо при друг момък:
"
What a ride to get this glow plug out. It was a success, and the car is back and running great. This post is to incourage anyone that a broken glow plug is not the end of the world. With patience, the plug came out, and the car went back together without and extra or missing bolts.
Suggestions helped from everyone, but here are some more.
-pb blaster was a plus to get the plug out. I let it soak overnight.
-a reverse hammer was the last thing I needed.
-I tapped a 7mm bolt from a Yamaha dealer (thank the Japaneese for this)
-A reamer and at 12 mm X 1.25 tap is a must.
I hope this post helps, and thanks again everyone for the help."
При липсата на място обаче не виждам как това ще стане.не може ли да се свали нещо още? Тъй не помогнало на двамата и опитали с по-голяма бургия... и готово.
http://www.mercedess...66&d=1101763515
после втулка с вътрешна резба като на свещта..или хеликоил:
http://www.autonomme...com/vtulki.html
Мисълта ми е че ако се преебе резбата в главата да не се плашиш..Баси работата. Абе дори и да се счупи вътре,при увеличаването на резбата на новата дупка за свещта ще се отстранят парчетиите.
Надявам се да не вкарвам още повече объркване,опитвам се да помогна...никой не ще да пипа главата обаче...всеки гледа да излъже мръсна свещ
kyuss
#8 Гост_GuestГост_
Публикувано 22 март 2006 - 13:32
Нямам нет вкъщи...тука разни дечица вместо да гонят каките цъкат Каунтър Страйк..айде успех. Как ще си единственият,то епидемия това със свещите.Да не пропуснеш да сложиш медна грес или да напръскаш със меден спрей резбата(7,30лв.).Ел.проводими...
http://www.beru.com/...7&action=step04
Излаят значително по-лесно..след години...
Успех.
kyuss
http://www.beru.com/...7&action=step04
Излаят значително по-лесно..след години...
Успех.
kyuss
#9 Гост_GuestГост_
Публикувано 22 март 2006 - 13:36
Свщта се чупи при 45 нютонметра...фниматеслката..с гресчица...
#10
Публикувано 22 март 2006 - 13:42
Вени, аз ти отговорих под името Лев4о в другия форум. Жалко, че си в Пловдив, аз съм в София, до сега да сме го решили проблема. Ако номера с гайката не се получи, пробвай с въртене и дърпане, както Николашката казва. Има и един друг инструмент. представи си тръба с вътрешен диаметър като външния на свещта. Това в долния край разцепено на 4 и малко разкрачено. Нахлузваш го на свещта и набиваш отгоре или навиваш, ако е направена външна резба една конусна гайка, която го затяга към стената на свещта. после дърпане с почукване, няма начин да не излезе.
Хайде, успех и да не забравиш да докладваш.
Лев4о
Хайде, успех и да не забравиш да докладваш.
Лев4о
#11
Публикувано 24 март 2006 - 12:38
Браво Вени поздравления.Сигурен бях че ще я пребориш
#12
Публикувано 24 март 2006 - 19:16
не ти и трябва да го миеш
двигател се мие преди голям ремонт инач по добре да си го забърсваш от вр на вр
двигател се мие преди голям ремонт инач по добре да си го забърсваш от вр на вр
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#13
Публикувано 24 март 2006 - 19:58
Браво, Вени!!!
радвам се че си се справил!
и аз съм на мнение , че двигател не трябва да се мие. само ме дразни тръбичката за маслените ми пари, дето отива във въздушния филтър, че ми е омаслена, ама... нали рядко отварям капака на двигателя - трае се
радвам се че си се справил!
и аз съм на мнение , че двигател не трябва да се мие. само ме дразни тръбичката за маслените ми пари, дето отива във въздушния филтър, че ми е омаслена, ама... нали рядко отварям капака на двигателя - трае се
#14
Публикувано 24 март 2006 - 20:07
Аз два пъти мия мотора и двата пъти колата буквално умира!!!
Следва сваляне на дистрибуторната капачка за подсушаване.
Но с дизела не е така там няма грижи
Следва сваляне на дистрибуторната капачка за подсушаване.
Но с дизела не е така там няма грижи
#15
Публикувано 29 март 2006 - 12:11
Ей, евала! Една грижа по - малко! Честито и още 3 * 200.000 км с новата свещ :P
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни