Защо така ?
Започната от skoti, 26 юни 2007 - 20:32:12
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 юни 2007 - 20:32
Що така , тоя подфорум няма никво раздвижване ?
Само аз ли съм с МЛ в целиа форум ?
Ако искате , който нещо го интересува за МЛ да ми задава въпросите в тази тема и да раздвижим работата
Само аз ли съм с МЛ в целиа форум ?
Ако искате , който нещо го интересува за МЛ да ми задава въпросите в тази тема и да раздвижим работата
#2
Публикувано 26 юни 2007 - 20:38
Идваш ли на някои срещи в сряда или в събота/ неделя (то не че аз съм много редовен де)? Много съм се навил за едно МЛ-че Искам да го видя. Кажи ако ще идваш някой път. То сега идват отпуски, но все ще се засечем някой път. Дизел ли е твоя? Доволен ли си от него - така общо погледнато? Пробвал ли си го на оф-роуд? Здрав ли е, скъпа ли е подръжката.... Ето, засипах те с въпроси
#3
Публикувано 27 юни 2007 - 14:30
Почвам по ред
На сбирките все не мога да се наканя да дойда,бях само веднъж ,когато щеше да се създава клуба но си тръгнах рано и не бях до края .
За виждане може по всяко време да се видим и да пием по едно и да го разгледаш на спокойствие.
Дизел е 270 цди.
Имам го от 4 месеца и за сега нямам забежки,като цяло съм доволен но в сравнение с лимузините си има и + и -
За сега само по асвалт и разни планински пътища съм го пробвал но за истински оф-роуд не съм .
Като го сравнявам с предишните ми коли не е нещо кой знае какво или по здрав.
За подръжката му ,само масла и филтри съм сменял от както го имам , вързаха се 500 лв.
Нещо друго ако се сетиш питай
На сбирките все не мога да се наканя да дойда,бях само веднъж ,когато щеше да се създава клуба но си тръгнах рано и не бях до края .
За виждане може по всяко време да се видим и да пием по едно и да го разгледаш на спокойствие.
Дизел е 270 цди.
Имам го от 4 месеца и за сега нямам забежки,като цяло съм доволен но в сравнение с лимузините си има и + и -
За сега само по асвалт и разни планински пътища съм го пробвал но за истински оф-роуд не съм .
Като го сравнявам с предишните ми коли не е нещо кой знае какво или по здрав.
За подръжката му ,само масла и филтри съм сменял от както го имам , вързаха се 500 лв.
Нещо друго ако се сетиш питай
#4
Публикувано 27 юни 2007 - 14:42
Аз съм имал ML430 от старите и не бях особено очарован, за вървене беше добре набираше хубаво а и не харчеше много около 17 на сто, но вътре беше отврат все нещо скърцаше, материалите от които беше изработено таблото и бутоните бяха много долнопробни, мисля че в мексико е сглобаван или частите са му от там. До колкото знам след 2000г. май ги пооправиха вътрешно и изчистиха някои дефекти. Това са ми най общите впечатления от година опит с такъв джип.
#5
Публикувано 27 юни 2007 - 16:16
Мисля че след 2000 спряха да ги сглобяват в USA и казват че качеството се подобрило. Така съм чувал.
А иначе, scoti, аз точно за такъв 270 cdi си мисля, защото едва ли ще се кача повече на бензинова кола. Някой път може да се организираме да се видим на някоя среща или отделно защото наистина ми е интересно да го поразгледам.... и да пием по едно, разбира се
Всъщност винаги съм бил фен на G-класата, но за съжаление там цените са такива, че е почти престъпление да се хвърлят толкова пари за автомобил.
А иначе, scoti, аз точно за такъв 270 cdi си мисля, защото едва ли ще се кача повече на бензинова кола. Някой път може да се организираме да се видим на някоя среща или отделно защото наистина ми е интересно да го поразгледам.... и да пием по едно, разбира се
Всъщност винаги съм бил фен на G-класата, но за съжаление там цените са такива, че е почти престъпление да се хвърлят толкова пари за автомобил.
#6
Публикувано 29 юни 2007 - 13:23
Аз съм имал ML430 от старите и не бях особено очарован, за вървене беше добре набираше хубаво а и не харчеше много около 17 на сто, но вътре беше отврат все нещо скърцаше, материалите от които беше изработено таблото и бутоните бяха много долнопробни, мисля че в мексико е сглобаван или частите са му от там. До колкото знам след 2000г. май ги пооправиха вътрешно и изчистиха някои дефекти. Това са ми най общите впечатления от година опит с такъв джип.
Преди фейстлифта верно са гаднички вътре и доста семпли,след 2002 ги пооправиха вътре и смениха някои материали.
За набирането не е ракета но като за джип е добре,а и без проблем подържа 180 ,а на места и 200.
Нямам оплаквания от гадни шумове и скърцания.
Иначе градско под 13 няма начин да се падне,при нормално каране 13/14 гори.
#7
Публикувано 29 юни 2007 - 13:34
Мисля че след 2000 спряха да ги сглобяват в USA и казват че качеството се подобрило. Така съм чувал.
А иначе, scoti, аз точно за такъв 270 cdi си мисля, защото едва ли ще се кача повече на бензинова кола. Някой път може да се организираме да се видим на някоя среща или отделно защото наистина ми е интересно да го поразгледам.... и да пием по едно, разбира се
Всъщност винаги съм бил фен на G-класата, но за съжаление там цените са такива, че е почти престъпление да се хвърлят толкова пари за автомобил.
Аз пък не съм голям фен на дизела, нищо че всичките ми коли винаги са били дизелови, просто по лесно ги продавам после .Все трябва да се съобразяваш къде сипваш гориво, че новите коли с тия лесно запушващи се дюзи си е голям ташак.
Иначе за среща съм готов по всяко време, всеки ден след 13.00 съм свободен, като решиш казвай
За Г класата е кофти ,че 270 цди-то е малко слабичко за тяхното купе, а останалите подходящи двигатели са акцизни , а аз мраза да давам пари на държавата без причина , иначе това е истинския джип.
МЛ си е паркетен джип ако трябва да си говорим истини
#8
Публикувано 29 юни 2007 - 14:21
я да питам и аз - как му е возията в сравнение с очиларката примерно - доближава ли се или е много по-зле? а иначе съм сигурен, че си е много по-готино да гледаш от високата седалка на МЛ-а
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#9
Публикувано 30 юни 2007 - 15:11
Точно преди да си го купя имах Е ( W211 ) ,така че с него ще направя сравнението.
Значи за дупки ,неравен път и всякви неравности МЛ е перфектен. Яко ги гази и много ,много не се усеща в купето ,но все пак Е класта е една идея по конфортна на магистралата.
Абе преди да си го взема мислих ,че доста ще друса и няма да е конфортен,но останах доста очарован .
Чувството да гледаш от високо е страхотно .
Значи за дупки ,неравен път и всякви неравности МЛ е перфектен. Яко ги гази и много ,много не се усеща в купето ,но все пак Е класта е една идея по конфортна на магистралата.
Абе преди да си го взема мислих ,че доста ще друса и няма да е конфортен,но останах доста очарован .
Чувството да гледаш от високо е страхотно .
#10
Публикувано 31 август 2007 - 16:04
A има ли МЛ с блокажи и с бързи и бавни или за тези екстри трябва да ги търсим само при G classТочно преди да си го купя имах Е ( W211 ) ,така че с него ще направя сравнението.
Значи за дупки ,неравен път и всякви неравности МЛ е перфектен. Яко ги гази и много ,много не се усеща в купето ,но все пак Е класта е една идея по конфортна на магистралата.
Абе преди да си го взема мислих ,че доста ще друса и няма да е конфортен,но останах доста очарован .
Чувството да гледаш от високо е страхотно .
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#11
Публикувано 02 септември 2007 - 18:11
мисля да пусна тема със подобно заглавие в s-класа-раздела: защо никой с W140-ка не идва по срещите
#12
Публикувано 11 септември 2007 - 17:02
A има ли МЛ с блокажи и с бързи и бавни или за тези екстри трябва да ги търсим само при G class
Баш бързи и бавни няма, МЛ си е паркетен джип, има едно копче LOW RANGE ,за изкачване и спускане по наклони май,но никога не съм го пробвал .
#13
Публикувано 12 септември 2007 - 05:49
мисля да пусна тема със подобно заглавие в s-класа-раздела: защо никой с W140-ка не идва по срещите
Мен далеч ми идва,другите сигурно таковат и нямат време.
.
#14
Публикувано 15 септември 2007 - 09:40
Е , как да няма М-класи във форума бе, в нашето семейство имаме 3 броя всичките са бензинови, мразиме дизелите защото не вървят достатъчно бързо, два са от старото купе 320, а моя е мл500 от новичкия ако някой има въпроси за нещо което го интересува, да пита!
#15
Публикувано 15 септември 2007 - 10:02
Аз питам защо и къде е скоростният лост на новия МЛ, така ми се е сторило или наистина няма скоростен лост - там където се очаква да бъдеЕ , как да няма М-класи във форума бе, в нашето семейство имаме 3 броя всичките са бензинови, мразиме дизелите защото не вървят достатъчно бързо, два са от старото купе 320, а моя е мл500 от новичкия ако някой има въпроси за нещо което го интересува, да пита!
I expect nothing. I fear no one. I am free.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни