А-А-А-А-А-А.........Къде съм гледал ?
Started by Bobi_BENZ, 20 Mar 2006 - 19:35:13
7 replies to this topic
#1
Posted 20 March 2006 - 19:35
Защо по дяволите не съм разбрал за последния събор? Иде ми да се изям от яд.
Друго: след като си продадох бензиновата 124-ка, се чудя към кой дизелов двигател да се насоча. Какви са застраховките, гражданската и данъците на 250 (турбо) дизел или 300 (турбо) дизел. Казвайте че ще си пазарувам дизел май.
Друго: след като си продадох бензиновата 124-ка, се чудя към кой дизелов двигател да се насоча. Какви са застраховките, гражданската и данъците на 250 (турбо) дизел или 300 (турбо) дизел. Казвайте че ще си пазарувам дизел май.
#2
Posted 20 March 2006 - 19:38
Аз сам за 300TD тва е дизел и доколкото съм чувал разхода им е м/у 11 и 14 което за 3литра дизел е перфектно!!!
#3
Posted 20 March 2006 - 19:54
14/100 ще го докараш само, ако се мъчиш да напълниш километража дърпайки 3 метра високо ремарке отзад.Аз сам за 300TD тва е дизел и доколкото съм чувал разхода им е м/у 11 и 14 което за 3литра дизел е перфектно!!!
Иначе нормално харчи 9-10, мин 8 макс 11.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Posted 20 March 2006 - 19:54
И аз харесвам повече 300тд, макар че нямаам преки впечатления от него, а за застраховката питай алексоне - нали и тойй е 300, макар и бензин. той ще ти каже колко е платил.
#5
Posted 20 March 2006 - 20:55
Аз ти препоръчвам 250 Д турбо
Предимства на 250...спрямо 300 Д турбо:
1.хващаш по евтината група за гражданска отговорност
2.по икономичен е- при мен 6.3 магистрала, 8.3 градско, 7.6 планинско, градско мах натоварено със задръствания не съм засичал, но е по-малко от 9.5(по книйка мойе да се видят по- различни стойности) <_<
3. 126кс при 4000обр и 261Нм при 2800 обр са му напълно достатъчни
Предимства на 300...спрямо 250...:
1. по мощен е
2.работи по равномерно(все пак има едно канче в повече)
3.има по приятен звук и по-голям въртящ момент, така че разликите в консумацията и вървенето с/без климатик са по-малки
Избирай- и 2-та са мн добри, за проблеми също са еднакви-при претоварване се скапва гарнитурата на главата, прегрява и може да спука главата
Предимства на 250...спрямо 300 Д турбо:
1.хващаш по евтината група за гражданска отговорност
2.по икономичен е- при мен 6.3 магистрала, 8.3 градско, 7.6 планинско, градско мах натоварено със задръствания не съм засичал, но е по-малко от 9.5(по книйка мойе да се видят по- различни стойности) <_<
3. 126кс при 4000обр и 261Нм при 2800 обр са му напълно достатъчни
Предимства на 300...спрямо 250...:
1. по мощен е
2.работи по равномерно(все пак има едно канче в повече)
3.има по приятен звук и по-голям въртящ момент, така че разликите в консумацията и вървенето с/без климатик са по-малки
Избирай- и 2-та са мн добри, за проблеми също са еднакви-при претоварване се скапва гарнитурата на главата, прегрява и може да спука главата
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Posted 21 March 2006 - 08:05
Още по-добре14/100 ще го докараш само, ако се мъчиш да напълниш километража дърпайки 3 метра високо ремарке отзад.Аз сам за 300TD тва е дизел и доколкото съм чувал разхода им е м/у 11 и 14 което за 3литра дизел е перфектно!!!
Иначе нормално харчи 9-10, мин 8 макс 11.
Аз ти препоръчвам 250 Д турбо
Предимства на 250...спрямо 300 Д турбо:
1.хващаш по евтината група за гражданска отговорност
2.по икономичен е- при мен 6.3 магистрала, 8.3 градско, 7.6 планинско, градско мах натоварено със задръствания не съм засичал, но е по-малко от 9.5(по книйка мойе да се видят по- различни стойности) <_<
3. 126кс при 4000обр и 261Нм при 2800 обр са му напълно достатъчни
Предимства на 300...спрямо 250...:
1. по мощен е
2.работи по равномерно(все пак има едно канче в повече)
3.има по приятен звук и по-голям въртящ момент, така че разликите в консумацията и вървенето с/без климатик са по-малки
Избирай- и 2-та са мн добри, за проблеми също са еднакви-при претоварване се скапва гарнитурата на главата, прегрява и може да спука главата
Значи и двата двигатела са супер само че 250 ше излезе по-тънко и което вече е въпрос на избор така ли? А чувал сам за тия дизел на 124ките че им викат вечните B) яко а B)
#8
Posted 21 March 2006 - 09:38
Според мене чистия дизел (без турбо) си е най-добре(на практика няма какво да му се чупи ). Взимай един 250 D петак и се вози. 92 лв е гражданската отговорност на 250 а на 300 ALEXONE може да ти каже...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users