MB 190E Автоматикпроблем с кутията
Започната от HAYABUSA, 26 юни 2007 - 11:46:46
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 юни 2007 - 11:46
Здравейте на всички!!
Както виждате съм нов в форума. На сестра ми мерцедеса има проблем с автоматичката ск. кутия. От както падна кардана и после го сложиха не работи нормално или на половина. Значи Паркинга на работи 2,3-та скорост също не могат да се включат и на паркинга влиза лоста но колата се мърда свободно . Като включвам задната скорост се чува як удар. някой може ли да ми помогне. Свалих капака от долу и гледам има някакъв филтър искам да го сменя също и маслото на ск. кутия какво да сложа? моля помогнете!!
Както виждате съм нов в форума. На сестра ми мерцедеса има проблем с автоматичката ск. кутия. От както падна кардана и после го сложиха не работи нормално или на половина. Значи Паркинга на работи 2,3-та скорост също не могат да се включат и на паркинга влиза лоста но колата се мърда свободно . Като включвам задната скорост се чува як удар. някой може ли да ми помогне. Свалих капака от долу и гледам има някакъв филтър искам да го сменя също и маслото на ск. кутия какво да сложа? моля помогнете!!
Renault Clio 1.8 16V
#2
Публикувано 26 юни 2007 - 16:50
Поне година на колата и VIN номер пиши да знаем какво кара сестра ти.Ако наистина и е паднал кардана е време за каска и леко към моргата на МЕРЦЕДЕС,а иначе по темата - те ти едно малко матрялче да се отвориш акво те чака ако се заемаш със скорости.Малко е на английски,но с повечко мерак става.
http://w126.pp.ru/akp722.pdf
http://importdrivetr...20Installationr
Това е като един малък учебник по НАПРАВИ СИ САМ ТРАНСМИСИЯТА,не е никак кофти работа,но е доста пипкаво и обикновенно не се получава номера.
Поздрави на сестра ти и другия път НА КАНАЛА.............увреме.
Бе имаше един виц за НА КАНАЛА..............някой да го знае?
http://w126.pp.ru/akp722.pdf
http://importdrivetr...20Installationr
Това е като един малък учебник по НАПРАВИ СИ САМ ТРАНСМИСИЯТА,не е никак кофти работа,но е доста пипкаво и обикновенно не се получава номера.
Поздрави на сестра ти и другия път НА КАНАЛА.............увреме.
Бе имаше един виц за НА КАНАЛА..............някой да го знае?
.
#3
Публикувано 26 юни 2007 - 16:58
Бе имаше един виц за НА КАНАЛА..............някой да го знае?
Сестра има бе бате.Много ша ми е интересно кво ша я прайм "на канала",или по-точно кво ша прайм тухлите
Към колегата...
Това че ще смениш масло и филтър няма да помогне понеже както каза Вени проблема с Паркинга е доста сериозен.
Но на първо време не пречи да огледаш състоянието на карето на кутията,вакумното управление,щети по самата кутия...
Но изрично повече не си прави експерименти да я палиш и мърдаш.Ако проблема те е механичен със щифта,и е паднал вътре или е скъсан,така ще разпилее кутията че и отбор часовникари немогат я събра...
#4
Публикувано 26 юни 2007 - 17:03
Отличника си е ОТЛИЧНИК,па и вицовете ги знае.
Едно приятелче в момента се бори с една тройка на около 15 годинки,трети месец е легнал под нея,жена му като чуе за трансмисии и коли и фарля качвове вече,ония трети път я сваля - или само задна има,или нищо...........голям мерак трябва да ти е,че и резервна кола ще трябва да имаш.
Едно приятелче в момента се бори с една тройка на около 15 годинки,трети месец е легнал под нея,жена му като чуе за трансмисии и коли и фарля качвове вече,ония трети път я сваля - или само задна има,или нищо...........голям мерак трябва да ти е,че и резервна кола ще трябва да имаш.
.
#5
Публикувано 26 юни 2007 - 17:44
Колата е 1988г. много е хубава но не е пазена поръчков модел е .а този зъб който казвате може ли да се оправи поне паркинга да дойде че и ръчната не дръжи и е подпираме с камък много добра книга е това ще се водя по нея
Renault Clio 1.8 16V
#6
Публикувано 26 юни 2007 - 18:21
Ти се хвана в приключение да знайш,това не е никак сложно както ми каза моя човек който се мъчи с неговата и все не се получава.
МНОГО АМА МНОГО внимавай кое как е сложено ако отваряш кутията,малко да разместиш нещо и става салата,после няма събиране.Тоя зъб дето ти казват ако почнеш да го правиш ще ти трябва целия екшан да подкараш,така или иначе ще я отваряш,но си и мернал частите колко струват нали?
Мен ако ме питаш седни и напиши точно какво се е случило с колата и потърси скоростна кутия на старо от катастрофирала кола,там поне по-малко проблеми ще имаш или поне няма да е толкова зле като тая,а и резервна за части и опити ще ти остане,тая както я обясняваш е сдала багажа,не се вкарвай в приключение.
Другия номер е да я отвориш след МНОГО четене и снимки,да се опиташ да я поправиш като си сигурен,че разбираш на 100% какво правиш.После ако ти мине номера отваряй сервиз,аз поне 5 човека ще ти пратя с проблеми по скоростите.
Айде малко идеи да ти дам за мойта кола - трансмисия на 100 000 мили е 1000$,ремонт на такава е около 2500-3500,поправена в сервиза на Мерцедес е около 6000,нова от магазина не съм и питал,че аз за 6000 взимам трансмисия с прикачен Мерцедес за нея за бакшиш.Сметни си ти колко е лесно,колко време отнема,колко пари са частите и какъв греzдеи си вкарваш с отварянето на такова нещо.По-добре си фани любовница,по-малко ядове ще имаш.
МНОГО АМА МНОГО внимавай кое как е сложено ако отваряш кутията,малко да разместиш нещо и става салата,после няма събиране.Тоя зъб дето ти казват ако почнеш да го правиш ще ти трябва целия екшан да подкараш,така или иначе ще я отваряш,но си и мернал частите колко струват нали?
Мен ако ме питаш седни и напиши точно какво се е случило с колата и потърси скоростна кутия на старо от катастрофирала кола,там поне по-малко проблеми ще имаш или поне няма да е толкова зле като тая,а и резервна за части и опити ще ти остане,тая както я обясняваш е сдала багажа,не се вкарвай в приключение.
Другия номер е да я отвориш след МНОГО четене и снимки,да се опиташ да я поправиш като си сигурен,че разбираш на 100% какво правиш.После ако ти мине номера отваряй сервиз,аз поне 5 човека ще ти пратя с проблеми по скоростите.
Айде малко идеи да ти дам за мойта кола - трансмисия на 100 000 мили е 1000$,ремонт на такава е около 2500-3500,поправена в сервиза на Мерцедес е около 6000,нова от магазина не съм и питал,че аз за 6000 взимам трансмисия с прикачен Мерцедес за нея за бакшиш.Сметни си ти колко е лесно,колко време отнема,колко пари са частите и какъв греzдеи си вкарваш с отварянето на такова нещо.По-добре си фани любовница,по-малко ядове ще имаш.
.
#7
Публикувано 26 юни 2007 - 19:03
Koлега,не че ще се видиш в приключение,а направо ще се преселиш на Марс ако я отвориш сам.Имай в прдвид че трябва да се пази абсолютна чистота при сглабянето.Гонят се хилядни от милиметъра в някой сглобки.Освен това всяко болтче се стяга с точно определен момент,така че си приготви голям и малък динамометричен ключ,микрометър,няколко специализирани инструмента,много истинска литература...
На се допуска да завъртиш нито една част наобратно,камо ли някое лагерче...Задължително ти трябва и ремонтен комплект гарнитури,семеринги и о-пръстени-цена около 280-300 кинта.Накрайници и манометри за проверка на вакууми и налягания на масла...
Някой части се вадят с точните инструменти,а не с дорник и 5кг. чук!
Недай си боже да имаш скъсана някоя лентова спирачка-цени около450-500 лева.Дисковете на муфите са около 150 лева комплект за едната муфа...
Абе цифромания си е,така че хубаво огледай кутията както ти казах дали няма някакви поражения от това че ти е паднал кардана.А така и не разбрах защо и как е паднал...
Другия вариянт е да търсиш кутия втора употреба с гаранция.Качваш,пробваш,харесва ти -плащаш.Цените са около 250-300 лева.Но докато не я сложиш и не пробваш-никакво плащане,па ако ще и да ти обясняват че е перфектна...
На се допуска да завъртиш нито една част наобратно,камо ли някое лагерче...Задължително ти трябва и ремонтен комплект гарнитури,семеринги и о-пръстени-цена около 280-300 кинта.Накрайници и манометри за проверка на вакууми и налягания на масла...
Някой части се вадят с точните инструменти,а не с дорник и 5кг. чук!
Недай си боже да имаш скъсана някоя лентова спирачка-цени около450-500 лева.Дисковете на муфите са около 150 лева комплект за едната муфа...
Абе цифромания си е,така че хубаво огледай кутията както ти казах дали няма някакви поражения от това че ти е паднал кардана.А така и не разбрах защо и как е паднал...
Другия вариянт е да търсиш кутия втора употреба с гаранция.Качваш,пробваш,харесва ти -плащаш.Цените са около 250-300 лева.Но докато не я сложиш и не пробваш-никакво плащане,па ако ще и да ти обясняват че е перфектна...
#8
Публикувано 26 юни 2007 - 20:16
Благодаря ви много за съвета. Явно тази трансмисия е доста сериозна част по колата и не е за всеки като гледам! И май ще огледам явно има някакви поражения от кардана дето падна и май като го слагаше майстора и нещо не беше както трябва и там дойдоха проблемите изчезнаха скоростите като паркинга 2,3-та и почна да блъска яко като включваш задната. По-добре да си намеря работеща 2-ра ръка но все пак ще огледам кардана защото мисля , че и в него има проблем.
Renault Clio 1.8 16V
#9
Публикувано 26 юни 2007 - 23:32
заври се отдолу, на канал естествено. свали малката скобичка на лостчето което утива нагоре в купето(към скоростния лост). тази скобичка задържа шарнир, който свързва една хоризонтална щанга(утиваща към още един лост, влизащ в скоростите), и въпросната гореописана щанга.
махни скобата, разкачи шарнирчето. и тогава вече принудително издърпай щангата НАЗАД докрай. това е включен паркинг. пробвай дали колата ще се мръдне.
пиша това, защото макар и с малък шанс, при откачането на кардана, не се знае как е ударил опашката на скоростите, и удара и преместването на скоростите, да се е изкривил лостовия механизъм отдолу.
попринцип, при падане на кардана(скъсване на някое каре), карда се изкривява, особено ако си се движил по-бързичко, такаче очаквай тресене при по висока скорост след като я направиш колата
махни скобата, разкачи шарнирчето. и тогава вече принудително издърпай щангата НАЗАД докрай. това е включен паркинг. пробвай дали колата ще се мръдне.
пиша това, защото макар и с малък шанс, при откачането на кардана, не се знае как е ударил опашката на скоростите, и удара и преместването на скоростите, да се е изкривил лостовия механизъм отдолу.
попринцип, при падане на кардана(скъсване на някое каре), карда се изкривява, особено ако си се движил по-бързичко, такаче очаквай тресене при по висока скорост след като я направиш колата
#10
Публикувано 27 юни 2007 - 16:47
Пак да си го кажа - не се и замисляй да отваряш трансмисията,почвай с търсенето на свестен майстор из форума които знае за какво иде реч и които ще ти вземе някои лев,но поне ще си наясно кое къде я боли.
Малко неща са толкова връткави като скоростите по тия коли,проблем с тях е като половин кола.Половин кола струва климатика ili скоростите както и електрониката в някои случаи,там малко проблеми няма,няма и евтино и лесно,ако се зачетеш какво имаш вътре в кутията,кое как работи,какви налягания са,кое как се прави ...................и ще се откажеш сам.
Пак да се повторя - ако не си наясно на 100% кое как става даже и само от четене,не се и замисляй да я отваряш.Почнеш ли да отваряш обаче трябва да си се приготвил с гарнитури и части за нея за около 1000 и горница.Ти си прецени дали си заслужава да дадеш 1500 за катастрофирала кола и да я оглозгаш или да се мъчиш с твойта.
Айде да не пиша дълги постове,но на МРАКА му задържа между 3 и 4 и трудно включваше,пот по гъза ми изби като разбрах какво ме чака ако се преебе това,що четене,що ровене,що питане по сервизите на моите хора...............По принцип не ме е страх да пипам прецакано нещо - то така или иначе си е за ремонт,но на прецакана скоростна няма да скоча никога,не и да я правя,за отваряне и поглед кое как е МОЖЕ,но с идеята ТЕ СЕГА Я ОПРАВИХ.................НЕ,няма начин.Мотор по сам навит да ровя,но не и скорости.
Малко неща са толкова връткави като скоростите по тия коли,проблем с тях е като половин кола.Половин кола струва климатика ili скоростите както и електрониката в някои случаи,там малко проблеми няма,няма и евтино и лесно,ако се зачетеш какво имаш вътре в кутията,кое как работи,какви налягания са,кое как се прави ...................и ще се откажеш сам.
Пак да се повторя - ако не си наясно на 100% кое как става даже и само от четене,не се и замисляй да я отваряш.Почнеш ли да отваряш обаче трябва да си се приготвил с гарнитури и части за нея за около 1000 и горница.Ти си прецени дали си заслужава да дадеш 1500 за катастрофирала кола и да я оглозгаш или да се мъчиш с твойта.
Айде да не пиша дълги постове,но на МРАКА му задържа между 3 и 4 и трудно включваше,пот по гъза ми изби като разбрах какво ме чака ако се преебе това,що четене,що ровене,що питане по сервизите на моите хора...............По принцип не ме е страх да пипам прецакано нещо - то така или иначе си е за ремонт,но на прецакана скоростна няма да скоча никога,не и да я правя,за отваряне и поглед кое как е МОЖЕ,но с идеята ТЕ СЕГА Я ОПРАВИХ.................НЕ,няма начин.Мотор по сам навит да ровя,но не и скорости.
.
#11
Публикувано 28 юни 2007 - 09:39
Имам въпрос кум "БЕНЗ БООС" интересуваме следното от каде мога дасе здобия с подробна инф. за (MB w-123-300 D)
Аз понеже сам нов форума и незнам кам кои тръбва дасе обърна за подобна инф.
Аз понеже сам нов форума и незнам кам кои тръбва дасе обърна за подобна инф.
#12
Публикувано 28 юни 2007 - 09:42
Бившия ми маистор е много известен в тази сфера тоест става вапрос за Автоматиците
#13
Публикувано 28 юни 2007 - 17:14
Поразравяш из форума и ще намериш инфо за 123,ако не попаднеш на такава им забиваш въпроса в нова тема и поне колегата с такъв ник ще ти даде достатъчно инфо да се замаяш.На старите модели само настройки им трябват,те кутии не трошат като новите или поне е много по-рядко.Аз за 3 години на W123 300Д сам дал за ремонти толкова колкото W140 гълта за по малко от месец,тия са трактори,по здравo и просто нещо няма на пътя.
.
#14
Публикувано 28 юни 2007 - 17:21
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни