Jump to content

  •  

Photo

124 проблем с зареждането


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 13:04

Здравейте!В петък споделих че вентилатора на климата направи няква аномалия(падаха му оборотите и при подаване на газ се вдигаха)
Вчера не бях палил и днес изненада няма сила да завърти и акумолатора умря.Лампата за зареждане свети на контакт и после гасне.Явно не отчита проблем в зареждането.
Каква е болката ?
  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 24 June 2007 - 14:02

ами освен акумулатор за друго не се сещам?? виж си и реле регулатора! но не съм сигурен
  • 0

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 June 2007 - 15:00

Сега освен да дебнеш някой комшия и да му вземеш акумулатора за да запалиш няма какво друго да направиш.
Като запалиш,слагаш твоя да се позареди и ако всичко е в час няма да имаш грижи.
Това че ти е паднал акумулатора означава че или вече е сдал багажа или имаш някъде утечка.
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 24 June 2007 - 15:07

Провери на работещ двигател с най-обикновен мултицет напрежението,и дали се променя малко нагоре при подаване на газ!Ако достига 13.8 до 14,2 волта,значи релето е ок,а акумулатора е аут!Проверявал си му нивото на електролита-като започва да сдава багажа акумулатора започва да кипи и да губи електролит интензивно...до едно време,после спира,но тогава е свършил хептен!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 15:30

ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 24 June 2007 - 15:38

ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата


Измери го,както е-не би трябвало да покаже по-високи стойности,ако релето е ок!Но ще си наясно имаш ли зареждане изобщо!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 24 June 2007 - 16:01

ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата

Kakто ти каза колегата Мбенц,пробвай с мултицета.
А това че не ти е светнала лампата може само да те радва.Ако светне определено има проблем или в релето или в генератора.
  • 0

#8 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 16:30

отидох до паркинга с друга кола закачих кабели и запали.веднага откачих кабелите и си запали от раз .сега съм вързал батерията на зарядно и утре ще замеря зареждането.питам се защо не ми светна лампата :dontknow:
  • 0

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 24 June 2007 - 16:45

отидох до паркинга с друга кола закачих кабели и запали.веднага откачих кабелите и си запали от раз .сега съм вързал батерията на зарядно и утре ще замеря зареждането.питам се защо не ми светна лампата :dontknow:


А,нивото на електролита как е не каза!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Posted 24 June 2007 - 16:46

За отечка може да пробваш с мултицет, като го свъжеш последователно. На обхват 10А. Тоест откачаш едината клема, закачаш уреда. Мериш на постоянен ток(DC). При покой трябва да е около 10 mA. Ако има утечка, ще е повече. В такъв случай почваш да вадиш и слагаш бушоните, докато разбереш, коя система ти хаби акумулатора. Само гледай като закачиш уреда да не пуснеш някой голям консуматор, като примерно да тръгнеш да палиш, ще има искри и изгорял мултицет(уред).
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#11 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 16:51

долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.
  • 0

#12 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 24 June 2007 - 17:00

долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.


Не си имал оголени клетки значи!
Да си си монтирал аларма скоро,или нещо да си "предобрял" колата..?
А,за утечката до 0.1А лично мен няма да ме притесни-това е 1А/час за една нощ-не би трябвало да "източи"акумулатора!Не каза акумулатора нов ли е,какъв е?Забелязал съм,че при такива проблеми най-често акумулатора е за смяна!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#13 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 17:09

не съм пипал нищо.2003 е сменян намерих гаранцията
  • 0

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 24 June 2007 - 17:16

не съм пипал нищо.2003 е сменян намерих гаранцията


Ееее-ами то си му е време вече...4 години...Направо мисли за нов!Аз бих ти препоръчал Монбат High Power,с препоръчаните от производителя ампер-часове!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 24 June 2007 - 17:19

в момента е монбат 75а. Гигават на бош не са лоши качество-цена
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users