124 проблем с зареждането
Started by sis, 24 Jun 2007 - 13:04:08
23 replies to this topic
#1
Posted 24 June 2007 - 13:04
Здравейте!В петък споделих че вентилатора на климата направи няква аномалия(падаха му оборотите и при подаване на газ се вдигаха)
Вчера не бях палил и днес изненада няма сила да завърти и акумолатора умря.Лампата за зареждане свети на контакт и после гасне.Явно не отчита проблем в зареждането.
Каква е болката ?
Вчера не бях палил и днес изненада няма сила да завърти и акумолатора умря.Лампата за зареждане свети на контакт и после гасне.Явно не отчита проблем в зареждането.
Каква е болката ?
#2
Posted 24 June 2007 - 14:02
ами освен акумулатор за друго не се сещам?? виж си и реле регулатора! но не съм сигурен
#3
Posted 24 June 2007 - 15:00
Сега освен да дебнеш някой комшия и да му вземеш акумулатора за да запалиш няма какво друго да направиш.
Като запалиш,слагаш твоя да се позареди и ако всичко е в час няма да имаш грижи.
Това че ти е паднал акумулатора означава че или вече е сдал багажа или имаш някъде утечка.
Като запалиш,слагаш твоя да се позареди и ако всичко е в час няма да имаш грижи.
Това че ти е паднал акумулатора означава че или вече е сдал багажа или имаш някъде утечка.
#4
Posted 24 June 2007 - 15:07
Провери на работещ двигател с най-обикновен мултицет напрежението,и дали се променя малко нагоре при подаване на газ!Ако достига 13.8 до 14,2 волта,значи релето е ок,а акумулатора е аут!Проверявал си му нивото на електролита-като започва да сдава багажа акумулатора започва да кипи и да губи електролит интензивно...до едно време,после спира,но тогава е свършил хептен!
#5
Posted 24 June 2007 - 15:30
ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата
#7
Posted 24 June 2007 - 16:01
Kakто ти каза колегата Мбенц,пробвай с мултицета.ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата
А това че не ти е светнала лампата може само да те радва.Ако светне определено има проблем или в релето или в генератора.
#8
Posted 24 June 2007 - 16:30
отидох до паркинга с друга кола закачих кабели и запали.веднага откачих кабелите и си запали от раз .сега съм вързал батерията на зарядно и утре ще замеря зареждането.питам се защо не ми светна лампата
#10
Posted 24 June 2007 - 16:46
За отечка може да пробваш с мултицет, като го свъжеш последователно. На обхват 10А. Тоест откачаш едината клема, закачаш уреда. Мериш на постоянен ток(DC). При покой трябва да е около 10 mA. Ако има утечка, ще е повече. В такъв случай почваш да вадиш и слагаш бушоните, докато разбереш, коя система ти хаби акумулатора. Само гледай като закачиш уреда да не пуснеш някой голям консуматор, като примерно да тръгнеш да палиш, ще има искри и изгорял мултицет(уред).
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#11
Posted 24 June 2007 - 16:51
долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.
#12
Posted 24 June 2007 - 17:00
долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.
Не си имал оголени клетки значи!
Да си си монтирал аларма скоро,или нещо да си "предобрял" колата..?
А,за утечката до 0.1А лично мен няма да ме притесни-това е 1А/час за една нощ-не би трябвало да "източи"акумулатора!Не каза акумулатора нов ли е,какъв е?Забелязал съм,че при такива проблеми най-често акумулатора е за смяна!
#13
Posted 24 June 2007 - 17:09
не съм пипал нищо.2003 е сменян намерих гаранцията
#15
Posted 24 June 2007 - 17:19
в момента е монбат 75а. Гигават на бош не са лоши качество-цена
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users