124 проблем с зареждането
Започната от sis, 24 юни 2007 - 13:04:08
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 юни 2007 - 13:04
Здравейте!В петък споделих че вентилатора на климата направи няква аномалия(падаха му оборотите и при подаване на газ се вдигаха)
Вчера не бях палил и днес изненада няма сила да завърти и акумолатора умря.Лампата за зареждане свети на контакт и после гасне.Явно не отчита проблем в зареждането.
Каква е болката ?
Вчера не бях палил и днес изненада няма сила да завърти и акумолатора умря.Лампата за зареждане свети на контакт и после гасне.Явно не отчита проблем в зареждането.
Каква е болката ?
#2
Публикувано 24 юни 2007 - 14:02
ами освен акумулатор за друго не се сещам?? виж си и реле регулатора! но не съм сигурен
#3
Публикувано 24 юни 2007 - 15:00
Сега освен да дебнеш някой комшия и да му вземеш акумулатора за да запалиш няма какво друго да направиш.
Като запалиш,слагаш твоя да се позареди и ако всичко е в час няма да имаш грижи.
Това че ти е паднал акумулатора означава че или вече е сдал багажа или имаш някъде утечка.
Като запалиш,слагаш твоя да се позареди и ако всичко е в час няма да имаш грижи.
Това че ти е паднал акумулатора означава че или вече е сдал багажа или имаш някъде утечка.
#4
Публикувано 24 юни 2007 - 15:07
Провери на работещ двигател с най-обикновен мултицет напрежението,и дали се променя малко нагоре при подаване на газ!Ако достига 13.8 до 14,2 волта,значи релето е ок,а акумулатора е аут!Проверявал си му нивото на електролита-като започва да сдава багажа акумулатора започва да кипи и да губи електролит интензивно...до едно време,после спира,но тогава е свършил хептен!
#5
Публикувано 24 юни 2007 - 15:30
ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата
#7
Публикувано 24 юни 2007 - 16:01
Kakто ти каза колегата Мбенц,пробвай с мултицета.ако почна да го меря както е разреден сега ще ми покаже високи стойности на зареждане.Притесняваме че не ми е светнала лампата
А това че не ти е светнала лампата може само да те радва.Ако светне определено има проблем или в релето или в генератора.
#8
Публикувано 24 юни 2007 - 16:30
отидох до паркинга с друга кола закачих кабели и запали.веднага откачих кабелите и си запали от раз .сега съм вързал батерията на зарядно и утре ще замеря зареждането.питам се защо не ми светна лампата
#10
Публикувано 24 юни 2007 - 16:46
За отечка може да пробваш с мултицет, като го свъжеш последователно. На обхват 10А. Тоест откачаш едината клема, закачаш уреда. Мериш на постоянен ток(DC). При покой трябва да е около 10 mA. Ако има утечка, ще е повече. В такъв случай почваш да вадиш и слагаш бушоните, докато разбереш, коя система ти хаби акумулатора. Само гледай като закачиш уреда да не пуснеш някой голям консуматор, като примерно да тръгнеш да палиш, ще има искри и изгорял мултицет(уред).
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#11
Публикувано 24 юни 2007 - 16:51
долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.
#12
Публикувано 24 юни 2007 - 17:00
долях около 50мл. в всички клетки общо.А за утечката допустимите стойности които ми даде дали е включен часовника като консум.
Не си имал оголени клетки значи!
Да си си монтирал аларма скоро,или нещо да си "предобрял" колата..?
А,за утечката до 0.1А лично мен няма да ме притесни-това е 1А/час за една нощ-не би трябвало да "източи"акумулатора!Не каза акумулатора нов ли е,какъв е?Забелязал съм,че при такива проблеми най-често акумулатора е за смяна!
#13
Публикувано 24 юни 2007 - 17:09
не съм пипал нищо.2003 е сменян намерих гаранцията
#15
Публикувано 24 юни 2007 - 17:19
в момента е монбат 75а. Гигават на бош не са лоши качество-цена
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни