Към съдържанието

  •  

Снимка

климатроник 124


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 юни 2007 - 18:14

Привет!Днес в жегата бях надул климата и чаках жената 10 минути и колата бачкаше изведнъж вентилатора спря до ниски обороти и пак се вдигна сам и така 2 -3 пъти един след друг .Подадох му газ и започна да духа на макс.Пуснах мигача да тръгна и пак така паднаха оборотите .Възможно ли е да се товари по някъв начин компресора като не е в обороти и да изключва .
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 юни 2007 - 18:17

Я провери да нямаш кофти контакт на предпазителя-може да е от нагар,корозийка...?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Публикувано 22 юни 2007 - 19:06

:dontknow:

Привет!Днес в жегата бях надул климата и чаках жената 10 минути и колата бачкаше изведнъж вентилатора спря до ниски обороти и пак се вдигна сам и така 2 -3 пъти един след друг .Подадох му газ и започна да духа на макс.Пуснах мигача да тръгна и пак така паднаха оборотите .Възможно ли е да се товари по някъв начин компресора като не е в обороти и да изключва .

Аз също имам проблем с климатроника,но точно обратното на SIS.Когато го пусна веднага започва да духа хладно,но когато подам газ/увеличат се оборотите/намалява притока на въздух т.е. духа обаче съвсем слабо.В резултат на това при сегашните високи температури не може да изстуди въздуха
до зададената температура.Когато пусна газта и се нормализират тихите обороти отново климата започва да духа по-силно.Ако някой може да предположи от какво е това,моля помагайте,че ми писна да се потя като слон в меркела! :dontknow:
  • 0

#4 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 юни 2007 - 19:13

Хм...проблема на Сис ми е ясен/уж,де!/-лош контакт на предпазител и при подаване на газ малко по-високото напрежение "пробива"и включва!Докато при теб...проверявал ли си налягането на фреон в системата/наличността му демек/,включва ли и кога вентилатора за охлаждане на фреона...?А,дали не ти превърта ел.магнитната зацепваща шайба???Май тва ще се окаже?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#5 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Публикувано 22 юни 2007 - 19:21

:dontknow:

Хм...проблема на Сис ми е ясен/уж,де!/-лош контакт на предпазител и при подаване на газ малко по-високото напрежение "пробива"и включва!Докато при теб...проверявал ли си налягането на фреон в системата/наличността му демек/,включва ли и кога вентилатора за охлаждане на фреона...?А,дали не ти превърта ел.магнитната зацепваща шайба???Май тва ще се окаже?

Проверил съм вентилатора и съм убеден,че той работи.Един "майстор" по климатиците уж провери фреона,но каза:"Всичко изглижда наред" и след това си взе парите!
  • 0

#6 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 юни 2007 - 19:28

:dontknow:
Проверил съм вентилатора и съм убеден,че той работи.Един "майстор" по климатиците уж провери фреона,но каза:"Всичко изглижда наред" и след това си взе парите!



Ок-добре,но това няма общо с тази зацепваща шайба на компресора,която се върти от пистовия ремък на празен ход,и когато включиш/подадеш напрежение/зацепва компресора!Мощността му е около и над 5 к.с.-представи си какво натоварване е!Та ми се струва логично,ако тази шайба е тръгнала да сдава багажа при подаване на газ да превърта,а на ниски обороти да си зацепва!Цената на рециклирана с една година гаранция е от 150 до 300лв.!Нова не знам какво струва!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#7 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Публикувано 22 юни 2007 - 19:42

Ок-добре,но това няма общо с тази зацепваща шайба на компресора,която се върти от пистовия ремък на празен ход,и когато включиш/подадеш напрежение/зацепва компресора!Мощността му е около и над 5 к.с.-представи си какво натоварване е!Та ми се струва логично,ако тази шайба е тръгнала да сдава багажа при подаване на газ да превърта,а на ниски обороти да си зацепва!Цената на рециклирана с една година гаранция е от 150 до 300лв.!Нова не знам какво струва!

О.К. ще трябва да намеря истински майстор !Благодаря!
  • 0

#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 22 юни 2007 - 19:52

О.К. ще трябва да намеря истински майстор !Благодаря!


Имай предвид,че този проблем,за който предполагам няма да се хване при работа на мотора на празен ход,нали?При който и да отидеш ще проверява при работа на мотора на място и ще вика:ок е!И ще е прав!Сега вече имаш ясна насока за проблема и лично аз не виждам да е друго,без да се имам за специалист!Пиши какво се е оказало-ще съм любопитен да разбера-признавам си! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 юни 2007 - 02:35

аз пък мисля че рабрах друго. че вентилаторите и на 2мата пича имат променливи обороти, не компресорите или се лъжа?? 2те са различни детайли
  • 0

#10 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Публикувано 25 юни 2007 - 13:53

:icon_welldone: Точно това е проблема-променящи се обороти на вентилатора т.е.на тихи обороти на двигателя климата духа нормално,но при по- високи обороти на двигателя-падат оборотите на климатроника.Иначе си духа студено!?Не мога да си го обясня!!!
  • 0

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 юни 2007 - 16:03

надявай се да се заминали четки на мотора, или окислени връзки, т.е. почвай да проверяваш. щото най-лошото е преебал се регулатор, едно такова като таралеж
  • 0

#12 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 юни 2007 - 19:59

Привет! Сагата продължава отворих нова тема "зареждане на 124"
  • 0

#13 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 25 юни 2007 - 20:55

аз пък днес установих, че се е преебал точно тоя регулатое ли е кво е на Бош, който е под моторчето на вентилатора и прилича на таралеж... Някой да знае какво точно се води това и къде да го търся......
  • 0

#14 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 25 юни 2007 - 21:25

да... намерих по другите теми каква е тая гадост.... Със сигурност няма да дам 400 лева за това чудо.. Остава да измисля как да си направя все пак вентилатора на два вида обороти....
  • 0

#15 gorbi

gorbi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 330 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/Одесса
  • Интереси:Фотография
  • Автомобил:
    MB124 CE
    AR 166 2,4 jtdm
    Terrano II 2,7 tdi

Публикувано 26 юни 2007 - 11:52

Търсих из Варна секънд хенд - нема..... Някой има ли идея колко е това чудо като ново ...???
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни