
климатроник 124
Започната от sis, 22 юни 2007 - 18:14:59
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 юни 2007 - 18:14
Привет!Днес в жегата бях надул климата и чаках жената 10 минути и колата бачкаше изведнъж вентилатора спря до ниски обороти и пак се вдигна сам и така 2 -3 пъти един след друг .Подадох му газ и започна да духа на макс.Пуснах мигача да тръгна и пак така паднаха оборотите .Възможно ли е да се товари по някъв начин компресора като не е в обороти и да изключва .
#3
Публикувано 22 юни 2007 - 19:06

Аз също имам проблем с климатроника,но точно обратното на SIS.Когато го пусна веднага започва да духа хладно,но когато подам газ/увеличат се оборотите/намалява притока на въздух т.е. духа обаче съвсем слабо.В резултат на това при сегашните високи температури не може да изстуди въздухаПривет!Днес в жегата бях надул климата и чаках жената 10 минути и колата бачкаше изведнъж вентилатора спря до ниски обороти и пак се вдигна сам и така 2 -3 пъти един след друг .Подадох му газ и започна да духа на макс.Пуснах мигача да тръгна и пак така паднаха оборотите .Възможно ли е да се товари по някъв начин компресора като не е в обороти и да изключва .
до зададената температура.Когато пусна газта и се нормализират тихите обороти отново климата започва да духа по-силно.Ако някой може да предположи от какво е това,моля помагайте,че ми писна да се потя като слон в меркела!

#4
Публикувано 22 юни 2007 - 19:13
Хм...проблема на Сис ми е ясен/уж,де!/-лош контакт на предпазител и при подаване на газ малко по-високото напрежение "пробива"и включва!Докато при теб...проверявал ли си налягането на фреон в системата/наличността му демек/,включва ли и кога вентилатора за охлаждане на фреона...?А,дали не ти превърта ел.магнитната зацепваща шайба???Май тва ще се окаже?
#5
Публикувано 22 юни 2007 - 19:21

Проверил съм вентилатора и съм убеден,че той работи.Един "майстор" по климатиците уж провери фреона,но каза:"Всичко изглижда наред" и след това си взе парите!Хм...проблема на Сис ми е ясен/уж,де!/-лош контакт на предпазител и при подаване на газ малко по-високото напрежение "пробива"и включва!Докато при теб...проверявал ли си налягането на фреон в системата/наличността му демек/,включва ли и кога вентилатора за охлаждане на фреона...?А,дали не ти превърта ел.магнитната зацепваща шайба???Май тва ще се окаже?
#6
Публикувано 22 юни 2007 - 19:28
![]()
Проверил съм вентилатора и съм убеден,че той работи.Един "майстор" по климатиците уж провери фреона,но каза:"Всичко изглижда наред" и след това си взе парите!
Ок-добре,но това няма общо с тази зацепваща шайба на компресора,която се върти от пистовия ремък на празен ход,и когато включиш/подадеш напрежение/зацепва компресора!Мощността му е около и над 5 к.с.-представи си какво натоварване е!Та ми се струва логично,ако тази шайба е тръгнала да сдава багажа при подаване на газ да превърта,а на ниски обороти да си зацепва!Цената на рециклирана с една година гаранция е от 150 до 300лв.!Нова не знам какво струва!
#7
Публикувано 22 юни 2007 - 19:42
О.К. ще трябва да намеря истински майстор !Благодаря!Ок-добре,но това няма общо с тази зацепваща шайба на компресора,която се върти от пистовия ремък на празен ход,и когато включиш/подадеш напрежение/зацепва компресора!Мощността му е около и над 5 к.с.-представи си какво натоварване е!Та ми се струва логично,ако тази шайба е тръгнала да сдава багажа при подаване на газ да превърта,а на ниски обороти да си зацепва!Цената на рециклирана с една година гаранция е от 150 до 300лв.!Нова не знам какво струва!
#8
Публикувано 22 юни 2007 - 19:52
О.К. ще трябва да намеря истински майстор !Благодаря!
Имай предвид,че този проблем,за който предполагам няма да се хване при работа на мотора на празен ход,нали?При който и да отидеш ще проверява при работа на мотора на място и ще вика:ок е!И ще е прав!Сега вече имаш ясна насока за проблема и лично аз не виждам да е друго,без да се имам за специалист!Пиши какво се е оказало-ще съм любопитен да разбера-признавам си!

#9
Публикувано 23 юни 2007 - 02:35
аз пък мисля че рабрах друго. че вентилаторите и на 2мата пича имат променливи обороти, не компресорите или се лъжа?? 2те са различни детайли
#10
Публикувано 25 юни 2007 - 13:53

#11
Публикувано 25 юни 2007 - 16:03
надявай се да се заминали четки на мотора, или окислени връзки, т.е. почвай да проверяваш. щото най-лошото е преебал се регулатор, едно такова като таралеж
#12
Публикувано 25 юни 2007 - 19:59
Привет! Сагата продължава отворих нова тема "зареждане на 124"
#13
Публикувано 25 юни 2007 - 20:55
аз пък днес установих, че се е преебал точно тоя регулатое ли е кво е на Бош, който е под моторчето на вентилатора и прилича на таралеж... Някой да знае какво точно се води това и къде да го търся......
#14
Публикувано 25 юни 2007 - 21:25
да... намерих по другите теми каква е тая гадост.... Със сигурност няма да дам 400 лева за това чудо.. Остава да измисля как да си направя все пак вентилатора на два вида обороти....
#15
Публикувано 26 юни 2007 - 11:52
Търсих из Варна секънд хенд - нема..... Някой има ли идея колко е това чудо като ново ...???
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни