Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ще ме светне ли някой?


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Posted 21 June 2007 - 20:57

Преди време имах въпрос:Защо мамка и на моят МБ 124 200СЕ се губи мощноста на определени обороти?
Доста "майстори" го гледаха.Един каза,че е ламбда сондата,друг-гълтал въздух от някъде си и така нататък.
Човъркаха и нагласяха по двигателя нещо ама нищо не става,меркела продължава да бъде като "спънат кон".
Преди когато беше по-хладно на тихи обороти работеше по-устойчиво,а сега/днес/ към 17:00 го запалих и ми
скъса нервите-дори на тихите се давеше.Когато огледах двигателя,обаче ми направи впечетление,че има две
малки пукнатини на изпускателните колектори
.Въпросът ми е:
-може ли това да е причина да се дави двигателя и да не поддържа устойчиви обороти?
Моля,помогнете!Защото,както много други казвам:мамка им на селските майстори! :madcroud
Дайте ми по-подробна информация,МОЛЯ!,па била тя и само като предположения!Благодаря на всички,предварително!
  • 0

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,892 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Posted 21 June 2007 - 21:30

Преди време имах въпрос:Защо мамка и на моят МБ 124 200СЕ се губи мощноста на определени обороти?
Доста "майстори" го гледаха.Един каза,че е ламбда сондата,друг-гълтал въздух от някъде си и така нататък.
Човъркаха и нагласяха по двигателя нещо ама нищо не става,меркела продължава да бъде като "спънат кон".
Преди когато беше по-хладно на тихи обороти работеше по-устойчиво,а сега/днес/ към 17:00 го запалих и ми
скъса нервите-дори на тихите се давеше.Когато огледах двигателя,обаче ми направи впечетление,че има две
малки пукнатини на изпускателните колектори
.Въпросът ми е:
-може ли това да е причина да се дави двигателя и да не поддържа устойчиви обороти?
Моля,помогнете!Защото,както много други казвам:мамка им на селските майстори! :madcroud:
Дайте ми по-подробна информация,МОЛЯ!,па била тя и само като предположения!Благодаря на всички,предварително!

Според мен може от това да е,защото особенно бензинките искат определено налягане в ауспухната система!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,660 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Posted 21 June 2007 - 22:31

Според мен може от това да е,защото особенно бензинките искат определено налягане в ауспухната система!



не е това ,поне при мен нямаше проблем,карах до скоро със яко спукани колектори на по 2 места ,отдолу и отгоре,работеше си добре колата ,е беше по шумна ама само толко,сега ги смених и няма разлика в работата на мотора
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#4 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Posted 21 June 2007 - 22:54

Започваш с горивен филтър, свещи. Евтино и полезно. Аз като смених тия двете, все едно колата ми стана друга. Иначе на ниски обороти придърпваше яко.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 21 June 2007 - 23:41

ако няма мощност във високи обороти--провери: сигурна ли ти е искрата, горивен филтър,възд филтър, горивна помпа(да се замери налягането и) и много вероятно-задръстен катализатор, предполагам центровката на делкото е перфектна

виждал съм подобен случай на V8 пура, накрая се оказа комутатор--просто искрата беше червена, и неможеше да прескочи повече от 5мм на изкарана свещ. но това при теб е малко вероятно
  • 0

#6 Черноглав

Черноглав

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 22 June 2007 - 08:46

колега, а катализатора как ти е? точно писах дълго и тъжно в съседния раздел - Проблеми и ремонти. Отиди и виж най-новата тема по въпроса. Най-вероятно и при теб катализатора е сдал багажа и е запушен.
  • 0

#7 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Posted 22 June 2007 - 12:15

Абе и аз все се каня да попитам, и моя като че ли не върви бе...е, от 0-100 си ги правя за 12.4, което е почти като нов, и аз не мога да тръгвам добре...но след 140 става много бавен на 4-та, за 5-а да не говорим...може и да си е така по принцип, все пак това е най-малкия двигател, ама...не знам...аз съм сменил свещи кабели изчистих дистр. капачка...горивен не съм сменял, има някакво прекъсване на ниски обороти, празни, може и да е от дюза, сипах добавка, оправи се ама малко, пак си го има, може да трябва да ги чистя с ултразвук , ама не ми се занимава, и без това сега съм на газ...а на газ бати, 11 ми харчи, много тънко, на бензин обаче отива на 14, както и да карам...не знам каква е тая аномалия...дайте и на мен малко помощ.
  • 0
Публикувано изображение

#8 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 22 June 2007 - 12:54

Абе и аз все се каня да попитам, и моя като че ли не върви бе...е, от 0-100 си ги правя за 12.4, което е почти като нов, и аз не мога да тръгвам добре...но след 140 става много бавен на 4-та, за 5-а да не говорим...може и да си е така по принцип, все пак това е най-малкия двигател, ама...не знам...аз съм сменил свещи кабели изчистих дистр. капачка...горивен не съм сменял, има някакво прекъсване на ниски обороти, празни, може и да е от дюза, сипах добавка, оправи се ама малко, пак си го има, може да трябва да ги чистя с ултразвук , ама не ми се занимава, и без това сега съм на газ...а на газ бати, 11 ми харчи, много тънко, на бензин обаче отива на 14, както и да карам...не знам каква е тая аномалия...дайте и на мен малко помощ.

А на бензин как е след 130-140 върви ли добре? :unsure:
  • 0

#9 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Posted 22 June 2007 - 14:09

Ами не знам, да ти кажа, на 4-та горе долу добре...на пета оба4е грам не набира, ако се движа с 120, и дам газ на пета, не мога повече от 160 да набера...на 4-та е добре, но все си мисля че би могла да бъде по бърза...
  • 0
Публикувано изображение

#10 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 22 June 2007 - 14:32

Да не би да имаш катализатор който да е запушен нещо? :huh:
  • 0

#11 М200СЕ

М200СЕ

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:----

Posted 22 June 2007 - 17:08

колега, а катализатора как ти е? точно писах дълго и тъжно в съседния раздел - Проблеми и ремонти. Отиди и виж най-новата тема по въпроса. Най-вероятно и при теб катализатора е сдал багажа и е запушен.


Благодаря ви на всички!Утре отивам при поредния"майстор" и ще се пробвам да ми провери катализатора.Само една молба: Какви са начините да
се провери дали катализатора е запушен!Благодаря! :flagMB new:
  • 0

#12 Didomb

Didomb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse

Posted 22 June 2007 - 18:29

Аз бих започнал с горивния филтър и диагностика на запалването.Успех!
  • 0
W124 260E 122Kw

#13 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Posted 23 June 2007 - 08:33

При мен проблема е че един майстор на ауспуси ми каза че нямам катализатор...бил махнат...не знам защо са го правили това в италия, малко ме съмнява, ама...той като вика виж това не е катализатор, а гърне...някой ако има снимка на катализатор...да видя какво представлява и къде се намира...а иначе дюзите ми както казах не са наред, колкото до горивния филтър...ми не знам, той всъщност за 200Е кви пари ще да е...
  • 0
Публикувано изображение

#14 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Posted 23 June 2007 - 12:05

Филтъра е до 35лв.-бошовски.
  • 0

#15 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Posted 23 June 2007 - 13:03

При рязко подаване на газ на втора примерно .. придърпва ли.. забива ли нос колата!?
  • 0
Публикувано изображение




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users