Ще ме светне ли някой?
Започната от М200СЕ, 21 юни 2007 - 20:57:19
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 юни 2007 - 20:57
Преди време имах въпрос:Защо мамка и на моят МБ 124 200СЕ се губи мощноста на определени обороти?
Доста "майстори" го гледаха.Един каза,че е ламбда сондата,друг-гълтал въздух от някъде си и така нататък.
Човъркаха и нагласяха по двигателя нещо ама нищо не става,меркела продължава да бъде като "спънат кон".
Преди когато беше по-хладно на тихи обороти работеше по-устойчиво,а сега/днес/ към 17:00 го запалих и ми
скъса нервите-дори на тихите се давеше.Когато огледах двигателя,обаче ми направи впечетление,че има две
малки пукнатини на изпускателните колектори.Въпросът ми е:
-може ли това да е причина да се дави двигателя и да не поддържа устойчиви обороти?
Моля,помогнете!Защото,както много други казвам:мамка им на селските майстори!
Дайте ми по-подробна информация,МОЛЯ!,па била тя и само като предположения!Благодаря на всички,предварително!
Доста "майстори" го гледаха.Един каза,че е ламбда сондата,друг-гълтал въздух от някъде си и така нататък.
Човъркаха и нагласяха по двигателя нещо ама нищо не става,меркела продължава да бъде като "спънат кон".
Преди когато беше по-хладно на тихи обороти работеше по-устойчиво,а сега/днес/ към 17:00 го запалих и ми
скъса нервите-дори на тихите се давеше.Когато огледах двигателя,обаче ми направи впечетление,че има две
малки пукнатини на изпускателните колектори.Въпросът ми е:
-може ли това да е причина да се дави двигателя и да не поддържа устойчиви обороти?
Моля,помогнете!Защото,както много други казвам:мамка им на селските майстори!
Дайте ми по-подробна информация,МОЛЯ!,па била тя и само като предположения!Благодаря на всички,предварително!
#2
Публикувано 21 юни 2007 - 21:30
Според мен може от това да е,защото особенно бензинките искат определено налягане в ауспухната система!Преди време имах въпрос:Защо мамка и на моят МБ 124 200СЕ се губи мощноста на определени обороти?
Доста "майстори" го гледаха.Един каза,че е ламбда сондата,друг-гълтал въздух от някъде си и така нататък.
Човъркаха и нагласяха по двигателя нещо ама нищо не става,меркела продължава да бъде като "спънат кон".
Преди когато беше по-хладно на тихи обороти работеше по-устойчиво,а сега/днес/ към 17:00 го запалих и ми
скъса нервите-дори на тихите се давеше.Когато огледах двигателя,обаче ми направи впечетление,че има две
малки пукнатини на изпускателните колектори.Въпросът ми е:
-може ли това да е причина да се дави двигателя и да не поддържа устойчиви обороти?
Моля,помогнете!Защото,както много други казвам:мамка им на селските майстори!
Дайте ми по-подробна информация,МОЛЯ!,па била тя и само като предположения!Благодаря на всички,предварително!
#3
Публикувано 21 юни 2007 - 22:31
Според мен може от това да е,защото особенно бензинките искат определено налягане в ауспухната система!
не е това ,поне при мен нямаше проблем,карах до скоро със яко спукани колектори на по 2 места ,отдолу и отгоре,работеше си добре колата ,е беше по шумна ама само толко,сега ги смених и няма разлика в работата на мотора
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#4
Публикувано 21 юни 2007 - 22:54
Започваш с горивен филтър, свещи. Евтино и полезно. Аз като смених тия двете, все едно колата ми стана друга. Иначе на ниски обороти придърпваше яко.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#5
Публикувано 21 юни 2007 - 23:41
ако няма мощност във високи обороти--провери: сигурна ли ти е искрата, горивен филтър,възд филтър, горивна помпа(да се замери налягането и) и много вероятно-задръстен катализатор, предполагам центровката на делкото е перфектна
виждал съм подобен случай на V8 пура, накрая се оказа комутатор--просто искрата беше червена, и неможеше да прескочи повече от 5мм на изкарана свещ. но това при теб е малко вероятно
виждал съм подобен случай на V8 пура, накрая се оказа комутатор--просто искрата беше червена, и неможеше да прескочи повече от 5мм на изкарана свещ. но това при теб е малко вероятно
#6
Публикувано 22 юни 2007 - 08:46
колега, а катализатора как ти е? точно писах дълго и тъжно в съседния раздел - Проблеми и ремонти. Отиди и виж най-новата тема по въпроса. Най-вероятно и при теб катализатора е сдал багажа и е запушен.
#7
Публикувано 22 юни 2007 - 12:15
Абе и аз все се каня да попитам, и моя като че ли не върви бе...е, от 0-100 си ги правя за 12.4, което е почти като нов, и аз не мога да тръгвам добре...но след 140 става много бавен на 4-та, за 5-а да не говорим...може и да си е така по принцип, все пак това е най-малкия двигател, ама...не знам...аз съм сменил свещи кабели изчистих дистр. капачка...горивен не съм сменял, има някакво прекъсване на ниски обороти, празни, може и да е от дюза, сипах добавка, оправи се ама малко, пак си го има, може да трябва да ги чистя с ултразвук , ама не ми се занимава, и без това сега съм на газ...а на газ бати, 11 ми харчи, много тънко, на бензин обаче отива на 14, както и да карам...не знам каква е тая аномалия...дайте и на мен малко помощ.
#8
Публикувано 22 юни 2007 - 12:54
А на бензин как е след 130-140 върви ли добре?Абе и аз все се каня да попитам, и моя като че ли не върви бе...е, от 0-100 си ги правя за 12.4, което е почти като нов, и аз не мога да тръгвам добре...но след 140 става много бавен на 4-та, за 5-а да не говорим...може и да си е така по принцип, все пак това е най-малкия двигател, ама...не знам...аз съм сменил свещи кабели изчистих дистр. капачка...горивен не съм сменял, има някакво прекъсване на ниски обороти, празни, може и да е от дюза, сипах добавка, оправи се ама малко, пак си го има, може да трябва да ги чистя с ултразвук , ама не ми се занимава, и без това сега съм на газ...а на газ бати, 11 ми харчи, много тънко, на бензин обаче отива на 14, както и да карам...не знам каква е тая аномалия...дайте и на мен малко помощ.
#9
Публикувано 22 юни 2007 - 14:09
Ами не знам, да ти кажа, на 4-та горе долу добре...на пета оба4е грам не набира, ако се движа с 120, и дам газ на пета, не мога повече от 160 да набера...на 4-та е добре, но все си мисля че би могла да бъде по бърза...
#10
Публикувано 22 юни 2007 - 14:32
Да не би да имаш катализатор който да е запушен нещо?
#11
Публикувано 22 юни 2007 - 17:08
колега, а катализатора как ти е? точно писах дълго и тъжно в съседния раздел - Проблеми и ремонти. Отиди и виж най-новата тема по въпроса. Най-вероятно и при теб катализатора е сдал багажа и е запушен.
Благодаря ви на всички!Утре отивам при поредния"майстор" и ще се пробвам да ми провери катализатора.Само една молба: Какви са начините да
се провери дали катализатора е запушен!Благодаря!
#12
Публикувано 22 юни 2007 - 18:29
Аз бих започнал с горивния филтър и диагностика на запалването.Успех!
W124 260E 122Kw
#13
Публикувано 23 юни 2007 - 08:33
При мен проблема е че един майстор на ауспуси ми каза че нямам катализатор...бил махнат...не знам защо са го правили това в италия, малко ме съмнява, ама...той като вика виж това не е катализатор, а гърне...някой ако има снимка на катализатор...да видя какво представлява и къде се намира...а иначе дюзите ми както казах не са наред, колкото до горивния филтър...ми не знам, той всъщност за 200Е кви пари ще да е...
#14
Публикувано 23 юни 2007 - 12:05
Филтъра е до 35лв.-бошовски.
#15
Публикувано 23 юни 2007 - 13:03
При рязко подаване на газ на втора примерно .. придърпва ли.. забива ли нос колата!?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни