Към съдържанието

  •  

Снимка

Теч на антифриз от парното


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 445 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Публикувано 19 март 2006 - 21:59

Налага ми се да проверя от къде тече антифриза ми дали от парното или от свъзките на маркучите с радиаторчето на парното.Като си изкарам колата от гаража имам петно от антифриз отдоло.Това се получава когато се налага да пускам парното и за това мисля че там ми е повредата .Иначе съм огледал около двигателя няма от никъде теч.Та въпроса ми е ако някой е свалял чистачката и пластмасовата ретка под нея има ли някаква особенност или да се захващам пък каквото стане.Надявам се че след като ги сваля ще имам достъп до радиаторчето на парното.
  • 0

#2 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 20 март 2006 - 12:57

Ами гледай сега, откъм чистачката трудно ще направиш нещо по радиаторчето на парното. Процедурата до него е по-сложна и с две думи се сваля цялото табло и централната конзола. Препоръчвам ти да не ти е там проблема.
Освен това, клапите на парното са СЛЕД радиаторчето. Т.е., ако радиаторчето тече, ще тече и при спряно парно. Затова ми се струва, че вероятно теча не е от радиаторчето.
Може да опиташ прост тест - сипи в охладителната течност нещо силно миришещо, примерно парфюм (ама гледай да е по-евтин, че да нямаш проблеми с жената ;) ) и виж кога ще замирише - дали, като пускаш парното, духалките, или постоянно и тнт.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#3 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 445 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Публикувано 20 март 2006 - 13:43

Благодаря за препоръките.Понеже тоя проблем го имам втора година и е по ярко изразен през зимата когато пускам парното затова си мисля че проблема е там. Може би като врътна копчето отпред и отворя да минава антифриз през радиаторчето там някъде да има теч. Затова исках да сваля пластмасовата решетка отпред и ако може нещо да видя може пък и маркуч да има пробит протрит там някъде а вече отпред сваляне на таблото ще е доста трудоемка работа но няма начин и трябва сам да си го отстраня. :(
  • 0

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 20 март 2006 - 13:57

Сигурен ли си, че тече от някъде назад, зад двигателя? Имам предвид, не някъде от охладителната система - радиатора на двигателя, от съединиенията му, маркучи, казанче и тнт. Ако тече редовно, би трябвало да има вече доста добре видима бяла следа.
А ако е от радиаторчето на парното, теча трябва да е от дренажните канали, които се спускат от двете страни на скоростната кутия. Всъщност не съм съвсем сигурен как е при 190-ката, но трябва да е така. Ако сипеш вода през през решетката пред предното стъкло, ще видиш от къде изтича.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 tebron

tebron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 20 март 2006 - 14:47

и аз го имах този проблем, течеше антифриз някъде под скоростната кутия,после видях че тече от тези дренажни канали както е написал Само Дизел.Тези канали са свързани с пространството под решетката а там се намира кранчето(40лв.) за парното при мене се оказа че е от него така че махни решетката и провери да ли тече. Този проблем се появи също като при теб когато започнах да използвам парното.Между другото минах през няколко майстори и всичките проявиха голямо желание да сменят радиатора на парното, добре че не се съгласих.
  • 0

#6 коцев

коцев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 445 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    190 D 2.5 1988г

Публикувано 20 март 2006 - 21:55

Да .Теча ми е по скоростната кутия и капе отдоло.Напред по двигателя и по радиатора нямам капка теч. Двигателя ми е чист като сълза въпреки че не е мит от както е купена колата 2000 година защото и стоят отдоло корите под двигателя и кардана и просто няма откъде да се нацапа пък и масло от никъде не капе.Така че със сигурност е откъм парното и първо ще погледна това под решетката и после ако се наложи ще свалям таблото.Още веднаж ви благодаря и като се затопли времето ще прегледам и докладвам какво съм открил.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни