Налага ми се да проверя от къде тече антифриза ми дали от парното или от свъзките на маркучите с радиаторчето на парното.Като си изкарам колата от гаража имам петно от антифриз отдоло.Това се получава когато се налага да пускам парното и за това мисля че там ми е повредата .Иначе съм огледал около двигателя няма от никъде теч.Та въпроса ми е ако някой е свалял чистачката и пластмасовата ретка под нея има ли някаква особенност или да се захващам пък каквото стане.Надявам се че след като ги сваля ще имам достъп до радиаторчето на парното.
Теч на антифриз от парното
Started by коцев, 19 Mar 2006 - 21:59:25
5 replies to this topic
#2
Posted 20 March 2006 - 12:57
Ами гледай сега, откъм чистачката трудно ще направиш нещо по радиаторчето на парното. Процедурата до него е по-сложна и с две думи се сваля цялото табло и централната конзола. Препоръчвам ти да не ти е там проблема.
Освен това, клапите на парното са СЛЕД радиаторчето. Т.е., ако радиаторчето тече, ще тече и при спряно парно. Затова ми се струва, че вероятно теча не е от радиаторчето.
Може да опиташ прост тест - сипи в охладителната течност нещо силно миришещо, примерно парфюм (ама гледай да е по-евтин, че да нямаш проблеми с жената ) и виж кога ще замирише - дали, като пускаш парното, духалките, или постоянно и тнт.
Освен това, клапите на парното са СЛЕД радиаторчето. Т.е., ако радиаторчето тече, ще тече и при спряно парно. Затова ми се струва, че вероятно теча не е от радиаторчето.
Може да опиташ прост тест - сипи в охладителната течност нещо силно миришещо, примерно парфюм (ама гледай да е по-евтин, че да нямаш проблеми с жената ) и виж кога ще замирише - дали, като пускаш парното, духалките, или постоянно и тнт.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Posted 20 March 2006 - 13:43
Благодаря за препоръките.Понеже тоя проблем го имам втора година и е по ярко изразен през зимата когато пускам парното затова си мисля че проблема е там. Може би като врътна копчето отпред и отворя да минава антифриз през радиаторчето там някъде да има теч. Затова исках да сваля пластмасовата решетка отпред и ако може нещо да видя може пък и маркуч да има пробит протрит там някъде а вече отпред сваляне на таблото ще е доста трудоемка работа но няма начин и трябва сам да си го отстраня.
#4
Posted 20 March 2006 - 13:57
Сигурен ли си, че тече от някъде назад, зад двигателя? Имам предвид, не някъде от охладителната система - радиатора на двигателя, от съединиенията му, маркучи, казанче и тнт. Ако тече редовно, би трябвало да има вече доста добре видима бяла следа.
А ако е от радиаторчето на парното, теча трябва да е от дренажните канали, които се спускат от двете страни на скоростната кутия. Всъщност не съм съвсем сигурен как е при 190-ката, но трябва да е така. Ако сипеш вода през през решетката пред предното стъкло, ще видиш от къде изтича.
А ако е от радиаторчето на парното, теча трябва да е от дренажните канали, които се спускат от двете страни на скоростната кутия. Всъщност не съм съвсем сигурен как е при 190-ката, но трябва да е така. Ако сипеш вода през през решетката пред предното стъкло, ще видиш от къде изтича.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Posted 20 March 2006 - 14:47
и аз го имах този проблем, течеше антифриз някъде под скоростната кутия,после видях че тече от тези дренажни канали както е написал Само Дизел.Тези канали са свързани с пространството под решетката а там се намира кранчето(40лв.) за парното при мене се оказа че е от него така че махни решетката и провери да ли тече. Този проблем се появи също като при теб когато започнах да използвам парното.Между другото минах през няколко майстори и всичките проявиха голямо желание да сменят радиатора на парното, добре че не се съгласих.
#6
Posted 20 March 2006 - 21:55
Да .Теча ми е по скоростната кутия и капе отдоло.Напред по двигателя и по радиатора нямам капка теч. Двигателя ми е чист като сълза въпреки че не е мит от както е купена колата 2000 година защото и стоят отдоло корите под двигателя и кардана и просто няма откъде да се нацапа пък и масло от никъде не капе.Така че със сигурност е откъм парното и първо ще погледна това под решетката и после ако се наложи ще свалям таблото.Още веднаж ви благодаря и като се затопли времето ще прегледам и докладвам какво съм открил.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users