Покупка на SL R129
Започната от barty, 13 дек 2025 - 14:03:49
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 декември 2025 - 14:03
Здравейте колеги,
За пръв път видях R129 през 1990г в Германия и от тогава ми е мечта.
Ще се радвам собственици или хора, които са имали вземане с SL и в частност на R129 да споделят мнения относно поддръжка, слаби места и т н
Узрявам психически за покупка на R129.
Има интересни SL 320 но все си мисля че SL500 е правилната покупка. Но дали е така?
Има нещо в следващата генерация E230 което ме плаши и засега не я гледам въпреки че също е вариант.
Ще се радвам на вашите мнения.
За пръв път видях R129 през 1990г в Германия и от тогава ми е мечта.
Ще се радвам собственици или хора, които са имали вземане с SL и в частност на R129 да споделят мнения относно поддръжка, слаби места и т н
Узрявам психически за покупка на R129.
Има интересни SL 320 но все си мисля че SL500 е правилната покупка. Но дали е така?
Има нещо в следващата генерация E230 което ме плаши и засега не я гледам въпреки че също е вариант.
Ще се радвам на вашите мнения.
#2
Публикувано 13 декември 2025 - 18:16
Първите години на М119 са с KE-JETRONIC впръскване, което ги прави НЕжелани.
После към 1995-6 май беше им махат двата дистрибутора и слагат бобина на всеки цилиндър.
Първите години въздушната помпа е задвижвана от ремък, после слагат по-лесната за подмяна, лека и евтина електрическа помпа.
Транмисията на ранните години е 722.3-4, после слагат 722.6
Последните години на R129, 2001-2ра са с М113, имат xenon, рейн сенсор, BOSE премиум аудио в комбинация Becker хедюнит и 6 диска ченджър.
Затова в заключение ще кажа че ранните години са доста по-евтини в сравнение с последните.
Успех !!
сесшисе ?
#3
Публикувано Вчера, 11:26
Аз бих търсил от последните преди края на производството с М113, доста здрав и безпроблемен двигател. Иначе R129 е много хубав модел, поддържаните и в оригинален вид държат висока цена. Преди да си купя моя SL (R230) гледах и R129, но в крайна сметка си взех фейслифт на R230. При R129 не харесвам това, че твърдия таван се маха ръчно извън колата и наличието на мек таван. Иначе със сигурност като цяло R129 е по здрав и безпроблемен. При R230 има много потенциални проблеми, които не са нерешими, но изискват повече... Първо двигателите имат склонност към надиране на цилиндри, второ и много важно, по ранните модели до към 2007-2008 страдат от един калпав модул BCM, който е в състояние да подпали колата, също до края на производството имат SBC, за него няма какво да говоря, много добра спирачна система, но може да бъде проблемна. ABC окачването при толкова стари коли вечно ще те държи нащрек... Иначе имат и добри страни все пак
много по-съвременни като технология и удобство, 7 степенна кутия, отопление на врата за да може да се кара с отворен покрив в по-студено време, прибиращ се твърд таван, команд 2.5 което е примитивно спрямо сегашните, но дава базови удобства и свързаност на телефона и управление на аудио от него, обдухване на седалките, безключов достъп и тн.. и като цяло на мен ми харесва повече от вътре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА







