Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на SL R129


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 990 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Skoda Octavia 4
    Peugeot Partner

Публикувано 13 декември 2025 - 14:03

Здравейте колеги,
За пръв път видях R129 през 1990г в Германия и от тогава ми е мечта.
Ще се радвам собственици или хора, които са имали вземане с SL и в частност на R129 да споделят мнения относно поддръжка, слаби места и т н
Узрявам психически за покупка на R129.
Има интересни SL 320 но все си мисля че SL500 е правилната покупка. Но дали е така?

Има нещо в следващата генерация E230 което ме плаши и засега не я гледам въпреки че също е вариант.
Ще се радвам на вашите мнения.
  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 576 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 13 декември 2025 - 18:16

Първите години на М119 са с KE-JETRONIC впръскване, което ги прави НЕжелани.

После към 1995-6 май беше им махат двата дистрибутора и слагат бобина на всеки цилиндър.

Първите години въздушната помпа е задвижвана от ремък, после слагат по-лесната за подмяна, лека и евтина електрическа помпа.

 

Транмисията на ранните години е 722.3-4, после слагат 722.6

 

Последните години на R129, 2001-2ра са с М113, имат xenon, рейн сенсор, BOSE премиум аудио в комбинация Becker хедюнит и 6 диска ченджър. 

 

Затова в заключение ще кажа че ранните години са доста по-евтини в сравнение с последните.

 

Успех !!


  • 0

сесшисе ?


#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано Вчера, 11:26

Аз бих търсил от последните преди края на производството с М113, доста здрав и безпроблемен двигател. Иначе R129 е много хубав модел, поддържаните и в оригинален вид държат висока цена. Преди да си купя моя SL (R230) гледах и R129, но в крайна сметка си взех фейслифт на R230. При R129 не харесвам това, че твърдия таван се маха ръчно извън колата и наличието на мек таван. Иначе със сигурност като цяло R129 е по здрав и безпроблемен. При R230 има много потенциални проблеми, които не са нерешими, но изискват повече... Първо двигателите имат склонност към надиране на цилиндри, второ и много важно, по ранните модели до към 2007-2008 страдат от един калпав модул BCM, който е в състояние да подпали колата, също до края на производството имат SBC, за него няма какво да говоря, много добра спирачна система, но може да бъде проблемна. ABC окачването при толкова стари коли вечно ще те държи нащрек... Иначе имат и добри страни все пак :) много по-съвременни като технология и удобство, 7 степенна кутия, отопление на врата за да може да се кара с отворен покрив в по-студено време, прибиращ се твърд таван, команд 2.5 което е примитивно спрямо сегашните, но дава базови удобства и свързаност на телефона и управление на аудио от него, обдухване на седалките, безключов достъп и тн.. и като цяло на мен ми харесва повече от вътре.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни