Излезе, че двигателя е с издухана гарнитура на главата и наблъскан с добавки. "Проекта" започна с пълна ревизия на главата, смяна на гарнитура на главата, ангренажна верига и обтегач, плъзгачи, 16бр.нови хидравлични повдигачи и всички видове гарнитури по двигателя. Последва премахване на газовата уредба, монтаж на чисто нов алтернатор, нова ламбда сонда, нови бобини, свещи и кабели на свещите, датчик на коляновия вал, рециклиране на двигателната инсталация, снопа на бобините и окабеляването на дросела от Калоян от Несебър. Понеже колата не работеше добре след всички тези ремонти се наложи и смяна на комутатора(огромни благодарности на Калоян от Несебър за насоките), понеже този, който дойде с колата беше от w202 и колата работеше много лошо с него. Прилагам малко снимки от процеса по ремонта на двигателя и началните главоблъсканици. Всичко си правя сам в гаража на село, когато ми остане време и колата се кара рядко, предимно уикендите при хубаво време или, когато по-модерния мерцедес е извън строя. Има още много неща за, които имам снимки и ще ги обяснявам по-подробно в следващите постове. Вероятно и доста неща ще пропусна тъй като вече съм ги забравил, а задачките по колата бяха наистина много. Дано да ви е интересно, колкото и на мен връщането към живота на един (поне за мен) емблематичен модел на марката).
https://imgur.com/yAJpdZM
https://imgur.com/BCpa8HS
https://imgur.com/tczAHp3
https://imgur.com/xu2d6Ku
https://imgur.com/tczAHp3
https://imgur.com/Opx3UWJ
https://imgur.com/jN53co6
https://imgur.com/D9M1HzH
https://imgur.com/xFTCuY3
https://imgur.com/Gwhwubw
https://imgur.com/unQGMQK
https://imgur.com/zVdg54B
Този пост е редактиран от LISUNGERA: 19 ноември 2025 - 09:35


















