Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Сериозен проблем със задно колело!!!


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 244 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 07 март 2025 - 15:15

Здравейте,драмата започна със леки вибрации след 100км/ч.От три сервиза я караха и казват карета и лагер.И от там се започна със смяна на висящ лагер и карета..Вибрациите продължиха.От три дни имам чувството,че ще паднат задните колела.Този път я качихме на подемник с включен Дино режим.Положението е страшно...направо ще падне от подемника.Оказва се обаче,че задно ляво колело остава блокирано и се върти само дясното.Свалихме апарата.Буталото се движи свободно и е като ново.Водачите и те.Крачната е сравнително нова...лагера и той.Сменихме накладките за всеки случай.Пуснахме я пак в Дино режим върти само дясно а лявото е блокирало със силни вибрации.Тоест дефа се мъчи и върти само дясно колело.Отпускаш леко с отверка апарата и всичко е перфектно.Натискаш спирачката даваш газ...и същата работа.Няма грешки със Стар и Лаунч.На живи данни отчита скорост и на 4те колела.Без да отпуснеш апарата с отверка в Дино режим и в нормален ,ляво колело е блокирало и има вибрации.СБЦ помпата работи нормално.Крачната също,апарата два пъти го проверихме.Източихме малото от дефа..като ново е.Наляхме ново.Проблема определено според мен идва от АБС,но пък не записава грешки или каквито и да е проблеми...Остава да отида при дилър но там е по 300 паунда на час само да разберат проблема,без да поправят нещо.Тоест по-добре да отиде за скраб.Имате ли някакви идеи какво се случва?Благодаря


Този пост е редактиран от Linkestis: 07 март 2025 - 15:16

  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 561 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 08 март 2025 - 16:52

Запушен спирачен маркуч може да е


  • 1

сесшисе ?


#3 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 244 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 14 март 2025 - 00:24

Смотаняците от Мерцедес искат 2600 паунда за SBC модул,без монтажа му.Категорични са без да видяха автомобила,че е от него.Измъкват се ,че само определени кодове за грешка покриват,въпреки ,че от Германия официалния бюлетин е 25 години след продажба като не уточняват никакви кодове а дават общо...има ли проблем...смяна.Да ама ангилизите са долна нация...

Два сервиза казват апарат и маркуч.Взел съм 3л течност,спирачен апарат и два задни маркуча.Ако не се реши проблема отива на боклука.Тъкмо смених 4ри пружини с амортесьори Билщайн,оригинална лястовица,карета на кардана и лагера,масло скорости,масло двигател,два предни носача и шарнири,ЕГР,дпф сензора,4ри нови гуми...и 5 дни след всички смени ..греда..


Този пост е редактиран от Linkestis: 14 март 2025 - 00:24

  • 0

#4 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 244 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 16 март 2025 - 20:53

Нов спирачен апарат,маркуч и 3л. нова течност.Проблема решен.От дясно тръгва уж да затяга ,обаче трудно да се прецени от апарата ли е или от маркуча.Той обаче няма развиване от тръбата...всяки момент ще се откъсне заради корозията.Ще купувам медна тръба и ще съединявам някъде по купето.

От цялата работа какво излезе,ако имах 3800 паунда да ги дам при дилъра,щяха да сменят СБЦ модула и вероятно щяха да се обадят да искат още 1500 минимум за апарати и маркучи..


  • 0

#5 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 244 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано Вчера, 00:04

Драмата продължава с пълна сила...тресе като за последно между 110км/ч и 150км/ч.Предишния проблем е решен със задържането на колелото,но вече не знам какво да я правя тая баба.Тук е пълно с майстори включително и аз...смених гумите тресе.Върнах новите гуми,купих други,тресе.Проверяват джанти,идеални са,слагат гумите на други джанти идеални са.Слагат гумите на моите джанти ..идеални са.Вдигам 110км/ч тресе.Отидох на друг ,отново проверка на джанти и гуми,нов баланс пак тресе.Смених дискове и накладки,пак тресе.Купих нови лагери,пак тресе.Смених карета и лагер на кардан,пак тресе.Маслото е на ниво и сменено на кутията,пак тресе.Натоварена или само с мен тресе на изкачване и на спускане.На ляв завой и на десен с висока скорост пак тресе.Обороти не играят на изкачване или спускане...кутията е добре.От място с цялата газ до 110км/ч не тресе.Плавно вдигане на скорост до 110км/ч не тресе.Задните лагери,гуми,джанти са абсолютно добре.Трите тампона :скорости и двигател са нови.Има съвсем лека драскотина на главината /шенкела/на предно ляво колело,видя се при смяната на лагер,но каква е вероятноста лагера да не ляга добре и да тресе?Лагерите ги затегнаха с онзи "изгъзен" уред,тоест е в норма.Даже се връщах за проверка.

Около мен тук в Англия вече им се повръща от мен,август месец все пак и в България гледаха гумите и джантите.smile.png

Няколко тъпи въпроса:

Може ли да тресе от рейката,въпреки равномерното износване на гуми и перфектен реглаж на моста?Не знам как се проверява за луфт,на един реглаж ,уж затегнаха болта за да обере луфта.

Може ли да тресе от дефернциала или от полуоските въпреки,че се усеща на волана?

Пред отказване съм от CLS-а защото това е най-използваната скорост 110-130км/ч ,а пътувам всеки ден по много мили и вече ми идва на туба с бензин на някоя ливада..


Този пост е редактиран от Linkestis: Вчера, 00:06

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни