Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Сериозен проблем със задно колело!!!


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 07 март 2025 - 15:15

Здравейте,драмата започна със леки вибрации след 100км/ч.От три сервиза я караха и казват карета и лагер.И от там се започна със смяна на висящ лагер и карета..Вибрациите продължиха.От три дни имам чувството,че ще паднат задните колела.Този път я качихме на подемник с включен Дино режим.Положението е страшно...направо ще падне от подемника.Оказва се обаче,че задно ляво колело остава блокирано и се върти само дясното.Свалихме апарата.Буталото се движи свободно и е като ново.Водачите и те.Крачната е сравнително нова...лагера и той.Сменихме накладките за всеки случай.Пуснахме я пак в Дино режим върти само дясно а лявото е блокирало със силни вибрации.Тоест дефа се мъчи и върти само дясно колело.Отпускаш леко с отверка апарата и всичко е перфектно.Натискаш спирачката даваш газ...и същата работа.Няма грешки със Стар и Лаунч.На живи данни отчита скорост и на 4те колела.Без да отпуснеш апарата с отверка в Дино режим и в нормален ,ляво колело е блокирало и има вибрации.СБЦ помпата работи нормално.Крачната също,апарата два пъти го проверихме.Източихме малото от дефа..като ново е.Наляхме ново.Проблема определено според мен идва от АБС,но пък не записава грешки или каквито и да е проблеми...Остава да отида при дилър но там е по 300 паунда на час само да разберат проблема,без да поправят нещо.Тоест по-добре да отиде за скраб.Имате ли някакви идеи какво се случва?Благодаря


Този пост е редактиран от Linkestis: 07 март 2025 - 15:16

  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 546 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 08 март 2025 - 16:52

Запушен спирачен маркуч може да е


  • 1

сесшисе ?


#3 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 14 март 2025 - 00:24

Смотаняците от Мерцедес искат 2600 паунда за SBC модул,без монтажа му.Категорични са без да видяха автомобила,че е от него.Измъкват се ,че само определени кодове за грешка покриват,въпреки ,че от Германия официалния бюлетин е 25 години след продажба като не уточняват никакви кодове а дават общо...има ли проблем...смяна.Да ама ангилизите са долна нация...

Два сервиза казват апарат и маркуч.Взел съм 3л течност,спирачен апарат и два задни маркуча.Ако не се реши проблема отива на боклука.Тъкмо смених 4ри пружини с амортесьори Билщайн,оригинална лястовица,карета на кардана и лагера,масло скорости,масло двигател,два предни носача и шарнири,ЕГР,дпф сензора,4ри нови гуми...и 5 дни след всички смени ..греда..


Този пост е редактиран от Linkestis: 14 март 2025 - 00:24

  • 0

#4 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 16 март 2025 - 20:53

Нов спирачен апарат,маркуч и 3л. нова течност.Проблема решен.От дясно тръгва уж да затяга ,обаче трудно да се прецени от апарата ли е или от маркуча.Той обаче няма развиване от тръбата...всяки момент ще се откъсне заради корозията.Ще купувам медна тръба и ще съединявам някъде по купето.

От цялата работа какво излезе,ако имах 3800 паунда да ги дам при дилъра,щяха да сменят СБЦ модула и вероятно щяха да се обадят да искат още 1500 минимум за апарати и маркучи..


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...