Как се разглобява вентилаторчето на парното на 124
Започната от martell, 18 мар 2006 - 15:11:39
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 март 2006 - 19:51
само искам да ти кажа, че за сваляне на табло дадох 150 лв януари месец и никога не бих се захванал сам - т.е. ще ми трябва поне още един човек да гледа и да снима докато го свалям. а също трябва и гараж и поне два дни време.
#17
Публикувано 25 март 2006 - 00:14
Ето още няколко снимки:
Може би забелязвате на тази:
1
,че изглежда моторчето е сменяно(кабелите са различни, а изолирбанда не е от завода).
Ето и фирмата производител:
2
3
4
Решил съм и ще го свалям това табло утре. Дано го сваля за цял ден без да обезобразя колата. Но нямам друг избор. Ако някой може да помогне с инфо ще съм благодарен.
Може би забелязвате на тази:
1
,че изглежда моторчето е сменяно(кабелите са различни, а изолирбанда не е от завода).
Ето и фирмата производител:
2
3
4
Решил съм и ще го свалям това табло утре. Дано го сваля за цял ден без да обезобразя колата. Но нямам друг избор. Ако някой може да помогне с инфо ще съм благодарен.
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#18
Публикувано 25 март 2006 - 13:31
Veni, Благодаря ти за съветите. Напълно си прав, че не трябва да се прибързва.
Но както казваш ти- гледах го вече 10 пъти. Сега преди да започна да разглобявам пак ще разгледам, но просто няма начин да се разглоби това чудо без да се извади цялото нещо откъм таблото. Почти съм сигурен, че инталианците са го сменили и затова се получава така при мен.
Що се отнася до мен- аз съм техническа натура и умея да ги виждам нещата.
Ще ви пиша пак като има нещо ново!
Благодаря на ВСИЧКИ, които изказахте мнение, за да ми помогнете!
Но както казваш ти- гледах го вече 10 пъти. Сега преди да започна да разглобявам пак ще разгледам, но просто няма начин да се разглоби това чудо без да се извади цялото нещо откъм таблото. Почти съм сигурен, че инталианците са го сменили и затова се получава така при мен.
Що се отнася до мен- аз съм техническа натура и умея да ги виждам нещата.
Ще ви пиша пак като има нещо ново!
Благодаря на ВСИЧКИ, които изказахте мнение, за да ми помогнете!
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#19
Публикувано 25 март 2006 - 15:35
Снимай! да може после и ние да видим за какво става на въпрос
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#20
Публикувано 26 март 2006 - 00:32
Преди малко се разрових и се оказа, че тази италианска фирма DIAVIA предлага климатици за много модели европейски автомобили, който заводски нямат климатик.
Явно при мен предишните собственици са се възползвали от офертата.
Иначе свалих таблото, но сега предстои още по-трудното - как да разглобя и извадя цялата система ( радиаторите за климатика и парното, пластмасите около тях и накрая кожуха с вентилаторчето). Ужасна работа, най-малкото защото нямам никаква идея от къде да започна. Но утре ще му мисля.
Явно при мен предишните собственици са се възползвали от офертата.
Иначе свалих таблото, но сега предстои още по-трудното - как да разглобя и извадя цялата система ( радиаторите за климатика и парното, пластмасите около тях и накрая кожуха с вентилаторчето). Ужасна работа, най-малкото защото нямам никаква идея от къде да започна. Но утре ще му мисля.
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#21
Публикувано 26 март 2006 - 23:11
Днес разглобих тотално всичко. Добре, че дойде един съсед хладилен техник и ми изпомпа фреона от системата (иначе щеше да отлети в атмосферата ).
Моторчето е вече извадено от мястото си и утре ще го нося насам, натам да видя дали могат да ми го ремонтират, че и колектора му е доста удълбан... Ще потърся и втулки... Не знам дали стават от самарата, както пишеше в руския форум, защото моторчето не е на BOSCH, ами на някаква фирма SPAL.
Ето още няколко снимки, а като сглобявам ще правя повече:
1
2
3
Моторчето е вече извадено от мястото си и утре ще го нося насам, натам да видя дали могат да ми го ремонтират, че и колектора му е доста удълбан... Ще потърся и втулки... Не знам дали стават от самарата, както пишеше в руския форум, защото моторчето не е на BOSCH, ами на някаква фирма SPAL.
Ето още няколко снимки, а като сглобявам ще правя повече:
1
2
3
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#22
Публикувано 27 март 2006 - 10:03
На това му се вика да ти извадят сливиците откъм г*за, ама карай...
Колега, нямаш ли снимкии с малко по-добро качество, че изкам да разгледам нещо под таблото, както е свалено?
Колега, нямаш ли снимкии с малко по-добро качество, че изкам да разгледам нещо под таблото, както е свалено?
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#23
Публикувано 27 март 2006 - 10:43
Ще направя още снимки, няма проблем. Но в момента и други неща са ми наглавата и днес сигурно няма да ми остане време. Да се надяваме, че утре ще ги направя и ще ги покажа. Това е засега.
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#24
Публикувано 26 май 2006 - 20:55
МАЙКА МУ ПЛАЧЕ МИ СЕ ВСЕ ЕДНО СИ ЧЕТА МОЯ ПРОБЛЕМ ЯСНО Е ВЕЧЕ КАКВО МЕ ЧАКА УТРЕ ...
#25
Публикувано 29 май 2006 - 23:01
Само да направя едно уточнение след толкова време- МОТОРЧЕТО СИ Е НА BOSCH. Смениха ми втулките и колектора и засега работи нормално. Надявам се да изкара още 10 години
Направи ми го един майстор в края на ул. Раковска- като се тръгне от ул. Колзлодуй по Раковска, мисля първата пряка от дясно- точно на ъгъла има табела на работилницата. Занимават се най-вече с ремонт на вентилатори за парното. Мисля че си разбират от работата.
Направи ми го един майстор в края на ул. Раковска- като се тръгне от ул. Колзлодуй по Раковска, мисля първата пряка от дясно- точно на ъгъла има табела на работилницата. Занимават се най-вече с ремонт на вентилатори за парното. Мисля че си разбират от работата.
СГОВОРНА ДРУЖИНА, ПЛАНИНА ПОВДИГА.
#26
Публикувано 29 май 2006 - 23:10
Колко ти взеха за всичко?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни