Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes W211 e500 проблем


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 02 февруари 2025 - 14:43

Здравейте! Колата е е500 306кс М113.
Проблема е следния, колата има газ, но преди ден наби чек енджин, изгаси цилиндри и изгасих двигателя. След стартиране чека остана и в купето се усещаше претрисане. Закачих я веднага на стар диагностика и ми показва крайна задна дясна ламбда сонда че е дала дефект. Колата е с катализатори и гърнета(единствено съм си сложил кът офф клапа). Изтрих грешката и дадох на живи данни да видя какви стойности дава тази сонда и бяха доста ниски. Та въпроса ми е дали това тресене/претрисане е в следствие на тази сонда или да проверявам и друго компоненти. Другия въпрос е , ако се окаже че наистина е там проблема, да купувам ли друга сонда или да си я спра софтуерно ? Благодаря предварително
  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 02 февруари 2025 - 17:09

Аз бих си купил нова сонда

софтуерно гасене, само като верменно решение, докато ти дойде чарка


Този пост е редактиран от Bogi: 02 февруари 2025 - 17:12

  • 0

сесшисе ?


#3 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2025 - 18:10

На бензин или на газ гаси цилиндър. Каква точно грешка за ламдата е записала. Ламдите трябва да работят на 1volt и в границите около него. От скоро ли има газ колата.


Sent from my 23127PN0CG using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#4 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 02 февруари 2025 - 19:50

И на бензин и на газ го прави. Колата не е от скоро с газ. Още при предишния собственик е слагана. Преди 8к км съм сменил всички свещи. Грешката която беше записала ще я погледна утре. Стойностите по спомен бяха около 0,6/7.
  • 1

#5 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2025 - 00:18

Единично гасене ли е било на цилиндъра или периодично е почнала да го гаси и дали е един и същи или различни. Провери кабелите как са или бубините ако е периодично и е един същ цилиндър размени бубините с някоя друга и виж дали проблема ще се прехвърли на другия цилиндър.
Ако е някоя като първите 3 от снимката тях си ми ги записва още преди да има газ колата и не светва чека за тях, сондите си работят, но поради стареенето на сондата корекциите излизат извън норма. Не казвам че не са за смяна но ще ги сменя по нататък и 4 те навенъж.6923e26c9a030c5199ab46a1c0b51fc6.jpg

Sent from my 23127PN0CG using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#6 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 03 февруари 2025 - 00:30

Утре ще ходя при майстора та ще снимам какво е записала. Нямам представа относно гасенето на цилиндри. Светна чека и я усетих че изгаси цилиндри. На диагностика излиза ламбда сонда. Изчистих грешките и тръгнах на бензин и след няма и 40км отново във високите обороти наби чек и отново същата грешка даде и пак изключи цилиндри
  • 0

#7 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 03 февруари 2025 - 20:39

Гаси само 5ти цилиндър но днес при прочитане излиза не само задна дясна но и предна дясна. Изолирах задната тъй като тя не отговаря за смесообразуването покарах я и за сега няма ядове и не записва грешки но все още се усеща минимално притрисане в купето без играене на обороти. Поръчал съм едната сонда. Така или иначе я записва за втори път. Сега въпроса е къде да търся проблема с лекото притрисане ?
  • 0

#8 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 281 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2025 - 11:02

По принцип М113 си едно леко клатене на празен ход.
Разменете бобините с някой друг цилиндър за да се еиди дали гасенето ще иде на другия.

Sent from my 23127PN0CG using Tapatalk

Този пост е редактиран от slavimaster: 04 февруари 2025 - 11:03

  • 0

1110907.png


#9 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 04 февруари 2025 - 12:52

Точно леко приклащане има. За сега чек няма, ако пак се появи ще разменям бобините
  • 0

#10 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 12 февруари 2025 - 10:24

Оставих я в сервиз. Работата не е добре хич. В задния катализатор температурата е ужасно голяма. 3/5 цилиндър бият мисфайър което тепърва ще се уточнява от бобини или свещи е. Ще се мери и компресия защото с тази газ мотора може и да е с позаминало покритие на цилиндрите и затова също да бие мисфайър. Колата ба студено върви без грешка. Влезе ли в работна температура започват мисфайърите на въпросните цилиндри
  • 0

#11 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 977 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 12 февруари 2025 - 15:14

Има добра новина колега и тя е че все има вариант за ремонт или смяна на двигател в краен случай.
Ремонтирай и карай.

При новите коли мотора в коша и наникъде.
  • 0

#12 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 12 февруари 2025 - 16:39

Ако се стигне до голям ремонт на този двигател, определено ще се замисля дали да я правя. Бобини,свещи, кабели ще сменя ,но ако проблема е в износен мотор….
  • 0

#13 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 12 февруари 2025 - 20:26

А вариант газовото да ми върти тези номера ,тъй като прехвърля ли на газ става още по-зле ?
  • 0

#14 Despredy

Despredy

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Mercedes W211 E220 2003година
    Mercedes W211 E320 2004година 300кс

Публикувано 19 февруари 2025 - 20:31

Малко развитие по темата. След сваляне на цялата генерация първите катализатори бяха тотал щета. За сега колата е без катализатори (търси се цяла генерация ) колата върви доста повече и е една идея по спокойна но все още леко се усеща потрепване. Няма записване на мисфайъри вече.
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни