Здравейте, колата ми загасна в движение след което не пали и се пуска перката на макс съпроводено с грешки на Esp, Abs и т.н.
След обстоен преглед на релета/бушони на SAM-d не е намерено проблемно реле или бушон(сменени за проба от същата изрядно работеща колал. И двете релета за КОНТАКТ и стартер съм ги задействал на ръка и колата на контакт върти, но не пали не отчита обороти на двигателя. Не винаги се пуска перката и когато не се пусне при опит за старт прави цък-цък и дригателя мърда (превърта) леко докато не пусна ключа! Мерил съм двигателния сноп за маси и за + всичко е наред, само 19 пин дава малко по-ниско напрежение (с 0.6 V)
Датчик Колянов вал също е в нормите замерен.
EZS/EIS позволява палене и чете ключа, оторизира ECU.
Прочетох я на диагнозата и искарва грешки за
подгревно реле - мерих всички свещи са в допустимите ohm,
Записва, не винаги загуба на комуникация между
ECU и модул ESP
ECU и TCM
ECU и IC/KI
Проверих заден Sam няма видими след от корозия (без да го свалям и разглабям)
Свален и разглобен SAM D модул
Наличие на корозия от вода по връзките и бушонните контакти
Започнал съм да го почиствам и мисля за запоя всички крака, тъй като са без спойки (пресовани са) и ме съмнява лоша връзка!
Проверен модул захранване, без видими проблеми!
Проверен модул комуницакия CGW без видими проблеми!Запоени крака на контакти които са пресовани!
Преди време също ми направи 1-2 проблем при ровене с диагностиката да загасне или при продължително време на контакт да не иска да запали ама си въртеше!
Давайте идей който се е сблъсква с проблем като моя и също така за човек който ще ми оправи колата без да смени 100 неща излишно, намирам се в гр. Пловдив!
W211 E320CDI 204к загасна в движение и не пали
Започната от daniyan, 08 яну 2025 - 10:07:55
Няма други мнения в тази тема
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни