След няколко дни започнах да разглобявам…. По едно време бях на кантар дали да не я пусна на части… брак та брак. Почваме от радиаторите… въобще беше някъв сбирщайн - няква част от дизели, челния маслен радиатор премахнат изцяло - някъв грозен маркуч на негово място, алтернатор от нещо си ( нищо общо с амг парт номер ) компресор на климатика от нещо си, естествено не работил от години. Що за клошар ще кара в дубай без клима ??? От там термостата от С класа купен от морга ( още с надписите ) свещите - оригинални чудиш се къде е електрода … всички вакуми аут, отзад вентилацията на картера лепена с тиксо… абе ревеш докато разглабяш. Направо се чудех как я вкарах на ход тая барака.
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво

радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи

та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6

Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок








Sent from my iPhone using Tapatalk