





Sent from my iPhone using Tapatalk
Публикувано 25 декември 2024 - 09:18
Публикувано 25 декември 2024 - 20:46
Публикувано 26 декември 2024 - 00:42
Честито !!
Следя с интерес.
сесшисе ?
Публикувано 26 декември 2024 - 01:12
Публикувано 26 декември 2024 - 09:41
Алтернатора беше от 320ка дизел. Работя само с онлайна по парт номера. Оригиналния си започва с 156 и няма аналог. Иначе на визия са еднакви. В интерес на истината релето е едно и също. А за дюзите има доста клипчета в нета как дефектират. Взех на бош по съвет на амг форумите ( пълен аналог са и се сменят на около 150к )Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?
Публикувано 26 декември 2024 - 11:48
Публикувано 26 декември 2024 - 18:25
Публикувано 26 май 2025 - 21:53
Публикувано 12 юни 2025 - 15:41
Определено ако се опитваш да правиш нещата както трябва по един проект, бюджетът бързо може да ескалира. Налага се, освен директните промени, да подменяш и свързани агрегати и части.
При мен за един тъп диф се наложи да сменя и полуоските и диф-а, заедно с лагерите на главините, тампони разни и семиринги, и това беше сравнително прост проект.
Аз не знам дали бих сменял алтернатора на твое място, ако е Мерцедес, здрав е, работи безпроблемно и е с необходимата мощност.
От снимката на ваносите не разбрах какъв е проблема, просто не съм разглобявал такъв ванос - фиксиран е бил вариатора ли? Май виждам гайки подложени там
Този пост е редактиран от Subsonic: 12 юни 2025 - 15:43
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни