Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проектче Е63ка М156


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 896 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 декември 2024 - 09:18

Винаги съм искал да имам истинско атмосферно АМГ и случайно мернах в нета обява за Дубайска принцеса с катастрофа… Разбрахме се за цената със собственика и от там на канали в КАТ, регистрирах я ударена и е с номера, но стикер спряна от движение. Вътре красота - претапициран салон, двд отзадзе, преправена на фейс, карбон цял пакет истински… И аз като повечето си мислех, че от Дубай я е карал някой богат Араб, обаче като я отворих се оказа че е била в най бедния араб чистач в Дубайско… тотален скраб и гроб. Но както повечето знаят тук аз съм инат и разполагам с бюджет за хобито ми. Качвам снимки на какво дойде. После ще накачвам как върви. 530aa27cdc2e00797a0eb9f3d80c6b38.jpg
541678fd60f29333dea1487a2af5ba98.jpg
8c883f1eb5dfea7f251ed7337dbaef7f.jpg
5aac6f236ad12d36cde38c373a864701.jpg
1cf689ad491b9bddc41bb52c17c1612c.jpg
3b468671a75034173836cd0e49d373f2.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 896 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 25 декември 2024 - 20:46

След няколко дни започнах да разглобявам…. По едно време бях на кантар дали да не я пусна на части… брак та брак. Почваме от радиаторите… въобще беше някъв сбирщайн - няква част от дизели, челния маслен радиатор премахнат изцяло - някъв грозен маркуч на негово място, алтернатор от нещо си ( нищо общо с амг парт номер ) компресор на климатика от нещо си, естествено не работил от години. Що за клошар ще кара в дубай без клима ??? От там термостата от С класа купен от морга ( още с надписите ) свещите - оригинални чудиш се къде е електрода … всички вакуми аут, отзад вентилацията на картера лепена с тиксо… абе ревеш докато разглабяш. Направо се чудех как я вкарах на ход тая барака.
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво :) радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи :) та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6 :)
Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок :)35aba793c005fc2321f872016b2def58.jpg
797bf3afb8bf41b195d354569aa946fd.jpg
b993fa5becca732aee831c02f59a29e6.jpg
0fbfd33847f2f6708f15cd5c489cf52f.jpg
39f34d7f4468b1711c5877592eda1d3f.jpg
4acacfe2c0716ebb3cea10ed8b2a24df.jpg
e993fb1f9941e10e62ff7081107dfa44.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#3 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано Вчера, 00:42

Честито !!

Следя с интерес.


  • 0

сесшисе ?


#4 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 827 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано Вчера, 01:12

Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?
  • 0

#5 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 896 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано Вчера, 09:41

Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?

Алтернатора беше от 320ка дизел. Работя само с онлайна по парт номера. Оригиналния си започва с 156 и няма аналог. Иначе на визия са еднакви. В интерес на истината релето е едно и също. А за дюзите има доста клипчета в нета как дефектират. Взех на бош по съвет на амг форумите ( пълен аналог са и се сменят на около 150к )


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 896 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано Вчера, 11:48

Така, след като проклех всички арабски майстори пипали в коша и смених 99% от буксите, пооправих моторната инсталация от напукване и смених бая кабелаж се прехвърлих вътре в купето. Там… пак е работил арабския гений. Всички ербеци бяха гърмяли , всички ама всички. Нямаше завеси, всички колани гръмнаили включително и двата в таблото… викам си ок имам донор, там всичко е здраво. И се започна. Свалих таблото , ковто беше китосвано за скриване на напуканото и тапицирана в няква псевдо кожа ( тия дни ще го метна на кофите ) и отдолу… чудо. Резани букси, връзвани съпротивления, видяхте как е преправян предния бушонен модул и пиропатрона с кабели. Естествено взех блок от Литва за 10€ и купих нов пиропатрон от Китайците. Смених всички колани и бегове и се почна едно кодиране… неще и неще да върже. За съжаление на ербега няма SCN или поне не можах да го подкарам аз. Все даваше грешен кодинг… и така на 10тия ден псуване най накрая нацелих всичко и всички стойности заспаха в норми. Щеше да стане лесно, ама проклетия блок на донора се оказа с различна букса от американчето … както и да е стана.. от там си викам така и така съм разковал тавана и таблото, я да сложа Команд 4.7. Купих з- около 200€ комплект с дисплея и от донора взех видео кабел… преправих кабелажа ( грешка в схемата на мерцедес с микрофоните ) оправих я с няколко проби и новото радио тръгна. Щях да сложа 5.1 , ама е с хармън и не ми се набиваше заради единия кар плей.
И така малко по малко с много чистене на пустинен прах и сменени килими от донора за няколко дни позатворих купето… естествено сменени бая неща и там и пак няколко хилядарки хвръкнаха за дреболии.. да ще продам стария команд и тн ама като приключа ще видя какво става за продажба. Качвам малко снимки на ситуацията9e730993c4f059845a82addcd8e5e224.jpg
b31161a04fdc84dc4a973f44c7c3dbb1.jpg
656c69624f2ad8e0c0dcbe35297f126e.jpg
fa24dae75f7a0478b2f5c7bc8639d102.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 974 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано Вчера, 18:25

Колега, адмирации за начинанието!
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни