Проектче Е63ка М156
Started by Krasi.Martinov, 25 Dec 2024 - 09:18:31
6 replies to this topic
#1
Posted 25 December 2024 - 09:18
Винаги съм искал да имам истинско атмосферно АМГ и случайно мернах в нета обява за Дубайска принцеса с катастрофа… Разбрахме се за цената със собственика и от там на канали в КАТ, регистрирах я ударена и е с номера, но стикер спряна от движение. Вътре красота - претапициран салон, двд отзадзе, преправена на фейс, карбон цял пакет истински… И аз като повечето си мислех, че от Дубай я е карал някой богат Араб, обаче като я отворих се оказа че е била в най бедния араб чистач в Дубайско… тотален скраб и гроб. Но както повечето знаят тук аз съм инат и разполагам с бюджет за хобито ми. Качвам снимки на какво дойде. После ще накачвам как върви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 25 December 2024 - 20:46
След няколко дни започнах да разглобявам…. По едно време бях на кантар дали да не я пусна на части… брак та брак. Почваме от радиаторите… въобще беше някъв сбирщайн - няква част от дизели, челния маслен радиатор премахнат изцяло - някъв грозен маркуч на негово място, алтернатор от нещо си ( нищо общо с амг парт номер ) компресор на климатика от нещо си, естествено не работил от години. Що за клошар ще кара в дубай без клима ??? От там термостата от С класа купен от морга ( още с надписите ) свещите - оригинални чудиш се къде е електрода … всички вакуми аут, отзад вентилацията на картера лепена с тиксо… абе ревеш докато разглабяш. Направо се чудех как я вкарах на ход тая барака.
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6
Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок
Sent from my iPhone using Tapatalk
И се започна… изхвърлих всичката карантия от коша. Междувременно купих една Е63ка без двигател и скорости от германия но без удари и в перфектно състояние за донор на части ( та ще продавам скоро от нея спирачни апарати, генерация и тн.
Почнах да де оглеждам за части втора уп… ама за АМГ се оказа леко тегаво радиаторите са супер скъпи нови а втора уп още по скъпи та естествено взех чисто нови от Ивай Жет. Предния мост и окачването си го взех от донора заедно с някои сензори. Маркучите маслените за АМГ също се оказаха доста скъпички —— средно 450лв бройката а да 5-6
Радиаторната сглобка е 6-8 бона не помня че ми се плаче. Втора уп взех перката за около 900 кинта от 2018г само. Беше ми здрав единия маслен радиатор. Клошара дубаец беше купил перка радиаторна от 220д и естествено нищо общо като мощност. По мотора… нов термостат, исках и нова водна помпа ( ама тая си беше ок , а и новата е 1500лв ) , нов алтернатор , нови 8 дюзи и свещи, дост- труд, доста уплътнения ( всичко с логото е скъпо много ) И така в другия пост ще кажа какво още ме подлуди… но много голям варел нацелих , поне мотора работи ок
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted Yesterday, 00:42
Честито !!
Следя с интерес.
сесшисе ?
#4
Posted Yesterday, 01:12
Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?
#5
Posted Yesterday, 09:41
Алтернатора беше от 320ка дизел. Работя само с онлайна по парт номера. Оригиналния си започва с 156 и няма аналог. Иначе на визия са еднакви. В интерес на истината релето е едно и също. А за дюзите има доста клипчета в нета как дефектират. Взех на бош по съвет на амг форумите ( пълен аналог са и се сменят на около 150к )Дюзи защо сменя?
За алтернатора на 100% ли си сигурен, че не е за колата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Posted Yesterday, 11:48
Така, след като проклех всички арабски майстори пипали в коша и смених 99% от буксите, пооправих моторната инсталация от напукване и смених бая кабелаж се прехвърлих вътре в купето. Там… пак е работил арабския гений. Всички ербеци бяха гърмяли , всички ама всички. Нямаше завеси, всички колани гръмнаили включително и двата в таблото… викам си ок имам донор, там всичко е здраво. И се започна. Свалих таблото , ковто беше китосвано за скриване на напуканото и тапицирана в няква псевдо кожа ( тия дни ще го метна на кофите ) и отдолу… чудо. Резани букси, връзвани съпротивления, видяхте как е преправян предния бушонен модул и пиропатрона с кабели. Естествено взех блок от Литва за 10€ и купих нов пиропатрон от Китайците. Смених всички колани и бегове и се почна едно кодиране… неще и неще да върже. За съжаление на ербега няма SCN или поне не можах да го подкарам аз. Все даваше грешен кодинг… и така на 10тия ден псуване най накрая нацелих всичко и всички стойности заспаха в норми. Щеше да стане лесно, ама проклетия блок на донора се оказа с различна букса от американчето … както и да е стана.. от там си викам така и така съм разковал тавана и таблото, я да сложа Команд 4.7. Купих з- около 200€ комплект с дисплея и от донора взех видео кабел… преправих кабелажа ( грешка в схемата на мерцедес с микрофоните ) оправих я с няколко проби и новото радио тръгна. Щях да сложа 5.1 , ама е с хармън и не ми се набиваше заради единия кар плей.
И така малко по малко с много чистене на пустинен прах и сменени килими от донора за няколко дни позатворих купето… естествено сменени бая неща и там и пак няколко хилядарки хвръкнаха за дреболии.. да ще продам стария команд и тн ама като приключа ще видя какво става за продажба. Качвам малко снимки на ситуацията
Sent from my iPhone using Tapatalk
И така малко по малко с много чистене на пустинен прах и сменени килими от донора за няколко дни позатворих купето… естествено сменени бая неща и там и пак няколко хилядарки хвръкнаха за дреболии.. да ще продам стария команд и тн ама като приключа ще видя какво става за продажба. Качвам малко снимки на ситуацията
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Posted Yesterday, 18:25
Колега, адмирации за начинанието!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users