Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при първо палене S500 w221


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 31 октомври 2024 - 09:15

А при газ до дупка, дърпа ли ?


Дърпа си доволно, мен ме съмнява дали не е някакъв клапан, който спира горивото да се връща назад към резервоара, уж нещо такова имаше едно време на един голф дето карах, връщаше бензина назад и затова не палеше, ако не давах 2 пъти на контакт, за да подкачи горивото.
  • 0

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 ноември 2024 - 14:23

Няма обратно гориво. Още при предното поколение мотори от резервиара тръгва само един маркуч - всичко е интегрирано в кошниците в резервоара и излишното гориво се връща още там.

 

Можеш да провериш какво е налягането в рейката, трябва да има извод в края.


  • 0

#18 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 518 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 09 ноември 2024 - 16:34

Клапана дето държи нялягането може да е на самата помпа, и затова колегата споделя че смяна на помпата решава проблема. Незнам ?


  • 0

сесшисе ?


#19 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 12 ноември 2024 - 14:29

Няма обратно гориво. Още при предното поколение мотори от резервиара тръгва само един маркуч - всичко е интегрирано в кошниците в резервоара и излишното гориво се връща още там.

Можеш да провериш какво е налягането в рейката, трябва да има извод в края.


Демек проблемът е в една от двете кошници ии трябва да сменя и двете, защото не се знае от коя е драмата ?
  • 0

#20 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 402 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2024 - 10:22

Демек проблемът е в една от двете кошници ии трябва да сменя и двете, защото не се знае от коя е драмата ?

 

Ами, аз лично ги смених и двете. Изобщо не съм се опитвал да разбера в коя точно е проблема, макар че лявата просто прехвърля горивото от едната страна на резервоара в дясната.

Горивният филтър също е вграден в едната от двете помпи, при мен също беше станал леш....

Не е кой знае каква занимавка смяната, на мен ми отне около час.


  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 ноември 2024 - 11:02

Въпросът е дали налягането на горивото е проблема.

 

Газовата спира бензиновите дюзи и помпата работи под по-голям товар, тъй като няма консумация. Възможно е да е сдала багажа, тя или регулатора за налягане.

 

Ако премериш налягането на рейката дали стига поне 3-3.5 бара ще имаме повече жокери.


  • 0

#22 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 402 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2024 - 15:58

Газовата спира бензиновите дюзи и помпата работи под по-голям товар, тъй като няма консумация. 

 

При повечето газови не би ли трябвало да изключва бензиновата помпа когато е на газ?


  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 ноември 2024 - 20:02

Мисля, че всички газови инжекциони оставят помпата да работи и спират само бензиновите дюзи.

Този пост е редактиран от Subsonic: 16 ноември 2024 - 20:03

  • 0

#24 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 30 ноември 2024 - 16:28

Имал съм подобен проблем с чисто нова помпа Пиербург при M112 - не държеше налягане и сутрин доста въртеше колата докато запали. Мери се налягането в рейката ако след минута е спаднало много значи е това.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни