Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при първо палене S500 w221


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 24 октомври 2024 - 06:55

Здравейте колеги, сутринта на студено при първото въртене, колата не запали, върнах ключа,завъртях и запали. На диагностика не показва нищо.
  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 24 октомври 2024 - 12:50

Само веднъж ли го направи този номер?
  • 0

#3 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 24 октомври 2024 - 13:32

Само веднъж ли го направи този номер?


Само веднъж пробвах да запаля и не запали и при следващия опит, веднага запали. Иначе вчера я купих и не знам дали е редовен номер, утре ще пробвам пак сутринта. Естествено предишния собственик твърди, че не го е правила.
  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 24 октомври 2024 - 17:25

Само веднъж пробвах да запаля и не запали и при следващия опит, веднага запали. Иначе вчера я купих и не знам дали е редовен номер, утре ще пробвам пак сутринта. Естествено предишния собственик твърди, че не го е правила.


Кой модел е? Бензин или дизел? Карай засега да се види какво ще излезе.
Сигурно ще излезе нещо но покарай малко.
  • 0

#5 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 24 октомври 2024 - 18:47

Кой модел е? Бензин или дизел? Карай засега да се види какво ще излезе.
Сигурно ще излезе нещо но покарай малко.


S500 388коня е, от сутринта не я бях палил повече и към 16:00 запали без проблем. Забравих да спомена, че до вчера работеше с кейлес бутона и ключа, а днес я палих с другия ключ, който няма кейлес функция и се слага в гълтача, преди да запаля изписа key not detected, таа ще видиме утре сутрин как ще е, дали просто е трябвало да си разпознае ключа.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 октомври 2024 - 22:54

Май не е разпознало ключа. Следи дали ще се повтори.


  • 0

#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 516 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 25 октомври 2024 - 01:45

Честито за покупката !


  • 0

сесшисе ?


#8 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 25 октомври 2024 - 07:23

Май не е разпознало ключа. Следи дали ще се повтори.


Най-вероятно да, защото днес запали веднага, и го нямаше тоя надпис key not detected.

Честито за покупката !


Благодаря колега !
  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 25 октомври 2024 - 09:01

Когато се прояви проблема и не запали, стартера въртеше ли?
  • 0

#10 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 25 октомври 2024 - 12:10

Когато се прояви проблема и не запали, стартера въртеше ли?


Да интересното е, че въртеше, въртя, въртя, сама спря, върнах ключа и завъртях пак и запали от раз. Но от тогава повече не ми е изписвало, че не засича ключа, а този с който палих, когато не запали от първия път, не е кейлес, рой е обикновен, защото на стария собственик не са му се давали пари за кейлес ключ и единия е обикновен
  • 0

#11 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 26 октомври 2024 - 08:03

Ъпдейт, пак се получава същото, като навън е студено, при първото завъртане не пали и при второто запалва
  • 0

#12 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 401 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2024 - 13:51

При мен се е случвало 2 пъти:

 

При първия се наложии да сменям компютър, при втория - горивна помпа. Те са две де, смених ги и двете да си ми е спокойно.

 

Относно втория ключ - имай предвид, че се случва "гълтача" да се прецака от някой китайски клонинг.

Един ключ от Силвърстар излиза към 700-800 лева по спомени.

 

При мен има друг проблем, ама не ми е останало време да отида:

Със стария ключ (кутийката му е много зле) - keyless бутоните на багажника си работят перфектно.

С новия, при това - оригинален не работят. Или изписва Key not detected, или Key is still in vehicle.

Иначе и с двата си пали от бутона вътре без никакъв проблем.

А бутоните на вратите са умишлено откачени.


  • 0

#13 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 29 октомври 2024 - 05:48

При мен се е случвало 2 пъти:

При първия се наложии да сменям компютър, при втория - горивна помпа. Те са две де, смених ги и двете да си ми е спокойно.

Относно втория ключ - имай предвид, че се случва "гълтача" да се прецака от някой китайски клонинг.
Един ключ от Силвърстар излиза към 700-800 лева по спомени.

При мен има друг проблем, ама не ми е останало време да отида:
Със стария ключ (кутийката му е много зле) - keyless бутоните на багажника си работят перфектно.
С новия, при това - оригинален не работят. Или изписва Key not detected, или Key is still in vehicle.
Иначе и с двата си пали от бутона вътре без никакъв проблем.
А бутоните на вратите са умишлено откачени.


Като дам на контакт и върна контакта, и след това завъртя, си пали веднага. Явно помпата е тръгнала.
  • 0

#14 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 401 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2024 - 23:37

Помпата се проверява лесно като се замери налягането на горивната рейка.

Иначе симптоите бяха подобни - или не пали от първия път, или пали трудно.

Накрая просто отказа да запали изобщо.


  • 0

#15 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 516 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 31 октомври 2024 - 01:32

Като дам на контакт и върна контакта, и след това завъртя, си пали веднага. Явно помпата е тръгнала.

 

А при газ до дупка, дърпа ли ?


  • 0

сесшисе ?





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни