Проблем при първо палене S500 w221
Started by Martinmw203, 24 Oct 2024 - 06:55:30
22 replies to this topic
#1
Posted 24 October 2024 - 06:55
Здравейте колеги, сутринта на студено при първото въртене, колата не запали, върнах ключа,завъртях и запали. На диагностика не показва нищо.
#2
Posted 24 October 2024 - 12:50
Само веднъж ли го направи този номер?
#3
Posted 24 October 2024 - 13:32
Само веднъж ли го направи този номер?
Само веднъж пробвах да запаля и не запали и при следващия опит, веднага запали. Иначе вчера я купих и не знам дали е редовен номер, утре ще пробвам пак сутринта. Естествено предишния собственик твърди, че не го е правила.
#4
Posted 24 October 2024 - 17:25
Само веднъж пробвах да запаля и не запали и при следващия опит, веднага запали. Иначе вчера я купих и не знам дали е редовен номер, утре ще пробвам пак сутринта. Естествено предишния собственик твърди, че не го е правила.
Кой модел е? Бензин или дизел? Карай засега да се види какво ще излезе.
Сигурно ще излезе нещо но покарай малко.
#5
Posted 24 October 2024 - 18:47
Кой модел е? Бензин или дизел? Карай засега да се види какво ще излезе.
Сигурно ще излезе нещо но покарай малко.
S500 388коня е, от сутринта не я бях палил повече и към 16:00 запали без проблем. Забравих да спомена, че до вчера работеше с кейлес бутона и ключа, а днес я палих с другия ключ, който няма кейлес функция и се слага в гълтача, преди да запаля изписа key not detected, таа ще видиме утре сутрин как ще е, дали просто е трябвало да си разпознае ключа.
#6
Posted 24 October 2024 - 22:54
Май не е разпознало ключа. Следи дали ще се повтори.
#7
Posted 25 October 2024 - 01:45
Честито за покупката !
сесшисе ?
#8
Posted 25 October 2024 - 07:23
Май не е разпознало ключа. Следи дали ще се повтори.
Най-вероятно да, защото днес запали веднага, и го нямаше тоя надпис key not detected.
Честито за покупката !
Благодаря колега !
#9
Posted 25 October 2024 - 09:01
Когато се прояви проблема и не запали, стартера въртеше ли?
#10
Posted 25 October 2024 - 12:10
Когато се прояви проблема и не запали, стартера въртеше ли?
Да интересното е, че въртеше, въртя, въртя, сама спря, върнах ключа и завъртях пак и запали от раз. Но от тогава повече не ми е изписвало, че не засича ключа, а този с който палих, когато не запали от първия път, не е кейлес, рой е обикновен, защото на стария собственик не са му се давали пари за кейлес ключ и единия е обикновен
#11
Posted 26 October 2024 - 08:03
Ъпдейт, пак се получава същото, като навън е студено, при първото завъртане не пали и при второто запалва
#12
Posted 28 October 2024 - 13:51
При мен се е случвало 2 пъти:
При първия се наложии да сменям компютър, при втория - горивна помпа. Те са две де, смених ги и двете да си ми е спокойно.
Относно втория ключ - имай предвид, че се случва "гълтача" да се прецака от някой китайски клонинг.
Един ключ от Силвърстар излиза към 700-800 лева по спомени.
При мен има друг проблем, ама не ми е останало време да отида:
Със стария ключ (кутийката му е много зле) - keyless бутоните на багажника си работят перфектно.
С новия, при това - оригинален не работят. Или изписва Key not detected, или Key is still in vehicle.
Иначе и с двата си пали от бутона вътре без никакъв проблем.
А бутоните на вратите са умишлено откачени.
#13
Posted 29 October 2024 - 05:48
При мен се е случвало 2 пъти:
При първия се наложии да сменям компютър, при втория - горивна помпа. Те са две де, смених ги и двете да си ми е спокойно.
Относно втория ключ - имай предвид, че се случва "гълтача" да се прецака от някой китайски клонинг.
Един ключ от Силвърстар излиза към 700-800 лева по спомени.
При мен има друг проблем, ама не ми е останало време да отида:
Със стария ключ (кутийката му е много зле) - keyless бутоните на багажника си работят перфектно.
С новия, при това - оригинален не работят. Или изписва Key not detected, или Key is still in vehicle.
Иначе и с двата си пали от бутона вътре без никакъв проблем.
А бутоните на вратите са умишлено откачени.
Като дам на контакт и върна контакта, и след това завъртя, си пали веднага. Явно помпата е тръгнала.
#14
Posted 30 October 2024 - 23:37
Помпата се проверява лесно като се замери налягането на горивната рейка.
Иначе симптоите бяха подобни - или не пали от първия път, или пали трудно.
Накрая просто отказа да запали изобщо.
#15
Posted 31 October 2024 - 01:32
Като дам на контакт и върна контакта, и след това завъртя, си пали веднага. Явно помпата е тръгнала.
А при газ до дупка, дърпа ли ?
сесшисе ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users