Неравномерна работа (прекъсване) на мотора. Е500
Started by Martinmw203, 20 Sep 2024 - 16:51:48
23 replies to this topic
#1
Posted 20 September 2024 - 16:51
Здравейте, колата е Е500 м113 мотор, от няколко седмици колата на място работи много зле, прекъсва много, в момента в който тръгна и мина 500 метра, успокоява работата, докато не поработи пак 1-2 мин на място. На бензин прекъсването е много по-голямо отколкото на газ, бих казал, че на газ е на 80% незабележимо. Чистих бензинови дюзи, сменях свещи, бобини, кабели, промяна няма. ЕГР на колата от преди 2 години е затапен с някакви съчми някъде се слагали. Някой има ли идея от къде може да идва това прекъсване ? Колата не записва грешки, понеже заради затапения ЕГР софтуера така е направен, че грешки на мотора не записва.
#2
Posted 20 September 2024 - 17:40
ЕГР?
#3
Posted 20 September 2024 - 21:37
Егр-ът е затапен уж преди 2 години и след затапванвто не съм имал ядове
#4
Posted 20 September 2024 - 22:01
113 - ЕГР?
Какво е това, къде е, за какво служи?
Какво е това, къде е, за какво служи?
#5
Posted 20 September 2024 - 22:37
Голяма грешка, че сте му спрели всички DTC в компютъра...
Повечето майстори обичат израза "от всичко може да е", та в този случай - ще са прави
#6
Posted 21 September 2024 - 18:03
В 3 големи свериза, които се занимават само с мерцедеси ходих и на трите места като погледнаха таблиците, казаха че това е единствения вариант, за да не записва грешки за егр-а
#7
Posted 21 September 2024 - 22:05
Аве Марти, кви сервизи, кви пет лева, кви мерцедеси ве брат, кви егр-и, ти луд ли си,лошо ли ти е, температура ли имаш?
#8
Posted 22 September 2024 - 15:16
https://youtu.be/UjF...ApHvTA6gQBd7fLGето ти бе приятелю, като не можеш да помогнеш, не виждам защо трябва да пишем излишни коментари
#9
Posted 22 September 2024 - 16:04
софтуера така е направен, че грешки на мотора не записва.
Може ли да се върне пак да показва неизправностите ?
Аз бих направил това като стъпка номер едно.
сесшисе ?
#10
Posted 22 September 2024 - 18:23
Абе остави го тоя ЕГР бре човек, сложи ли са съчма в маркучлето между ел клапана и вакуумния актуатор, не е там проблема.
Виж какво са ти писали по горе - оправи си софта да записва грешки, че така няма кой да ти помогне.
Виж какво са ти писали по горе - оправи си софта да записва грешки, че така няма кой да ти помогне.
#11
Posted 22 September 2024 - 18:39
Може ли да се върне пак да показва неизправностите ?
Аз бих направил това като стъпка номер едно.
Имам си записан оригиналния, амаа тва значи, че трябва пак да отида на "мапер", дами върне оригиналния, да ми запамети сегашния ии после пак тая интервенция обратно
#12
Posted 23 September 2024 - 10:09
Имам си записан оригиналния, амаа тва значи, че трябва пак да отида на "мапер", дами върне оригиналния, да ми запамети сегашния ии после пак тая интервенция обратно
В случая - това е правилното решение.
Иначе, ако не записва кодове за грешки - и този, който е проектирал двигателя вероятно няма да може да установи къде точно се крие проблемът.
#13
Posted 25 September 2024 - 10:48
Ъпдейт, при изключване на буксите на бензиновите дюзи, колата продължава да работи на бензин, дюзите са чистени, но не са проверявани дали не изпускат като не им се подава импулс. Дали има вариант да е от тях ?
#14
Posted 25 September 2024 - 11:23
Как така работи с изключени бензинови дюзи, на колко дюзи?
#15
Posted 25 September 2024 - 19:40
Как така работи с изключени бензинови дюзи, на колко дюзи?
Три от едната страна и една от другата, понеже заради газта другите не могат да се изключат без да се разглоби рейката, на 4 изключени дюзи, работата на мотора не се променя по никакъв начин. Следователно, най-вероятно "пикаят" дюзите, преди няколко месеца ги прстих на ултразвук, прочистили са ги, обаче не аа ги надули да видят дали не изпускат и това го разбирам днес.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users