Откакто взех колата преди близо 2 години забиваше грешки в автомата заради временн алипса на сигнал или нереална стойност от сензор 2 - стандартен проблем на 722.9. Общо взето където пипне VDO, трева не никне .
С течение на времето грешките зачестиха и в един момент стана адски досадно автоматът да влиза в авариен режим, защото спира да превключва и остава на предавката, на която е бил, отключва локъпа на хидрото и отказва да включи на задна докато не рестартираш от ключа.
Миналата седмица дадох платката за рециклиране и вече няма грешки, но остана един проблем, който се надявах да е бил свързан с датчиците - приплъзване при превключване от 3-та на 4-та.
Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?
Гледах кои пакети участват в 3-та и 4-та - съединители К1 и спирачен барабан B2. Възможно ли е да има проблем в соленоидите, които управляват К1 и В2?
Интересното е, че на другите предавки няма проблем. Единствено при преминаване от 3-та на 4-та приплъзва и качва оборотите, като понякога приритва като влезе 4-та. К1 участва и в 3-та, 4-та и 5-та.
С триене на адаптации става по-зле. След известно време и натрупване на адаптационни данни успява почти да се маскира и да изчезне, но ме притеснява, че нещо не е наред по механиката на кутията и ми се иска да го оправя без да сменям цяла кутия.
Този пост е редактиран от Subsonic: 17 септември 2024 - 16:21