Корозия на купето на С-класа
Started by indigen, 13 Jun 2007 - 12:13:22
6 replies to this topic
#1
Posted 13 June 2007 - 12:13
Колеги точно на багажника на С250 1995г. в областта около ключалкато имам малко набъбнала боя, съответно
заради ръжда. Заглеждам се по други цетки но досега не ми е направило впечатление това да е слабо място.
Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем?
На мойта цетка забелязвам на доста места миниатюрни точици в следствие действието на ръждата.
Има ли лекарство за този проблем, различно от цялостно пребоядисване?
Като казвам миниатюрни точици го разбирайте буквално, може и прекалено много да се вглеждам.
заради ръжда. Заглеждам се по други цетки но досега не ми е направило впечатление това да е слабо място.
Някой друг сблъсквал ли се е с подобен проблем?
На мойта цетка забелязвам на доста места миниатюрни точици в следствие действието на ръждата.
Има ли лекарство за този проблем, различно от цялостно пребоядисване?
Като казвам миниатюрни точици го разбирайте буквално, може и прекалено много да се вглеждам.
#2
Posted 13 June 2007 - 12:29
Такава ръжда около ключалката оправих,като изчегъртах с остра и малка отвертка ръждата,намазах с анти-корозионен грунд и като изсъхна добре лепнах с лепило Прома гумена шайба/не знам от какво?/ с подходящ външен и вътр. диаметър и дебелина около,или малко под 1мм.Ако не знаеш никога няма да кажеш,че не е фабрично!
А,малките точици с ръжда под тях ще станат по-големи...! Единственото решение освен цялостно пребоядисване е пак с малка часовникарска плоска отвертка да разчегърташ местата като натискаш надолу и въртиш отвертката,докато се махне ръждата!Получава се дупчица с диаметър около 2 мм,или 1,5мм-зависи от ширината на отвертката!После с клечка за зъби капваш хубава капка анти-корозионен грунд,и после пак по същия начин боя със същия цвят!Тва с боята го повтаряш 2-3 пъти,докато повърхностите се изравнят!АКо е металик последния път капваш лак!След 5-6 дена пастираш!Ще личи малко,но ще предпазиш купето,докато я пребоядисаш...или продадеш...! Внимавай,като чегърташ с отвертката да не ти се отплесне и да надереш боята!Предполагам,че колата е внос от Австрия-там ръждясват доста..!
А,малките точици с ръжда под тях ще станат по-големи...! Единственото решение освен цялостно пребоядисване е пак с малка часовникарска плоска отвертка да разчегърташ местата като натискаш надолу и въртиш отвертката,докато се махне ръждата!Получава се дупчица с диаметър около 2 мм,или 1,5мм-зависи от ширината на отвертката!После с клечка за зъби капваш хубава капка анти-корозионен грунд,и после пак по същия начин боя със същия цвят!Тва с боята го повтаряш 2-3 пъти,докато повърхностите се изравнят!АКо е металик последния път капваш лак!След 5-6 дена пастираш!Ще личи малко,но ще предпазиш купето,докато я пребоядисаш...или продадеш...! Внимавай,като чегърташ с отвертката да не ти се отплесне и да надереш боята!Предполагам,че колата е внос от Австрия-там ръждясват доста..!
#3
Posted 13 June 2007 - 12:44
Внос от Холандия.
Можеш ли по точно да ми кажеш за кой грунд става въпрос.
Някаква марка ако имаш впечатления.
Можеш ли по точно да ми кажеш за кой грунд става въпрос.
Някаква марка ако имаш впечатления.
#4
Posted 13 June 2007 - 12:50
Внос от Холандия.
Можеш ли по точно да ми кажеш за кой грунд става въпрос.
Някаква марка ако имаш впечатления.
Bodi 992/или 922/,че може и да греша,но е едно от двете!Бързосъхнещ е,което е добре!Лошото е,ако трябва да работиш по вертикална повърхност,че няма да можеш да залееш дупчицата!Но с повече наслагвания ще стане!При прилична сръчност резултата е много добър!На мойта и правих така"муцуната"около решетката,защото имаше от камъчета избита боя и наченки на ръжда и стана супер!Хем е металик цвета!
#5
Posted 13 June 2007 - 23:06
Боди 992 е ! Има го в 3 цвята. На кутията ги пише.
Моята е от Австрия 94г. и е доста зле. В момента върви към частично боядисване. Засега ще боядисвам : Целите предни врати, защото от дупките на лайсните е тръгнало нагоре. Задните врати от лайсните надолу. Отпред ще се опитат да го прелеят спецове, че имам точно на най-дразнещото място. Отзад както казваш около ключалката. около антената. Абе W202-те е доста зле откъм антикорозионна защита. Имаше даже едни снимки тука на една мисля че беше 95-6 година, която всеки купувач на W202, ако я види и ще се откаже от модела. Ама аз съм решил да се преборя с корозията, защото колицата си ме кефи Мисля със съветите на mbenz няма да има проблем в борбата
Моята е от Австрия 94г. и е доста зле. В момента върви към частично боядисване. Засега ще боядисвам : Целите предни врати, защото от дупките на лайсните е тръгнало нагоре. Задните врати от лайсните надолу. Отпред ще се опитат да го прелеят спецове, че имам точно на най-дразнещото място. Отзад както казваш около ключалката. около антената. Абе W202-те е доста зле откъм антикорозионна защита. Имаше даже едни снимки тука на една мисля че беше 95-6 година, която всеки купувач на W202, ако я види и ще се откаже от модела. Ама аз съм решил да се преборя с корозията, защото колицата си ме кефи Мисля със съветите на mbenz няма да има проблем в борбата
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#6
Posted 14 June 2007 - 06:30
Колеги някой знае ли за място където пълнят шпрейове по каталожния номер на боята.
За София.
Евентуално някаква информация за цени?
За София.
Евентуално някаква информация за цени?
#7
Posted 14 June 2007 - 07:50
Колеги някой знае ли за място където пълнят шпрейове по каталожния номер на боята.
За София.
Евентуално някаква информация за цени?
Бояджийския магазин на "Мадрид" м/у "Черковна" и театър "София",но не те съветвам да използваш боя на спрей,защото като качество и здравина на покритието няма нищо общо с боята в кутии!Това,доколкото знам е от газа,който създава налягането,не е като да вкараш просто сгъстен въздух!Ама провери и пиши как стоят нещата!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users