
Покупка на W213 - мнения и препоръки
Started by barty, 22 Aug 2024 - 11:54:24
5 replies to this topic
#1
Posted 22 August 2024 - 11:54
Здравейте колеги,
Интересувам се от мнения относно W213 с мотори 200, 220 и евентуално 350.
Двуомя се между W212 facelift 350 и W213 220?
Благодаря предварително!
Интересувам се от мнения относно W213 с мотори 200, 220 и евентуално 350.
Двуомя се между W212 facelift 350 и W213 220?
Благодаря предварително!
#2
Posted 22 August 2024 - 15:08
В момента ползвам отвреме навреме една 213ка 300de на колега, но е фейсова 21 или 22 година не знам.
Преди няколко години пак така и въпросната беше 2017 220d, тоест съм ползвател, но не и притежател.
Моите впечатления са, че е тясна за този клас. Аз съм 180см 95 кг и непрекъснато си удрям главата в сенника, някакси е скосен много кофти.
Като си наглася седалката по-назад пък нямам видимост на страниците на предния капак, и някак си съм позициониран ниско. На мен лично ми е изключително неудобна.
Мисля през първите години има с "нормален" и дигитален кокпит, като вторият е по-подходящ.
213ката от 2017та беше на 270к км и колегата ми имаше проблеми с вратичката на резервоара, после по спомен смени целия нивомер на резервоара за асблу, защото някакъв датчик се беше прецакал, не показваше колко адблу има в системата и всичко вървеше комплект...нещо от порядъка на 2000+ евро, мисля им е слабо място.
Миналата година хвърли турбо на магистралата, заради лонглайф смяна на маслата предполагам и я продаде така.
Според мен пробвай за тест някоя, да видиш първо дали ти е удобна и тогава се ориентирай.
Преди няколко години пак така и въпросната беше 2017 220d, тоест съм ползвател, но не и притежател.
Моите впечатления са, че е тясна за този клас. Аз съм 180см 95 кг и непрекъснато си удрям главата в сенника, някакси е скосен много кофти.
Като си наглася седалката по-назад пък нямам видимост на страниците на предния капак, и някак си съм позициониран ниско. На мен лично ми е изключително неудобна.
Мисля през първите години има с "нормален" и дигитален кокпит, като вторият е по-подходящ.
213ката от 2017та беше на 270к км и колегата ми имаше проблеми с вратичката на резервоара, после по спомен смени целия нивомер на резервоара за асблу, защото някакъв датчик се беше прецакал, не показваше колко адблу има в системата и всичко вървеше комплект...нещо от порядъка на 2000+ евро, мисля им е слабо място.
Миналата година хвърли турбо на магистралата, заради лонглайф смяна на маслата предполагам и я продаде така.
Според мен пробвай за тест някоя, да видиш първо дали ти е удобна и тогава се ориентирай.
#3
Posted 27 August 2024 - 10:17
За дизели ли говориш, Ванка?
Аз бих се насочил към W212, 350 бензин, въпреки, че М276 е с директно впръскване. Общо взето, няма как да избягаш от директното впръскване.
Дюзите са скъпи колкото на дизела и също така лесно се сменят Но поне няма турбо.
Даже бях харесал едно комби, което дълго стоя на обява, тук в София, с такъв мотор. Някъде около 20 пари му търсеха.
#4
Posted 29 August 2024 - 15:53
Аз съм доволен от Е400d 4matic
#5
Posted 29 August 2024 - 16:33
Поправям се, дюзите за М276 са по 350 лв. нови, не са като дизеловите
https://www.autodoc.de/bosch/15242172
#6
Posted 04 September 2024 - 15:32
Аз съм доволен от Е400d 4matic
Колко си скромен...
Edited by Ivan W210, 04 September 2024 - 15:32 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users