Комбинация от грешки
Започната от GeorgiM271, 25 юли 2024 - 13:11:06
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 юли 2024 - 13:11
Здравейте,
Наскоро ми излезе следната комбинация от грешки:
P2041 + P202B + P202D
Някой сблъсквал ли се е със същия проблем? М271
Благодаря
Наскоро ми излезе следната комбинация от грешки:
P2041 + P202B + P202D
Някой сблъсквал ли се е със същия проблем? М271
Благодаря
#2
Публикувано 25 юли 2024 - 13:44
Звучи като комуникационни проблеми, провери си бушоните, да си забелязал нещо да не работи? Скоро се борих с кормилния модул и бях споделил че често се случва да се прецака втулката между модула и самия кормилен прът и може при теб нещо да се е извадила буксата която свързва кормилния модул (лентов кабел, датчик положение волан и всичките ключета около волана) към Ел инсталацията на колата
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Този пост е редактиран от andon0v: 25 юли 2024 - 13:46
#3
Публикувано 25 юли 2024 - 13:55
Благодаря , ще погледна
#4
Публикувано 27 юли 2024 - 11:25
Здравейте отново,
имам съмнения за повредена ламбда сонда, понеже тримовете ми блуждаят и понякога колата притриса при потегляне. Дългия трим си стои на 7, а късия се движи от -5 до + 23 на празен ход, без да е ясно защо..
Пише също че използва поне една ламбда сонда, за да настрои горивната смес, но има грешка в отчитащата система. ( Using at least one oxygen sensor to determine fuel mixture, but there is a fault in the feedback system.)
При добре загрял двигател проследих волтажа през ОБД-то и сондата преди катализатора показва непрекъснато движение от 1.44 до 1.52 волта на празен ход.
Сондата след катализатора варира непрекъснато от 0.71 до 0.76 волта на празен ход.
МАФ сензора си отчита непрекъснат поток от 2.36 гр/сек. , но не изключвам да има нарушен вакуум някъде или да измерва по-малко количество отколкото е всъщност.
Моля ако някой е наясно с нормите за изброените сензори, да каже ако вижда нередност.
имам съмнения за повредена ламбда сонда, понеже тримовете ми блуждаят и понякога колата притриса при потегляне. Дългия трим си стои на 7, а късия се движи от -5 до + 23 на празен ход, без да е ясно защо..
Пише също че използва поне една ламбда сонда, за да настрои горивната смес, но има грешка в отчитащата система. ( Using at least one oxygen sensor to determine fuel mixture, but there is a fault in the feedback system.)
При добре загрял двигател проследих волтажа през ОБД-то и сондата преди катализатора показва непрекъснато движение от 1.44 до 1.52 волта на празен ход.
Сондата след катализатора варира непрекъснато от 0.71 до 0.76 волта на празен ход.
МАФ сензора си отчита непрекъснат поток от 2.36 гр/сек. , но не изключвам да има нарушен вакуум някъде или да измерва по-малко количество отколкото е всъщност.
Моля ако някой е наясно с нормите за изброените сензори, да каже ако вижда нередност.
Този пост е редактиран от GeorgiM271: 27 юли 2024 - 11:39
#5
Публикувано 28 юли 2024 - 08:29
Стойностите сами по себе си нищо не значат......с какво са мерени? СТАР....?
#6
Публикувано 28 юли 2024 - 09:51
Не.. с най обикновено обд2
#7
Публикувано 28 юли 2024 - 12:21
За ламбда сондата преди катализатора, гледай само в стар, през обикновена диагностика съм забелязал че не показва правилни стойности. Иначе мафа при мен показва около 3.8 грама/секунда. Симптомите ти бият малко на дърпане на вакуум от където не трябва , огледай внимателно маркучлетата около всмукателен колектор и отгоре на капака на клапаните
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Този пост е редактиран от andon0v: 28 юли 2024 - 12:23
#8
Публикувано 28 юли 2024 - 13:31
Благодаря
#9
Публикувано 28 юли 2024 - 13:32
Силно ме съмняват долните маркучи на картерната вентилация
#10
Публикувано 28 юли 2024 - 13:35
Обикновено маркучите са здрави, по-често самия клапан се разпада и изпуска въздух през корпуса му. Смянал ли си го някога?
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#11
Публикувано 28 юли 2024 - 14:33
Не съм поглеждал дори какво става долу.., а горния маркуч беше целия разцепен по дължина и изглеждаше че дълги години е била карана по този начин.
Този пост е редактиран от GeorgiM271: 28 юли 2024 - 14:38
#12
Публикувано 28 юли 2024 - 14:55
Горния маркуч е ясен, той първи заминава, но долните обикновено са здрави, но заминава клапана, цепи се на две. Много ясно че ако ще сменяш клапан, трябва и маркучите да смениш.. просто споделям че обикновено те са здрави. Иначе ако искаш иди някъде където надуват с дим, за да си сигурен че там ти е проблема, тъй като ако ще ходиш в сервиз за смяна, си е цифра, щот се разглабя доста и цената на труд няма да е малка.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#13
Публикувано 28 юли 2024 - 18:46
Точно и аз това си мислих. И се чудя първо на пушек машина дали да ида или на стар.. във Варна ми препоръчаха за диагностика да си избера между двама. Трябва да ги чуя да видя дали има пушек машина някой.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни