Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Комбинация от грешки


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 25 юли 2024 - 13:11

Здравейте,
Наскоро ми излезе следната комбинация от грешки:

P2041 + P202B + P202D

Някой сблъсквал ли се е със същия проблем? М271

Благодаря
  • 0

#2 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 25 юли 2024 - 13:44

Звучи като комуникационни проблеми, провери си бушоните, да си забелязал нещо да не работи? Скоро се борих с кормилния модул и бях споделил че често се случва да се прецака втулката между модула и самия кормилен прът и може при теб нещо да се е извадила буксата която свързва кормилния модул (лентов кабел, датчик положение волан и всичките ключета около волана) към Ел инсталацията на колата
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Този пост е редактиран от andon0v: 25 юли 2024 - 13:46

  • 0

#3 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 25 юли 2024 - 13:55

Благодаря , ще погледна
  • 0

#4 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 27 юли 2024 - 11:25

Здравейте отново,
имам съмнения за повредена ламбда сонда, понеже тримовете ми блуждаят и понякога колата притриса при потегляне. Дългия трим си стои на 7, а късия се движи от -5 до + 23 на празен ход, без да е ясно защо..
Пише също че използва поне една ламбда сонда, за да настрои горивната смес, но има грешка в отчитащата система. ( Using at least one oxygen sensor to determine fuel mixture, but there is a fault in the feedback system.)

При добре загрял двигател проследих волтажа през ОБД-то и сондата преди катализатора показва непрекъснато движение от 1.44 до 1.52 волта на празен ход.

Сондата след катализатора варира непрекъснато от 0.71 до 0.76 волта на празен ход.

МАФ сензора си отчита непрекъснат поток от 2.36 гр/сек. , но не изключвам да има нарушен вакуум някъде или да измерва по-малко количество отколкото е всъщност.

Моля ако някой е наясно с нормите за изброените сензори, да каже ако вижда нередност.

Този пост е редактиран от GeorgiM271: 27 юли 2024 - 11:39

  • 0

#5 kopoev1

kopoev1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    ML 320, МL 350, CL203

Публикувано 28 юли 2024 - 08:29

Стойностите сами по себе си нищо не значат......с какво са мерени? СТАР....?


  • 0

#6 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 28 юли 2024 - 09:51

Не.. с най обикновено обд2
  • 0

#7 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 28 юли 2024 - 12:21

За ламбда сондата преди катализатора, гледай само в стар, през обикновена диагностика съм забелязал че не показва правилни стойности. Иначе мафа при мен показва около 3.8 грама/секунда. Симптомите ти бият малко на дърпане на вакуум от където не трябва , огледай внимателно маркучлетата около всмукателен колектор и отгоре на капака на клапаните

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Този пост е редактиран от andon0v: 28 юли 2024 - 12:23

  • 0

#8 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 28 юли 2024 - 13:31

Благодаря
  • 0

#9 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 28 юли 2024 - 13:32

Силно ме съмняват долните маркучи на картерната вентилация :(
  • 0

#10 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 28 юли 2024 - 13:35

Обикновено маркучите са здрави, по-често самия клапан се разпада и изпуска въздух през корпуса му. Смянал ли си го някога?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#11 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 28 юли 2024 - 14:33

Не съм поглеждал дори какво става долу.., а горния маркуч беше целия разцепен по дължина и изглеждаше че дълги години е била карана по този начин.

Този пост е редактиран от GeorgiM271: 28 юли 2024 - 14:38

  • 0

#12 andon0v

andon0v

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W203 C200 KOMPRESSOR 2004

Публикувано 28 юли 2024 - 14:55

Горния маркуч е ясен, той първи заминава, но долните обикновено са здрави, но заминава клапана, цепи се на две. Много ясно че ако ще сменяш клапан, трябва и маркучите да смениш.. просто споделям че обикновено те са здрави. Иначе ако искаш иди някъде където надуват с дим, за да си сигурен че там ти е проблема, тъй като ако ще ходиш в сервиз за смяна, си е цифра, щот се разглабя доста и цената на труд няма да е малка.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  • 0

#13 GeorgiM271

GeorgiM271

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    MB c180 Kompressor w203 2006 m271.946

Публикувано 28 юли 2024 - 18:46

Точно и аз това си мислих. И се чудя първо на пушек машина дали да ида или на стар.. във Варна ми препоръчаха за диагностика да си избера между двама. Трябва да ги чуя да видя дали има пушек машина някой.
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни