Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси около смяна на маслени тръбички на M119 4.2


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 399 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2024 - 11:04

Не заварявай по вала.

Или виж това, което ти оградих на горната снимка - дали не е парче от шпонката, което може да избиеш и да сложиш нова.

Шпонката би трябвало да е със сферична повърхност откъм вала, т.е. като чукнеш с центъра в единия край би трябвало да излезе.

Ако не излиза - слагаш новата шайба, и стягаш здраво. По спецификации - 400 Nm или 200 Nm + 90 градуса. Ако се стегне добре - не мисля, че ще превърти.

То на ремъка няма кой знае какво усилие. Станало е така, защото вероятно някой е свалял шайбата, не я е затегнал добре и се вижда резултата.


  • 0

#17 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2024 - 12:20

Значи са пласт маса
  • 0

#18 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 16 юни 2024 - 22:40

Значи са пласт маса

Имаш ли парт номер на тези ?

Или линк от където си ги купил ?

Благодаря !


  • 0

сесшисе ?


#19 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2024 - 23:03

Взех ги оригинални от Мерцедес.
Имам номера.

Прикачени файлове


  • 0

#20 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 17 юни 2024 - 17:10

Благодаря, намерих ги.

А ти сложи ли си алуминиеви или ?

Гледам че ги има и се чудя, кои да взема.

https://www.autohaus...n/RS-1191800266


Този пост е редактиран от Bogi: 17 юни 2024 - 17:14

  • 0

сесшисе ?


#21 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2024 - 19:12

Аз сложих пак пластмаса.

По немските сайтове не можах да намеря такива алуминиеви и трябваше да чакам доста време за доставка.

Аз предпочитам алуминиеви също защото няма да се спукат никога.


  • 0

#22 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2024 - 19:17

За да извадиш първата тръбичка трябва да развиеш тази пласт маса трябва доста да внимаваш като я вадиш защото може да е много втвърдена от топлината и направо да се счупи и тогава може да паднат парченца от нея на доло в двигателя внимавай с нея сложи някакъв парцал да не може да слезне на доло парченцата също е хубаво направо да я смениш въпросната пласт маса ако не си я сменял преди.

 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  111.jpg   104,78K   3 Брой сваляния

  • 0

#23 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 17 юни 2024 - 21:31

ОК, благодаря !


  • 0

сесшисе ?


#24 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 399 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юни 2024 - 10:11

Тиа по-старите коли са правени със замисъл да издържат много, и да се ремонтират лесно.

И са МНОГО дуракоустойчиви. Търпят и "побългарявания".

Отварял съм няколко двигателя - на стари и нови коли.

Ами, някой ще каже - старото е старо, ама.... по-здраво е от новото.

На бащата Ц класата е 2000 година, по километраж е на 150.000 км (купена е на 103.000), само че това естествено не са истинските километри.

На над 500.000 е, и съм сменял верига + гарнитура на глава + гумички на клапаните.

Цилиндрите са в перфектно състояние - като ги замервах, долу има елипса 0.002 мм. нагоре са си идеални.

Фабричния хонинг си им седи - все едно вчера са излязли от завода. Лагерите на разпределителния вал нямат и наченка на износване.

Сравнено с моите цилиндри (на цлс-а).... няма място за сравнение. Ама едното е с чугунен блок, другото - с алуминиев...

 

Лично мое мнение - тия старите коли ще надживеят новите.

Искам да видя някоя С или S класа, произведена 2024-а как ще се държи след 30 години, и дали изобщо ще пали smile.png за разлика от събратята си.

 

И, като казах за "побългаряване", качвам снимка на едната черупка на валовете на съседа (ауди А8) - тъй като човека не обича да ползва динамометричен ключ, строши петата.

Та, приложен е ремонтът. Залепено "течен метал" + тази ламарина отгоре. Аз не бих го направил така, но той си го кара около 10.000 км по този начин. В крайна сметка - подмени счупената черупка с друга, здрава...

 

Прикачен файл  IMG_1918.jpeg   197,79K   3 Брой сваляния


  • 0

#25 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юни 2024 - 22:24

Да и аз съм на мнение че старите са по здрави но когато някой преди нас е ровил и мазъл със силикон и не е поддържал както трябва ние после взимаме и искаме да караме а то само ремонти правим clap.gif.

Доста добре направено побългаряване и аз ще видя какво ще направя със шайбата утре ми идват частите закъсняха със доставката.Мисля да намажа болта със лепило и да стегна на 400нм за заварката още се чудя.


  • 0

#26 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2024 - 21:44

Също така имам и вибрации от торк конвертора има и ритане на кутията, като сваля скоростите от 2 ра 1рва рита топла .Вибрации при леко натоварване между 1500-2300 оборота,чукане от самият торк конвертор постоянно на леки обороти като легнех под колата докато работи се чува ясно че е от него най вероятно и то се е развалило заради не адекватно работещ селенойд имаше много стружки по магнита като сменях маслото.Първо селенойда да сменя но и торк ще трябва след това.Този е финиш и е каран без масло според мен, като взех колата имаше голям теч на масло от скоростната кутия къде влиза жило свързано със спирачката.Гумичката беше скъсана смених я с нова оригинална за сега теч няма.

По този номер мога ли да си намеря торк или ако може от друга кутия ако са заменими еднакви?

https://forums.mbclu...отрансформатор/

Прикачени файлове


  • 0

#27 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 510 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 01 юли 2024 - 15:14

Трансмисията ти е 722.6 (снимката номера в средата)


  • 0

сесшисе ?


#28 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 юли 2024 - 16:02

А хидро от всяка 722.6 ли мога да взема,мисля че не.
  • 0

#29 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2024 - 15:51

Здравейте развитие по темата заварих шайбата покарах малко и се разви скъса се заварката,сега мисля да направя дупка на самата шайба и на коляновият вал и да вкарам болт в нея който са държи котнра може и два болта две дупки за по сигурно.Това е за сега ще кача снимки на ремонта като го почна.
  • 0

#30 koko4630

koko4630

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Интереси:Коли,ремонти,електроника,компютри,музика,тренировки
  • Автомобил:
    C200 W202 LPG
    C220 W202 150hp 4 speed automat
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2024 - 13:29

Здравейте направих дупка на вала директно през шайбата и през болта за сега държи не мисля че ще мръдне скоро.И сложихме една капка заварка на самата гайка да не се рязвие.Както каза колегата по горе винаги има начин за побългаряване.

Прикачени файлове


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни